Mooie tanden, goede zorg.

Alles is mooi volgens plan en volgens afspraak gelopen. Het laatste jaar (vanaf april 2020) hebben we echter van afspraak naar afspraak bekeken of de beugel er uit mocht. Voor de zomer 2020 zou dit zeker lukken. Dan weer voortanden meer bij elkaar, dan weer uit elkaar, dan een spleetje. Ouder weer mee, weer niet, dan was ouder er niet bij (Corona), jammer dan kunnen we niet overleggen..... tot volgende maand.... Dit voelde echt een beetje als aan het lijntje houden. Inmiddels een jaar verder en ver buiten het verzekerde bedrag. Wel zeer tevreden met het eindresultaat!

Prima service en communicatie. Snel tijd indien er een probleem is.

Fijne praktijk, altijd netjes behandeld en het resultaat bij beide kinderen is goed.

Altijd goed! Iedereen is zo aardig!

Ik zou het bijna jammer vinden dat mijn beugel er uit moest haha! En Anja onthield altijd mijn naam dat maakt het zeker persoonlijker! Jullie zijn allemaal top

Altijd met volle aandacht

Ervaring is helemaal goed. Ondanks het lange jaren traject van Pien maar daar is soms niks aan te doen.

Prettig contact

Vriendelijke, professionele zorg & behandelingen

Kundig

Zeer gespecialiseerd team olv Michelle. Goed advies en top resultaat.

prettig, behulpzaam, geduldig, goed

zie boven

Heel prettig

Op late leeftijd ( 50 + ) toch besloten voor een beugel, hierin fijn advies gekregen en een goede behandeling met een perfect resultaat!

Prima, fijne praktijk

Er lang “gebeugeld” maar hier op deze plek hebben ze fouten hersteld van een eerdere orthodontist. Blij de overstap gemaakt te hebben.

Prima!

7 jaar lang met 3 kinderen praktijk bezocht. Resultaten zijn goed. Assistentes zijn over het algemeen erg vriendelijk. Anja is een zeer flexibele, vriendelijke receptioniste die agenda perfect beheert. Een waar visitekaartje voor de praktijk!!

Goede ervaringen, fijne communicatie, Anja is TOP!

Wij zijn tevreden al duurde het traject wel lang, dachten zelf eerder klaar te zijn dan moet je je kind teleurstellen..nog q maandje erc..

Echte aanrader

Ik ben altijd goed geïnformeerd tijdens mijn beugel traject. Vriendelijk personeel ook aan de balie. Een echte aanrader

Prettige, professionele praktijk

Mooie schone praktijk, waar de medewerkers op een prettige, vriendelijke, duidelijke, menselijke en professionele manier communiceren. Zeer tevreden waar ik ook met mijn kinderen naartoe ga, mocht het nodig zijn. Diverse mensen in mijn omgeving heb ik ook geadviseerd om deze praktijk te gaan.

Fijne begeleiding van mijn zoon en duidelijk en het eindresultaat is erg mooi.

Super fijne ervaring

Ik ben altijd vriendelijk ontvangen door de receptioniste en assistentes. Er werd mij altijd duidelijk uitgelegd wat ze gingen doen. Ook de orthodontiste was zeer aardig.

Prima maar langdurige behandeling

Goed geholpen. Duurt lang. Helaas geen avond openstelling en niet op vrijdag controle mogelijk. Zit op school in roermond en afhankelijk van vervoer ouders.

Goede zorg, vriendelijk deskundig

De beste secretaresse ever

Fijne praktijk en vriendelijke assistentes

Fijne praktijk en vriendelijke assistentes

Zeer tevreden over eindresultaat.

Voor onze zoon was het een lang traject. Zeker het voortraject. Op advies moesten er de nodige tandjes getrokken worden, al op jonge leeftijd. Daarom kozen wij voor Amaliakliniek. Daarna begon de behandeling met de beugel. Alles prima verlopen en er tevreden over. Bij vergeten afspraak werd er altijd een brief gestuurd met een nieuwe afspraak voor de week erop. Ook als prettig ervaren. Met vriendelijke groet, Vivian van Kerkwijk.

Prima praktijk - Mooi resultaat

De mensenvan PIMM hebben me altijd goed geholpen. De beugel is er nu uit en ik vind het goed gelukt. Bedankt!

Wij zijn zeer tevreden, flexibel en meedenkende praktijk.

Laag drempelig voor kinderen. Mijn zoon had al snel een goed gevoel en contact. Regelde zelf zijn afspraken. Er wordt meegedacht en flexibel als het gaat om afspraken maken.

Ik heb goede ervaringen gehad

Ik ben altijd vriendelijk en goed behandeld

Samen naar oplossingen zoeken en beste resultaat proberen te halen!

Eerste traject is wat minder verlopen omdat ik een slechte ervaring had gehad met mijn eerste kaakoperatie. Door hele fijne begeleiding van o.a. Anja, Michelle en Marianne ben ik over mijn angst gekomen en hebben zij meegedacht voor de beste oplossing. Uiteindelijk 2de operatie ondergaan en heel fijn beugeltraject gehad. Ik werd serieus genomen, er werd geluisterd en ben heel fijn geholpen om het beste resultaat te behalen!

Klantvriendelijk, deskundig personeel.

Zeer tevreden met het resultaat.