Prettige, professionele praktijk

Mooie schone praktijk, waar de medewerkers op een prettige, vriendelijke, duidelijke, menselijke en professionele manier communiceren. Zeer tevreden waar ik ook met mijn kinderen naartoe ga, mocht het nodig zijn. Diverse mensen in mijn omgeving heb ik ook geadviseerd om deze praktijk te gaan.

Fijne begeleiding van mijn zoon en duidelijk en het eindresultaat is erg mooi.

Super fijne ervaring

Ik ben altijd vriendelijk ontvangen door de receptioniste en assistentes. Er werd mij altijd duidelijk uitgelegd wat ze gingen doen. Ook de orthodontiste was zeer aardig.

Prima maar langdurige behandeling

Goed geholpen. Duurt lang. Helaas geen avond openstelling en niet op vrijdag controle mogelijk. Zit op school in roermond en afhankelijk van vervoer ouders.

Goede zorg, vriendelijk deskundig

De beste secretaresse ever

Fijne praktijk en vriendelijke assistentes

Fijne praktijk en vriendelijke assistentes

Zeer tevreden over eindresultaat.

Voor onze zoon was het een lang traject. Zeker het voortraject. Op advies moesten er de nodige tandjes getrokken worden, al op jonge leeftijd. Daarom kozen wij voor Amaliakliniek. Daarna begon de behandeling met de beugel. Alles prima verlopen en er tevreden over. Bij vergeten afspraak werd er altijd een brief gestuurd met een nieuwe afspraak voor de week erop. Ook als prettig ervaren. Met vriendelijke groet, Vivian van Kerkwijk.

Prima praktijk - Mooi resultaat

De mensenvan PIMM hebben me altijd goed geholpen. De beugel is er nu uit en ik vind het goed gelukt. Bedankt!

Wij zijn zeer tevreden, flexibel en meedenkende praktijk.

Laag drempelig voor kinderen. Mijn zoon had al snel een goed gevoel en contact. Regelde zelf zijn afspraken. Er wordt meegedacht en flexibel als het gaat om afspraken maken.

Ik heb goede ervaringen gehad

Ik ben altijd vriendelijk en goed behandeld

Samen naar oplossingen zoeken en beste resultaat proberen te halen!

Eerste traject is wat minder verlopen omdat ik een slechte ervaring had gehad met mijn eerste kaakoperatie. Door hele fijne begeleiding van o.a. Anja, Michelle en Marianne ben ik over mijn angst gekomen en hebben zij meegedacht voor de beste oplossing. Uiteindelijk 2de operatie ondergaan en heel fijn beugeltraject gehad. Ik werd serieus genomen, er werd geluisterd en ben heel fijn geholpen om het beste resultaat te behalen!

Klantvriendelijk, deskundig personeel.

Zeer tevreden met het resultaat.

Zeer fijne praktijk

Zeer fijne praktijk. Van te voren werd een duidelijk behandelplan opgesteld incl de eventuele kosten. Doordat ik goed verzekerd ben, heb ik niks uit eigen zak hoeven te betalen. Ook dit werd door de praktijk goed uitgezocht en verteld. Dus geen gekke verrassingen achteraf. Mijn zoon was/is hier in behandeling. Het is een jongen met autisme/adhd. Dit bij de eerste kennismaking meteen gemeld. Zoon werd van stap tot stap alles duidelijk uitgelegd zowel visueel als mondeling. Namen echt de tijd voor hem. Mede hierdoor durfde zoon al snel alleen naar binnen te gaan voor de controles etc. Ook voor eventuele reparaties aan de beugel mijn zoon snel terecht. Beugel is inmiddels eruit en hoeft alleen nog voor controles te komen. Deze praktijk is zeer zeker aan te raden!!

Zeer goede service

Mijn ervaring met praktijk PIMM is erg goed. Altijd erg klantvriendelijk en ze zijn ook allemaal goed in wat ze doen. Als enig minpuntje, je moet wel zelf af en toe vragen naar de volgende stap (voor mij was dit de operatie), anders duurt je traject langer dan nodig.

Goed geholpen

Traject prima doorlopen.

Kundig en flexibel

Er werd goed meegedacht ivm schooltijden enz. Vriendelijk personeel.

Geen lange wachttijd

Deskundigen mooie verzorgde praktijd vriendelijkheid

Ik heb een mooi gebit Allen zijn vriendelijk vlug aan de beurt

Superservice

Na 10 jaar beugelen ( voor beide ouders en twee kinderen) kan niet anders dan een zeer giede beoordeling te geven. Vakmanschap doir alle medewerkers! Dankjewel voor de uitstekende begeleiding.

Deskundig

Deskundig klantvriendelijk personeel en praktijk

Lange behandelingsduur

De behandeling duurde een stuk langer dan wat bij de intake beloofd zou worden. Aardige mensen. Verder weinig opmerkingen.

deskundig personeel, echter een prognose van 1 jaar vooraf en totaalduur bijna 2 jaar.

In het begin was er moeite met de beugel door de dochter. Personeel toonde begrip, gaf extra uitleg en gaf aan wat er de volgende keer stond te gebeuren. Bij de intake was de ortho ook duidelijk en niet dwingend. Alleen was gezegd dat de beugel een jaar zou duren, dit werd bijna 2 jaar. Toch is er de mogelijkheid hier naar te vragen en wordt er uitleg gegeven. Ook de assistente aan de balie is altijd vriendelijk. Stelt kinderen gerust, weet het rooster van de kinderen per school en de namen. Dit vind ik heel bijzonder.

ze maken voldoende tijd voor jou

bedankt voor de goede zorgen

Zeer klantvriendelijk en goed resultaat

Iedereen krijgt van mij een 10 maar Anja krijgt een 11. Altijd meedenken ipv tegendenken !!