Kundig en vriendelijk

Altijd kundig en vriendelijk

Mooie en klant vriendelijke praktijk

Mooie praktijk en altijd zeer kundig en vriendelijk behandeld

Zeer fijn

Zeer vriendelijk personeel, professioneel, werken netjes en nemen de tijd om je goed te helpen.

Wat een verschil!

Ik stoorde me al jaren aan 1 tand maar vervolgens bleek er meer mis te zijn. Sommige dingen esthetisch en sommige wat later een probleem zou kunnen worden. Ik ben blij met het advies en het traject dat ik hier heb doorlopen. Zo’n 2 jaar later ging eindelijk mijn beugel eruit en wat een verschil! Ik ben heeeel blij met het resultaat. Dank je wel!

Professioneel en vriendelijk

Gewoon top afspraken maken doe je met plezier. Zo mee denkend

Vriendelijk en meedenkend.

Fijne ervaring, vriendelijk personeel. Deskundig en meedenkend.

Niet geheel tevreden

Het eerste contact met de orthodontist hebben we niet als prettig ervaren. Er was aangegeven dat we tussen de 2 en 2,5 jaar bezig zouden zijn met de beugel. Heel vaak zelf moeten vragen wat ze nu gaan doen en wanneer deze eruit zou mogen. Nieuwe orthodontist zag weer andere dingen waar ze eerder niets van gezegd hadden.

Zeer prettig, vriendelijk en professioneel.

Zie bovenstaande opmerking.

Na een goed advies tevreden

Na ruim 3 jaar ben ik zeer tevreden met het resultaat. Mooie tanden!

Heel erg fijn

Heel erg fijn

Eerlijk advies

Behandelplan duidelijk besproken

Kundig

Kundig en heel vriendelijk personeel

Prima ortho

Ik ga hier nu 2/3 jaar heen en ik vind ze wel fijn.

Hele fijne ervaring in deze praktijk.

Een hele fijne praktijk waar ze altijd voor je klaar staan en tijd voor je maken. Heel lief en vriendelijk personeel. Bedankt voor de goede zorgen.

Het ligt vlak bij school

Het was een langdurig proces met weinig communicatie. De resultaten zijn matig na dik 3 jaar een beugel te hebben gehad. In noodgevallen werd er wel altijd goed gehandeld.

Zeer goede praktijk

Heel mooie en fijne praktijk. Vriendelijke mensen en goede zorg . Zeer tevreden

Goed georganiseerde praktijk met deskundige orthodontisten en assistenten. En een leuk secretaresse

Deskundig Aardig Professioneel Goed georganiseerd, geoliede machine (samenwerking) Assistentes zijn aardig en kundig. Maar een enkele werkt wat ruwer/minder voorzichtig dan de ander. Dat is het enig minpuntje. En een hele gezellige meewerkende secretaresse (Anja)

Niet aan te bevelen.

Geen goede communicatie enz

Vriendelijk, duidelijk en professioneel

Heel blij met het resultaat. Er werken professionals . Ik ben altijd vriendelijk geholpen.

fijn

Ze leggen duidelijk uit wat ze van te voren gingen doen. Ze zijn heel begripvol en geduldig!!!

Top begeleiding, met een mooi resultaat

Mooi gebit, bedankt

Ik ben altijd heel goed geholpen.

Mooie praktijk. Ik ben altijd goed geholpen, nooit wat aan mijn plaatjes-beugel gehad. Vriendelijk personeel.

Ik ben erg tevreden over deze praktijk, vriendelijk personeel, en een mooi resultaat!

Ik ben erg tevreden met het resultaat, het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er zijn geen zaken waarover ik niet tevreden ben

Goede begeleiding het hele traject

Er is alle tijd en aandacht voor mij geweest. Dat heb ik als heel prettig ervaren. En het resultaat overtreft mijn verwachtingen. Heel blij dat ik gekozen heb voor een beugel.

Uiterst tevreden

Ik ben uiterst tevreden over het eindresultaat en alles wat daaraan vooraf is gegaan. Heel kundig personeel en een super receptioniste!!!