Afspraak in weekend, prima geregeld.

Heerlijk dat je ook in het weekend terecht kan als je een probleem hebt met je gebit

Vriendelijk en behulpzaam

Behulozaam

Binnen 1 dag kon ik terecht.

Snelle en vriendelijke service.

Het is fijn als direct geholpen wordt. Opmerking: ik moet telkens als ik er kom een uitgebreid formulier invullen. Die gegevens hebben jullie al en hoef je alleen maar te checken.

is het goed ik ben al met mijn gebit al vier keer geweest en gemaakt

ze zijn goed alleen de weekend terief van 25 euro vindt ik wel veel en dan nog de kosten van de ziekvonds dat is iets midder maar ja

Op vrijdagmiddag toch geholpen SUPER

Super snel Goedkoop en prima service

Geweldige mensen, staan altijd klaar en zijn zeer vakkundig!

Geweldig tevreden altijd weer als ik hier ben geweest.

Prima hoor en goede service

Gelukkig was de gebittenmaker wel open tussen de feestdagen. Ook dan kan een gebit kapot gaan. De gebittenmaker begrijpt dat en was wel bereid om te helpen. Uitstekend dat dit kon en daar was ik erg mee geholpen.

Geweldig bedrijf snel en goed

Van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat 7dagen per week en leveren goed werk

Goede zorg

Gewoon heel goed.

Heel snel gegaan, goed behandeld, en hele fijne mensen, erg duidelijk.

Prima hulp in geval van nood

Na val op mijn gezicht prothese “in puin”. Vakkundig en acuut hersteld. Liefdevol en attent ontvangen.

snel geholpen

op zaterdagochtend ging het drukknoopje van mijn ondergebit stuk. Precies voor de verjaardag van mijn 95 jarige schoonvader. Een super lastig moment. Gelukkig kon ik op diezelfde zaterdag nog terecht bij de gebittenmaker in Nijmegen. Die heeft er een nieuwe drukknoop ingezet en daardoor kon ik heerlijk mee dineren op de verjaardag van mijn schoonvader. Bedankt Gebittenmaker.

Het was in het weekend dat een tand uit mijn gebit viel. Kon dezelfde dag al terecht voor een professionele reparatie

Betrouwbaar

Ik kan Altijd op hen rekenen,aardig,je kan er op aan,Geen lange wachttijden bij het maken.Vlot bereikbaar .Kundig

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen in werkend

Ik ben goed en snel geholpen

Ik ben goed. En snel. Geholpen

Snel afspraak kunnen maken goede service

Snelle afspraak en perfecte service.

Goede prettige ervaring

Afspraak gemaakt , kon gelijk de volgende dag. Gelijk geholpen, korte wachttijd, en alles naar wens gerepareerd.

Snel en goed

Snelle en goede reparatie van mijn gebitsframe. Daarbij ook goede adviezen. Kortom, ik ben een tevreden klant. Even bellen en ik kon bijna gelijk komen met mijn prothese die kapot was. Origineel gemaakt door een ander tandtechnisch bedrijf, maar mijn technieker is gestopt.

Had een klein gaatje in het gebit. Receptie zei, het is erg druk, weet niet of ze je nog kunnen helpen. Twintig minuten later stond ik weer buiten. Gaatje gemaakt.

Vanaf het bellen t/m het ophalen van de gerepareerde protese ben ik zeer goed behandeld. ik zou echt niet weten wat er nog verbeterd kan worden. groeten, Cor

Werd direct geholpen ,anders zou ik met de kerst niets hebben kunnen eten en mijn man heeft ook hele

Mijn ervaringen zijn heel goed ,ze hebben mij gelukkig 23 december heel goed geholpen anders had ik met de kerst niets kunnen eten ,nu gelukkig wel ,mijn man had daar ook hele goede ervaring ,

Prima geholpen

Snelle service, heerlijke koffie en een goed gesprek

Berg en Dalseweg 52 6522BM Nijmegen