Op tijd en goed

Meteen geholpen

Vriendelijk, vlot en deskundig

Heel fijn dat je hier snel terecht kunt met een gebroken gebit. Betrokken mensen en fijne service. Een aanrader!

Vlotte en prettige service!

Kort op elkaar had ik hen 2x nodig, ik kon beide keren snel terecht en werd volledig naar wens geholpen.

Top! gebitten van topkwaliteit.

Ik heb zeer goede ervaringen met de snelheid/topkwaliteit die geleverd wordt door alle medewerkers die bij de gebittenmaker werken. Een grote pluim!

Altijd terecht kunnen en goed worden geholpen, heel prettig!

Word heel goed geholpen

Nog nooit goed passend gebit gehad

Deskundig

Zeer hulpvaardig en vriendelijk

Helemaal OK

Gewoon goed, doen wat je belooft is. meerdere malen een reparatie laten doen ook buiten kantoortijden en in het weekend. Zelfs op vakantie in Frankrijk , met goed advies op weg geholpen. Dus zeker een aanrader. 1 x konden ze de weekenddienst helaas niet ingevuld krijgen vandaar 1 ster minder

Snelle service en goed resultaat.

Al jaren een meer dan tevreden klant. Problemen? Dan kun je bijna altijd dezelfde dag terecht en heb je je gebit dezelfde dag nog terug!

super

Ik ben zeer tevreden over de service, gebit gebroken op vrijdagmiddag, mijn eigen tandarts niet te bereiken, de Gebittenmaker gebeld geen probleem een half uurtje wachten en klaar

Snel en goed behandeld

S'morgens gebeld voor een kapot gebit van mijn vader. Ik kon meteen langs komen en het werd gemaakt terwijl ik een half uurtje moest wachten. Van de breuk zag je niets meer, en volgens mijn vader zat het prima

Geweldig en snel geholpen

Uitstekend geholpen

Top.

Uitstekend geholpen bij repartie van gebit.Snel en vakkundig.

Reparatie is snel verricht.

Op zaterdag is de gebittenmaker bereikbaar en ook op andere dagen is reparatie mogelijk Wachtijd ongeveer één uur.

Snel en gemakkelijk

Vriendelijk en snelle reparatie

Snelle hulp!

Fijn snelle service. Prima resultaat.

geweldig

een hele persoonlijke benadering die al mijn wensen zo mogelijk heeft gehonoreerd.

gewoon goed

altijd correct geholpen en snel

Heel erg fijn

Het was in het weekend ( zaterdagochtend) dat ik mijn gebit had laten vallen. Geweldig dat ik dezelfde dag terecht kon om mijn gebit te laten repareren. Ik had anders zeker het hele weekend in huis gebleven.

Klantvriendelijk

Ondanks niet van tevoren een afspraak maken, werd ik toch snel geholpen.

Zeer vriendelijk en en behulpzaam

Prettig en snel geholpen

Vlot en deskundig geholpen

Je wordt heel goed geholpen en je kunt vrij snel bij ze terrecht

ellendig

Snel maar niet passend!!!