Heel snel en goed geholpen

Heel goed en snel geholpen

Snel en goed geholpen

Klantgericht

Een defect kunstgebit komt altijd op het meest ongelukkige moment. De noodhulp heeft goed en deskundig werk geleverd, waar iedereen mee was geholpen. Super

Het was buiten verwachtingen een snelle behandeling. Dank!

kom er al jaren

ben bij hun jaren geleden in het weekend met een kapot gebit gekomen en ben toen heel fijn geholpen.Daarna ben ik ook voor een nieuw gebit bij hun gebleven .Als er iets is kan je meteen terecht dat is heel fijn .Ze zijn allemaal vriendelijk en behulpzaam met andere woorden blijf daar altijd komen.

geweldig

Snel en accuraat geholpen Kan het iedereen er iedereen aanraden .

Prima, er werd goed geluisterd. En de reparatie was prima volgens afspraak.

Goed bedrijf.

Superfijn dat je hier terecht kan als je in het weekend een scheur in je gebit hebt

Adequaat geholpen. Vriendelijke ontvangst. De 2 uur wachttijd rustig kunnen werken.

Zeer vriendelijk, zeer snel beschikbaar en meer dan uitstekend vakwerk geleverd!!

Uitstekend!!

was goed snel gemaakt

Had een tand los eruit in mijn protege hebben ze goed gemaakt je ziet er niks van en kon er gewoon op wachten. Nogmaals bedankt voor de goede service.

Super ervaring... Zolang geholpen tot het perfect was

Peter is een super fijn, vriendelijke en vakkundig man. Ook veel geduld, ook al was ik zo in paniek geraakt is hij zolang doorgegaan. Tot het perfect was. Super blij met mij nieuwe boven prothese. Dikke 10 voor de service en vakkundigheid. Rajae

Prima geholpen!!!

Als het nodig is weer!!!!

Klant vriendelijk

Fantastische service.

Vrijdag middag aan het begin van de storm brak er een tand uit mijn prothese. Bij de gebittenmaker kon ik zaterdag ochtend al terecht voor reparatie, binnen een half uur weer een hele prothese.

Geweldige service

In het weekend op zondag gebeld, ik kon gelijk terecht. Zeer klantvriendelijk.

zeer goede service

zeer goed geholpen

Klantvriendelijk, snel en deskundig

Heel erg aangenaam!

goede en snelle service

vriendelijke mensen

Top en professionele vakmensen

Zeer vriendelijke mensen en geweldige service. Ook snel en betrouwbaar.

snelle reparatie met goed resultaat

Goede ontvangst en keurige behandeling

Weekendservice!!

Op zaterdagmorgen gebit kapot. Gebittenmaker gebeld. Zou teruggebeld worden. Niet. Nog 10 x gebeld. Uiteindelijk 's-avonds teruggebeld. We mochten gelijk komen. Bleek de telefoon niet ingeschakeld te zijn geweest. Excuses geaccepteerd en met een gerepareerd gebit blij naar huis.

Altijd de beste zorg en service

Altijd de beste zorg en service