Goede service.

Goed. En geen probleem

Proffessioneel

Snel geholpen,zoals ik verwachtte, kom al jaren en ben altijd snel en goed geholpen.

goede en snelle service

op vrijdagavond gebit gebroken, zaterdagmiddag was t al gemaakt, en beter dan t daarvoor was !

geweldig

op een prettige manier ontvangen en gedurende de wachttijd een lekker kopje koffie gekregen

Zeer efficient en klantgericht

Vriendelijke ontvangst, vlot geholpen. Prima. Toch nog een opmerking. Als je slecht ter been bent en je moet naar boven is dat geen pretje.

Snelle service

Moest wennen aan verdikking, inmiddels opgelost

Snel en fijn geholpen

Gebeld, kon gelijk terecht, goeie service

Prima grote klasse,voor mij een 10 !!!!

Zeer snel geholpen tijdens de 4 daagse !!!

Zeer vakkundig gemaakt en snel

Vriendelijk geholpen.

snel en correct

mijn ervaring is goed. Snel terecht en en correct gemaakt en goed behandeld.

Snelle en goede service, top!!

Geweldig geholpen

Gewoon perfect. Snel, accuraat.

Ik ben heel tevreden

Ik ben heel tevreden

Goeie service

Snel geholpen

Goed behandeld en kunnen wachtem fijn

Zou de wachtkamer beter maken . Maar verder alles top

Klasse

Geweldig geholpen binnen half uurtje toppie vriendelijk en sociaal

Snel en goed geholpen

Gewoon goed geholpen en op tijd

De. beste, betrouwbaarste, vriendelijkste, snelwerkende en kundige tandtechnieker!!!!

Prothese gebroken, dezelfde dag geholpen op 1 januari. 2 nieuwe protheses, was de derde keer vernieuwen, voor de eerste keer bij de gebittenmaker en de beste en mooiste die ik gehad heb. Complimenten.

Prima vakman !

Was een fijne ervaring ! Prima gefixt !

Gebit kapot in het weekend en kon met een uur terecht en alles gerepareerd super vriendelijk geholpen

Goede ontvangst, voorlichting en reparatie.

snel, vriendelijk en vooral deskundig.

Tand afgebroken van onderprothese. Klaar terwijl ik wachtte. Ik was in totaal drie kwartier binnen. Topbedrijf….

Gebit zit weer zoals het hoort

Mijn gebit bleef niet meer goed op zijn plek zitten. Wat met praten en eten erg vervelend was. Peter heeft het helemaal goed gevuld en opgelost. Nu zit het gebit weer zoals het hoort. En binnen een halve dag gedaan. Ben hier erg blij mee. In een woord GEWELDIG.