Goede service en prettig geholpen.

Goede service en prettig geholpen.

Kwalitatief goede dienst geleverd

Een zakelijke manier van afhandeling van zaken. Weinig communicatie, ter zake doend en voldoende uitleg over de gang van zaken. Bv over het lange wachten. Klantvriendelijk, maar zonder extra poespas.

Prima werk geleverd

Prima werk geleverd

Zo blij eindelijk een goedpassende prothese

Snelle afspraak en snelle reparatie.

Ik belde 's morgens en kon al dezelfde dag terecht voor de reparatie van mijn frame. Dat duurde een uur en ik kon er dus op wachten. De reparatie is tot nu toe goed gedaan.

Snel geholpen

1e keer en zelfde dag geholpen echt super. Zit eraan te denken, een afspraak te maken voor een nieuwe partiele prothese. Voor eerste reparatie nog geen rekening/ bericht ontvangen, wacht nog even af. Verder weinig ervaring om te oordelen.

Goede behandeling

Als je belt kun je meestal gelijk terecht

Kon niet beter

direct en vriendelijk geholpen, koffie geserveerd; alleen de wachtruimte wat primitief

Goed en snel

Snelle reparatie

Mijn gebit zat weer als voorheen

Als eens vaker mijn gebit laten maken maar hij zat nog nooit zo goed als bij een andere laten maken.

Perfecte en snelle behandeling

Vrijdagavond rond 20.45 uur gebeld en ik kon direct terecht. Perfecte reparatie en super snel. Heel prettig ook met de paasdagen in het vooruitzicht!

Snel en correct

Snelle en correcte behandeling in het weekend.

Goed geholpen, gebit past prima,

goed op afspraak, direct geholpen, kon in de wachtkamer verblijven. Een klein nadeeltje, geen koffie? Maar waar het om ging, mijn prothese pas maken, prima. Helaas wil ieder bedrijf een enquête ofwel een tevredenheid onderzoek. dat kost veel tijd als ik al die bedrijven moet beantwoorden.

Snel en vriendelijke geholpen

Vriendelijk en professioneel

Ik heb goede ervaring met De Gebittenmaker. Het is toch altijd een emotioneel gebeuren om je tanden in de handen van iemand anders te geven. Even heb ik dan geen contrôle over praten, eten en er goed uitzien. Maar.. dat kwam helemaal goed. Ik kan weer voluit lachen. :-)

Gewoon top dat je zo geholpen word.

2 keer geweest en gewoon prima geholpen, en weer een mond vol tanden super

Vriendelijke medewerkers binnen een uur hersteld. Ben er erg bij mee. Zeer mooi hersteld. Plus ik kan weer eten!

Ontzettend goed geholpen!

Ik kon dezelfde dag nog terecht in het weekend nota bene. Was gestressed omdat een voortand losraakte uit m’n bovengebit. En was binnen een half uur gerapereerd.

Prima geholpen

Prima geholpen

Deze vragenlijst heb ik onlangs al.ingevuld.

Zeer tevreden.

Snelle hulp.

Om 15.00 uur bij de tandarts en om 16.00 uur bij de gebittenmaker meteen aan de beurt. Netjes geholpen.

uistekend

Snel en duidelijk advies, uitstekende behandeling en resultaat Peter en zijn team staan voor gegarandeerd succes als ook een fijne persoonlijke benadering

Prima diensten

Superservice

Geen afspraak gemaakt ,maar werd direct geholpen,zeer klantvriendelijk en kon smiddags al weer ophalen. Ging zeer tevreden de deur uit

Goed en vakkundig geholpen.

Zeer prettig