1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij hebben te maken met notaris Eggels en haar staf, waarbij een notarieel medewerker een complex fidei commis testament heeft behandeld waarover natuurlijk de nodige vragen ontstaan bij de uitleg van het testament. Notaris Eggels en haar medewerkers schieten in de verdediging en willen eerst niet schriftelijk ingaan op de vragen, om aan het eind te zeggen dat zij pas tijd hebben over 2 weken terwijl het stuk waar het om draait dan al ondertekend is. Zeer teleurstellend en onnodig en maakt de situatie rond het verlies nog erger en drijft een wig tussen partijen

• Ervaring met: Familiepraktijk

Vriendelijke en begripvolle notaris.

• Ervaring met: Onroerend goed

John heeft fantastisch meegedacht bij ons eerst project in Almere Oosterwold. Doordat Almere Oosterwold een nieuw gebied betreft en er speciale spelregels gelden, haakte de meeste notarissen als bij het kennismakingsgesprek af. Na twee notarissenkantoren `versleten te hebben` kwamen we bij John Heldoorn terecht en daar troffen we een integere notaris die nog echt van zijn vak houd! Zonder hem was het niet gelukt. Op naar ons tweede project. Dank je wel, John.

• Ervaring met: Onroerend goed

nvt