geen moeite is er te veel om het goed te doen...!!!
Hoortoestellen na 1 jaar noodzakelijk onderhoud(storing). Door ziekte nauwelijks mogelijk aan/bij de winkel kunnen komen. Perfecte service aan huis. Eerste bezoek leverde een goed functioneren van hoortoestellen op,Tweede bezoek leverde een verfijning van funcioneren op. Uitstekend werk.
Gewoon goed verhaal en goede service.
goed tot zeer goed
zeer tevreden en vooral ook de manier van behandeling rustig en adequaat
Prettige ontvangst.Duidelijke informatie en goede service.
Jammer dat het draadje / oordopje niet goed aansluit in het rechteroor Verder ben ik tevreden.
Vriendelijke en goede service plezier ontvangst.
Ik heb alles als goed ervaren en geen klachten. De apparaatjes doen het goed.
hoewel ik niets aan te merken heb, heb ik negens gegeven. oorzaak is, dat alleen de test is gedaan en ik verder geen ervaring heb en ook nog geen gehoorhulp draag. komt er aan, maar het is nog niet erg genoeg.
Binnen een jaar was het draadje naar het microfoontje gebroken, ondanks zeer voorzichtig gebruik. De vervanging was nog gratis, maar zou eigenlijk 65 euro moeten kosten
goed
Prettig en deskundig geholpen bij het aanmeten van een hoortoestel. Er werd tijd voor genomen. Goede uitleg gehad.
Goede service, snelle levertijd, fijn product!
Deskundige mensen en goede hoortoestellen; veel service.
Netjes en vlot en correct behandeld . (goed)
Dankzij Fonique kan ik weer meer verstaan dan ik ooit verwacht had. De apparaten die ik nu heb (en waarschijnlijk ligt dat nog meer aan de afstelling dan aan de apparaten zelf) zijn vele malen beter dan die ik eerder via een andere audicien had. Klantvriendelijkheid staat bij Fonique hoog in het vaandel.
Servicebeleid niet geheel duidelijk. Afgelopen 2 jaar werden klanten in januari opgeroepen voor een service check van de hoortoestellen. Dit jaar niet. Is dat alleen de eerste 2 jaar na aanschaf?
Ik ben erg tevreden. Er wordt alle tijd genomen. Jammer dat de verzekeringsmaatschappijen minder vergoeden dan bij andere ketenzaken. Elke klant zou vrij moeten zijn om te kunnen kiezen naar wie hij toe wil. Ik heb in ieder geval voor Fonique gekozen.
Ben heel tevreden. Heb ik deze informatie al niet eerder gegeven?
Excellent. Organisaities als Schoonenberg en Beter Horen stellen weinig voor in vergelijking met Fonique zowel op product als dienstverleningsniveau.
Als ik onverwacht met mijn vriend in de winkel kom, voor iets 'kleins' is er haast altijd wel tijd, om even tussendoor geholpen te worden. Daarbij is de jaarlijkse controle, en daar kan ik in overleg ook op een andere datum voor komen. Er zijn geruststellende woorden en begrip voor de situatie, i.v.m. de Alzheimer ziekte van mijn vriend.
Zie rapportcijfer
Prima contact en service. Ik beveel nooit iemand anders iets aan. Het is een persoonlijke keuze ik geef wel een tip mee als iets mij goed bevalt.
Zeer klantvriendelijk en zeer geduldig
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.