Het advies is top, zeer uitgebreidt en niets wordt overgeslagen. De hulp en informatie is super. Het meten van de oortjes ging soepel en snel. Daarnaast als ik nog vragen heb, kan ik altijd bellen en krijg ik naast een leuk gesprek ook een zeer kundig antwoord.

• Ervaring met: In-ear monitors

prima uitleg en hebben tijd voor de klant

vriendelijk. service.geduld

• Advies en informatieverstrekking

Ik hoor weer geluiden, die ik heel lang niet gehoord had.Daar ben ik heel gelukkig mee.

• Ervaring met: Hoortoestellen

goede service en aandacht afstemming gehoortoestellen

• Ervaring met: Hoortoestellen

goede service geweldig goed gehoorapparaat fijn om te dragen vriendelijke mensen die ook echt verstand van zaken hebben ik raad dan ook mensen met gehoor problemen deze hoortechniekes aan je zult er geen spijt van hebben

• Ervaring met: Hoortoestellen

De ervaring met uw zaak en de hulp en aanpassing van de hoortoestellen heb ik allemaal positief ervaren en zal dit zeker doorgeven aan anderen

• Advies en informatieverstrekking

Goede vragen bij start en daarna goed advies over soort gehoortoestel.

• Ervaring met: Hoortoestellen

Vorig jaar in ears laten inmeten door Dennis. Snelle service en goede kwaliteit. In één woord top!

• Kwaliteit product
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Ervaring met: In-ear monitors

Klantvriendelijk Kan er alijd terecht voor voor vragen of een probleem

• Ervaring met: Hoortoestellen

5 Jaar Fonique is zeker een feestje waard! Je merkt het al zodra je de winkel binnenstapt, hier heeft men oog en oor voor je! Hier werken mensen met passie en niets is Michiel en Dennis teveel om je zo goed mogelijk te helpen. Hier werken mensen die weten waar ze het over hebben. Dit is hoe Service zou moeten zijn, een voorbeeld voor andere bedrijven! Kortom, dik tevreden en gefeliciteerd met dit jubileum en ga zo verder!! Laat jullie niet van de wijs brengen door de 'concurrenten', hun service en vakmanschap kan niet tippen aan die van jullie! Phonique First!

• Ervaring met: Hoortoestellen

Super aardige mensen, alles tot in de haartjes uitgelegd en makkelijk contact mee op te nemen als je nog vragen hebt. en de gehoorbescherming zelf is perfect

• Kwaliteit product
  • Bereikbaarheid winkel N.v.t.
  • Ervaring met: Gehoorbescherming

een echte aanrader, heel goede overleg met elkaar, heel vriendelijk, altijd en open oor en proberen altijd alle probleme op te lossen

• Ervaring met: Hoortoestellen

Nadat mijn Westone universal in-ears weer eens een draadbreuk hadden opgelopen en de reparaties steeds moeilijker werden heb ik eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en ben ik serieus gaan kijken naar customs. Uiteindelijk bij Fonique uitgekomen omdat ik de Jerry Harvey JH13Pro op het oog had en zij exclusief dealership in Nederland hebben. Dit bleek achteraf heel goed uit te pakken. Afspraak gemaakt met Dennis Kost en 's middags helemaal naar Deventer gereden. Vervolgens heb bijna 2 uur met Dennis zitten praten over wat ik wilde en heb ik bijna alle monitors rustig uit mogen proberen. Ik kwam tot de conclusie dat het andere merk wat ze verkopen, Cosmic Ears, een zeer goede 6-driver monitor maken die ik eigenlijk nog beter vond klinken dan de JH13. Maar ja, het is nog steeds een hoop geld en mijn Westones klinken nog steeds fantastisch. Toen kwam Dennis met het advies om mijn Westones naar Cosmic Ears te sturen en een "Reshell" te laten doen. Hierdoor zou ik custom in-ears krijgen met mijn Westone speakers erin. Lang verhaal kort, hier heb ik uiteindelijk voor gekozen, met het idee dat ik de Cosmic Ears CE6B op een later tijdstip alsnog aanschaf (want die wil ik nog steeds hebben!). Dennis heeft vervolgens zeer zorgvuldig afdrukken van mijn oren gemaakt, 2x zelfs omdat hij over de eerste poging toch niet 100% tevreden was. Afgelopen zaterdag heb ik (na slechts 1,5 week wachten) mijn "nieuwe" in-ears ontvangen en het resultaat is fantastisch. Ze zien er super uit, en ze klinken nog beter dan ze al deden. En dat voor de helft van de prijs als een volledig nieuwe set customs. Ik kan Fonique echt van harte aanbevelen. Dennis weet waar hij het over heeft en neemt alle tijd om je te helpen de juiste keuzes te maken. Als de bankrekening weer wat beter gevuld is zal ik zeker nog eens aankloppen voor de CE6B's.

• Ervaring met: In-ear monitors

Prettig en als je zo binnenkomt altijd even aandacht

• Ervaring met: Hoortoestellen

De ervaringen die ik sinds december 2015 heb met Fonique en nog meer met de geleverde hoorapparaten zijn zeer goed. Zowel tijdens de intake, het aanmeten, de directe nazorg maar ook de after sales zijn meer dan goed te noemen. Niets is teveel. Ook het aanraden van ondersteunde accessoires bijvoorbeeld voor het bewaren van de gehoorapparaten zonder druk is gewoon heel erg netjes. Onderneming is een aanrader ook voor ouderen omdat hier echt de tijd wordt genomen en evenals dat ze respectvol zijn en begrip hebben dat het niet altijd snel kan gaan.

• Ervaring met: Hoortoestellen

Via de webwinkel een paar oordopjes besteld als gehoorbescherming. Omdat het wel wat erg lang duurde voordat ik iets hoorde van de verzending heb ik een mailtje gestuurd. Daar werd erg snel op gereageerd en de verzending werd direct gedaan. Het lange wachten werd zelfs beloond met een extra setje oordopjes! Super service dus!

• Ervaring met: Gehoorbescherming

Geen moeite is hun teveel en doen er alles aan om het goede type gehoortoestel uit te zoeken en de juiste aanpassing en instellingen voor jouw gehoorverlies te vinden.

• Ervaring met: Hoortoestellen

…Ik liep al geruime tijd rond met de gedachte om op maat gemaakte in-ear monitors aan te schaffen omdat ik als bandlid naast een perfect geluid ook van die ‘podiumherrie’ af wilde en de constant aanwezige ruis/pieptoon in m’n linkeroor niet nóg erger wilde laten worden (stoppen met muziek maken op advies van mijn KNO arts was absoluut géén optie……wat lopen er toch rare mensen rond…) Maar…welke heb ik nodig en wie kan dat voor mij bouwen ? Na een korte Google-sessie kwam ik bij FONIQUE in Deventer terecht. Oef…da’s niet om de hoek bij ondergetekende, maar goed….je moet er iets voor over hebben en meteen een afspraak gemaakt. Ik ben vaak wat impulsief wat achteraf niet altijd even goed uit pakt, maar in dit geval bleek het een schot in de roos. Ik werd opgevangen (en later verder begeleid) door Dennis Kost die als ervaringsdeskundige en medemuzikant exact mijn ‘gehoorprobleem’ en wensen herkende. Daarnaast stel ik als muzikant/muziekliefhebber bijna belachelijk hoge eisen aan mijn instrumenten, randapparatuur en voorál aan het geluid. Hierop adviseerde Dennis om IEM’s van Jerry Harvey te proberen. Na een luistertest met diverse IEM modellen, maakte ik de keuze om de Jerry Harvey JH11 monitors aan te schaffen. Hierna werden (met een was-achtige substantie) afdrukken van mijn gehoorgangen gemaakt. Dat wordt met de grootst mogelijke zorg uitgevoerd kan ik u melden. Hierbij werd tevens rekening gehouden met het feit dat tijdens het gebruik van IEM’s door kaakbewegingen de vorm van de gehoorgang wordt beïnvloedt en omgevingsgeluid onbedoeld kan binnendringen. Door een kunststof blokje tussen de tanden te klemmen tijdens het maken van de afdrukken wordt dit probleem uit de wereld geholpen. Even simpel als effectief ! Drie weken moest ik wachten op mijn bestelling. Oei…een klein probleempje…ik heb ze over twee weken nodig voor een optreden met mijn bandje… nou, dat bleek dus helemáál geen probleem: “…dan mag je een setje van ons gebruiken totdat ze afgeleverd worden…” gewoon kosteloos… Wát een service…! Ik heb hier dankbaar gebruik van gemaakt. Iets langer dan drie weken na de bestelling werden mijn JH11’s afgeleverd. FONIQUE wilde ze ook naar mij opsturen i.v.m. de reisafstand, maar ik haalde ze liever zelf op (mij te gezellig daar aan de Boxbergerweg 20, lekker ouwehoeren met Dennis over muziek enzo) Gisteren de reis naar Deventer gemaakt en was ineens de trotse eigenaar van een set werkelijk prachtige JH11Pro’s. Na wat nuttige tips over het gebruik/onderhoud en de beste manier om ze in mijn oortjes te plaatsen gekregen te hebben, een luistertest gedaan. Ik wist ineens weer waarom ik voor dit model gekozen had. Een fabelachtig goed, vol en helder geluid met krachtig laag en sprankelend hoog. Deze IEM’s doen niet onder voor mijn eigen, nogal kostbare, “over-ear” hoofdtelefoon die ik thuis gebruik (AKG 812 PRO) Enniewee…plankgas naar huis (de bekeuringen komen later wel) om hem verder uit te proberen. Ik ben volmaakt gelukkig… Kortom, de jongens bij FONIQUE weten dondersgoed waar ze het over hebben en geven je een eerlijk advies zonder dollartekens in hun ogen als u begrijpt wat ik bedoel… Bedankt voor alles jongens, keep up the good work !

• Ervaring met: In-ear monitors

Ik ben zowat vanaf de opening al bij Fonique er ik ben zeer tevreden, daarom hoop ik nog lang van hun service gebruik te maken

Zeer prettige ervaring.

• Ervaring met: Hoortoestellen

De keuze om een cijfer te geven vind ik moeilijk, maar 8 is voor mij 'enorm goed' (ter indicatie...) Mijn ervaring bij Fonique is eigenlijk samen te vatten in: 'Dit had ik veel eerder moeten doen!' want deze manier van werken was ik bij andere audicien nog nooit tegengekomen. Ik kende alleen de soort van standaard-metingen plus bijbehorende hulpmiddelen en adviezen, waarbij dan werd gezegd dat er verder voor mij niets mogelijk was en (zelfs!) bij laatste controle dat ik zoveel problemen zou hebben dat ik alleen bij de KNO-arts nog terecht zou kunnen... Ik ben me toen helemaal kapot geschrokken en het heeft lang geduurd eer ik weer een poging wilde wagen met al mijn 'moeilijke' problemen. Mijn oude gehoortoestellen had ik al een paar jaar niet meer gedragen en toen kwam ik (via advertentie in de krant) bij Fonique terecht. Wat een verademing! Persoonlijke aandacht, goed anticiperen op wat er verteld wordt (ook soms tussen de regels door) en almaar proberen dáárbij een oplossing te vinden. Het is helemaal gelukt en ik ben zooo blij met mijn nieuwe 'oortjes' die bovendien nog in een roze knalkleurtje beschikbaar bleken te zijn. Ik ben er gelijk voor gegaan en het voelt helemaal niet meer oud, afgetakeld of belegen... Vwb bereikbaarheid is de score ietsje minder (receptie wist niet altijd antwoord en mailverkeer was soms niet gelukt). Wat er nog niet vermeld was maar wat ik toch wil benoemen, is de financiële afwikkeling en alle coulance daarbij, dat verdient zeer zeker een dikke 10!

• Ervaring met: Hoortoestellen

ben tevreden maar het eindresultaat kan nog iets beter

• Ervaring met: Hoortoestellen

Prima Winkel persoonlijke hulp!