Alles prima geregeld bedankt

• Showroom

Dat is mooi om te horen, bedankt!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed en deskundig geholpen

• Showroom

Bedankt, we doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te adviseren.

weerstand grafmonumenten heeft ons deskundig geholpen, en daar waar nodig goede adviezen gegeven. het grafmonument is volgens afspraak en op juiste wijze geplaatst. wij zijn zeer tevreden over Weerstand. hiervoor onze hartelijke dank...Fam.Hakvoort en de fam.Snijder.

• Showroom

We vinden het fijn om deze beoordeling van u te ontvangen, het doet ons goed.

Uiterst correct behandeld. Geduldig altijd vriendelijk . Mocht altijd weer contact opnemen.

• Showroom

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en aanbeveling

Alles is prima geregeld. Vond het alleen een beetje stom om een sticker van Weerstand op de grafsteen van m'n oom aan treffen toen we gingen kijken. Een sticker met de datum van plaatsing.

• Showroom

Dag Grietje, Bedankt voor je beoordeling. De sticker wordt inderdaad na het plaatsen op de steen geplakt. Op de sticker staat een waarschuwing dat de steen de eerste 24 uur niet aangeraakt dient te worden. Dit in verband met het uitharden van de lijm. Hierna kan de sticker verwijderd worden. Met vriendelijke groet, Simon Gerssen Weerstand Grafmonumenten

Wij zijn heel erg tevreden. Mijn vader is jaren als grafdelver en beheerder van een begraafplaats werkzaam geweest. In die zin dus deskundig maar ook zeker (erg) kritisch. Het grafmonument voor mijn moeder voldeed 100% aan zijn/onze wensen/verwachtingen. Ook alle zorg en adviezen rond de aankoop waren zeer goed.

• Showroom

Beste familie de Olde, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Truida Weerstand - Kramer Weerstand Grafmonumenten

Mijn man is 17 maart 2016 begraven en 30 mei is de steen geplaatst, is dat niet wat te vroeg met in klingking van de grond, de mensen van de begraafplaats vonden het wel vroeg, als de steen nu maar niet verzakt???

• Showroom

Dag mevrouw Aans-Griffioen, De termijn die we aangehouden hebben voor het inklinken van de grond is goed. Op de begraafplaats in Emmeloord heeft de gemeente ook een funderingsband geplaatst om het verzakken tegen te gaan. Dit ter info.

Ik ben heel tevreden, bedankt voor alle medewerking.

• Showroom

Beste mevrouw de Vries, Fijn dat u tevreden bent met het grafmonument en ons bedrijf. Wij vonden het een eer om dit bijzondere grafmonument te mogen maken. Hartelijke groet, Simon Weerstand

Zeer tevreden Oprechte complimenten

• Betrokkenheid
  • Persoonlijk advies N.v.t.
  • Showroom N.v.t.

Beste mevrouw de Jong, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent en bedanken u voor de complimenten. Met vriendelijke groet, Simon Gerssen Weerstand Grafmonumenten

helaas ben ik niet gebeld voor de plaatsing vande steen dit was bij de bestelling afgesproken. de 15eweek zou het gebeuren. ik vind dit wel jammer. vr. gr w. boessenkool

• Showroom

Vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij bieden onze oprechte verontschuldigingen aan dat u niet door ons gebeld bent. Met vriendelijke groet, Simon Gerssen Weerstand Grafmonumenten

ben correct geholpen en alles was mogelijk. dat ik de showroom wat lager beoordeeld heb kan ook bijna niet anders, je kunt natuurlijk niet oneindig veel voorbeelden hebben, maar het advies om zelf eens rond te kijken en aangeven wat je mooi vind is in mijn geval goed uitgepakt en ben tevreden over de steen (kwam zelfs nog eerder dan was afgesproken), al met al, tevreden en heb dit al aan meerder mensen uitgesproken.

• Showroom

Beste mevrouw de Heij - Vlig, Fijn dat u de tijd genomen heeft om ons bedrijf te beoordelen. Wij danken u hartelijk voor de positieve feedback. Vriendelijke groet, Truida Weerstand-Kramer

Prima verzorgd, prettig in de omgang. Fijn om dit aan christenen toe te vertrouwen. Dan ,,weet,, je waar je over praat

• Showroom

Beste mevrouw Buitelaar, Het doet ons goed om te lezen dat u tevreden bent met het grafmonument en onze werkzaamheden. Hartelijk dank, Simon Weerstand

• Showroom

Beste Tonie, Bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Simon Gerssen Weerstand Grafmonumenten

geen oordeel

• Showroom

Dag mevrouw Gnodde - Brands, Uw beoordeling en aanbeveling stellen wij zeer op prijs. Hartelijk dank, Simon Weerstand

alles is prima verlopen

• Showroom

Beste Klaas, Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen. Met vriendelijke groet, Simon Gerssen Weerstand Grafmonumenten

Steen op tijd geleverd, kleur was lichter uitgevallen mochten we een andere kleur uitzoeken maar uiteindelijk tevreden toch bij deze kleur gebleven. Goede service nemen de tijd voor je en je wordt overal bij betrokken.

• Showroom

Dag mevrouw Bakker - van de Berg, Vriendelijk dank voor uw positieve beoordeling en aanbeveling. Met vriendelijke groet, Simon Gerssen Weerstand Grafmonumenten

Goed dat jullie in contact blijven met nabestaanden over het grafmonument! Niet opdringerig, maar het toont wel jullie betrokkenheid.

• Showroom

Geachte meneer van Arendonk, Wij vinden het fijn dat u de tijd genomen heeft om ons bedrijf te beoordelen. Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Groeten, Simon Weerstand

• Showroom

Beste familie Bijl, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Simon Gerssen Weerstand Grafmonumenten

• Showroom N.v.t.

Bedankt voor uw positieve beoordeling en aanbeveling.

Prima contact gehad, prima product geleverd, duidelijke offerte etc. Jammer dat door 'miscommunicatie' het grafmonument geplaatst werd zonder dat wij er bij waren

• Showroom N.v.t.

Beste Rene Leijen, Bedankt voor de positieve beoordeling en aanbeveling. Wij betreuren de miscommunicatie en bieden u onze welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groet, Simon Weerstand

Perfect ze zijn heel professioneel

• Showroom N.v.t.

Beste Teresia, Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent. Hartelijk dank, Truida Weerstand - Kramer

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Terugbellen zou best morgen. Verder was allies prima

• Showroom

Geachte mevrouw van Eijden, Bedankt voor uw beoordeling. Dankzij uw beoordeling kunnen wij onszelf verbeteren. Sorry voor het niet terugbellen. Wij gaan aan de slag met dit verbeterpunt. Met vriendelijke groet, Simon Gerssen Weerstand Grafmonumenten

• Showroom

Bedankt voor uw positieve beoordeling en aanbeveling.

Heel positief.

• Showroom

Beste mevrouw Weterings, Heel fijn dat u ons werk positief beoordeeld. Vriendelijk dank, Simon Gerssen Weerstand Grafmonumenten

gewoon goed!

• Showroom

Beste familie Drenth, Hartelijk bedankt voor jullie positieve feedback. Fijn om te lezen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Simon Gerssen Weerstand Grafmonumenten