Heel Goed

• Showroom

prettig ontvangen en geholpen . De steen is keurig geplaatst.

• Showroom

Wij zijn op een betrokken en persoonlijke manier begeleid bij de keuze van een grafmonument. Het resultaat voldoet volledig aan onze wensen en verwachtingen. Hartelijk dank voor de goede en persoonlijke begeleiding. Mer vriendelijke groeten, Tine de Bree

• Showroom

Wij hebben het als heel fijn ervaren, hoe er naar de wensen van onze moeder werd geluisterd. ook dat er na aanpassingen weer een nieuwe foto met een voorbeeld kwam. De rustige sfeer en de goede adviezen kwamen heel goed over. Dank voor het meedenken.

super

• Showroom

prima service en goed geholpen. enige nadeel vond ik dat er in het echt niet veel stenen waren te bekijken in de showroom

• Showroom

Bedankt voor uw positieve reactie. Momenteel zijn wij bezig met het uitbreiden van onze modellentuin. Zo kunnen wij nog meer verschillende grafmonumenten laten zien.

Nvt

• Showroom

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij bedanken u voor het in ons gestelde vertrouwen.

prettige winkel, er is veel mogelijk

• Showroom

Bedankt voor de reactie en dat wij dit unieke urnmonument voor jullie mochten maken.

vooral de betrokkenheid en de deskundigheid is mij opgevallen.de afwerking van de grafstenen zijn heel erg mooi deze firma/familie zijn voor iedereen aan te bevelen. Wij zijn zeer tevreden.

• Showroom

Vriendelijke bedankt voor uw hartverwarmende beoordeling!

Goed advies met uitstekend begeleiding tijdens de keuze van het graf monument. Plaatsing van het monument heeft binnen de afgesproken tijd plaats gevonden en is zeer netjes gedannn

• Showroom

Wij bedanken u vriendelijk voor deze beoordeling.

Ze hebben ons goed geholpen en respectvol behandeld en goed informeerd overal mee

• Showroom

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn u dankbaar voor het in ons gestelde vertrouwen.

Je wordt er voor geplaatst om een grafsteen uit te gaan zoeken en met meerdere personen . Je weet wat er wel / en niet de wens was van de overledene .Vandaar ga je uit en met het advies van Weerstand kom je tot een eind resultaat waar een ieder mee eens is geworden . Wij zijn zeer tevreden over jullie bedrijf/zaak . Hartelijk Dank ook voor het geduld en begrip naar ons toe . Hartelijke groeten Betty Ras (ook namens de zussen)

• Showroom

Uw beoordeling doet ons goed! Bedankt voor uw vertrouwen.

Goed product afgeleverd, ziet er heel keurig uit, nemen de tijd voor je, ondanks verdriet, kunnen ze je goed begeleiden, bij wat je zou willen,

• Showroom

Bedankt voor uw beoordeling en beschrijving van uw ervaring.

Wij kwamen met een eigen ontwerp voor een grafmonument. Werden heel persoonlijk en met enthousiasme hierin benaderd door Simon. Afhandeling en contact hebben wij als heel prettig ervaren. Heel hartelijk dank hiervoor.

• Showroom

Bedankt voor uw beoordeling. Wij stellen uw mening erg op prijs...

Vriendelijk geholpen

• Showroom

Dank voor uw beoordeling en vertrouwen!

We zijn zo ontzettend blij met het mooie plekje voor ons zoontje! Heel erg mooi gedaan.

• Showroom

Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Het was een eer om dit voor jullie te mogen doen.

Vriendelijk ontvangst , goed geholpen en nette plaatsing van het grafmonument goed bedrijf 👍

• Showroom

Bedankt voor uw positieve woorden. Het doet ons goed om te lezen...

De samenwerking was erg fijn. Alles was bespreekbaar. Zelfs toen mijn moeder op vakantie was liep het contact door maar dan met mij, als dochter zijnde. Heel fijn. We źijn dan ook erg blij met het monument en krijgen veel complimenten.

• Showroom

Fijn om te horen dat u tevreden bent en complimenten krijgt voor het grafmonument. Bedankt voor uw vertrouwen.

Wij zijn zeer tevreden over Weerstand Grafmonumenten.

• Showroom

Vriendelijke dank voor uw beoordeling.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed en vakkundig geholpen. Betrokkenheid kan beter

• Showroom

Bedankt voor uw reactie. Dankzij uw reactie kunnen wij ons blijven verbeteren.

Wij hebben weer wat zichtbaars op onze jan grafsteen . Het gemis is eeuwig , dit is schitterend , dit doet ons heel goed . Heel veel dank , familie Brouwer

• Showroom

Het gemis is inderdaad eeuwig. Het doet ons goed om te lezen dat u tevreden bent met het grafmonument van uw zoon en broer.

2 sterren: slechter dan verwacht

Hoewel ik goed en deskundig ben geholpen bij het ontwerpen van het grafmonument ben ik nogal teleurgesteld in het communicatieproces van bestelling naar plaatsing van monument tot de afronding bij het verzenden van de factuur verstuurd met standaardbriefje waaruit bleek dat men op geen enkele manier kennis had genomen van het type monument dat was geplaatst en daardoor een volkomen misplaatst aanbod voor onderhoud deed. Het monument is prachtig, dat is jullie verdienste maar voor het overige is er nog heel wat te verbeteren aan klantenbinding en -communicatie.

• Showroom

Bedankt voor uw feedback. U heeft inderdaad een standaardbrief over het onderhoud van het grafmonument gehad. Deze hadden wij persoonlijk voor u moeten maken. Wij zullen hier zeker van leren! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het bijzondere grafmonument dat wij voor uw man mochten maken.

Super service!

• Showroom

Bedankt voor uw beoordeling, u wist al goed wat u wilde en daarin hebben we mooi kunnen samenwerken!

Prettig contact en prima product

• Showroom

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling.

Goed geholpen, goede ideeën alleen duurde het wat langer doordat we steen met aluminium wilden

• Showroom

Fijn dat u deze beoordeling in wilde vullen, bedankt!