Servicegericht bedrijf

Meerdere keren daar gehuurd, zeer tevreden over de schepen en de persoonlijke service van dit bedrijf.

Boot chartern beim TOP-Vermieter

Aufgrund meiner Erfahrungen mit Charter-Unternehmen weltweit kann ich dieses familiengeführte Unternehmen in Sneek (Niederlande) mit der Bestnote bewerten. Internet-Plattform: Übersichtlich und in den Details sehr ausführlich. Chartervertrag: Schnelle Bestätigung per email mit allen Angaben zu den rechtlichen Vorgaben. Marina: Fußläufig sind Supermärkte in der Nähe. Das Hafengelände ist vorbildlich gepflegt, moderne sanitäre Anlagen und KFZ-Parkplatz auf dem abgeschlossenen Gelände vorhanden. Bootsübergabe: Persönlich durch den Eigentümer des Unternehmens incl. Probefahrt und ausführlichen Erläuterungen zu allen Fragen hinsichtlich Technik, Revier usw. Zustand der Motorboote: Sehr gepflegt, technisch einwandfreie Funktion, Gerätschaften wie aufgelistet sehr komplett und durchdacht. Nach Nutzung der Boote (9,0m und 10,0m lang) in den 3 Jahren 2019 bis 2021 von insgesamt 10 Wochen habe ich gemeinsam mit meiner Frau die allerbesten Erinnerungen an das schöne Friesland mit seinen Wasserstraßen, Seen und komfortablen Liegeplätzen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Goede en betrouwbare service om te huren

We hebben een top vakantie en mooie herinneringen gemaakt deze zomer in Friesland!

Urlaub mit der Doerak LX 911 AK

Wir hatten einen sehr schönen Urlaub im August 2021 und werden bestimmt bald wieder bei Ihnen buchen. Vielen Dank!

Een nieuwe ervaring

Voor ons een nieuwe ervaring, maar we zijn als leken goed ingelicht over hoe het werkt met zo'n zware stalen boot van 10 meter lang. Prima ontvangst en uitleg door familie Smits-van Maasakker. Het schip was nagenoeg tiptop in orde. Alles functioneerde naar behoren. Alleen de horren mogen verbeterd worden, want het aantal muggen was elke dag ongekend. Een volgende keer zullen we niet meer in het hoogseizoen boeken, want het was afgelopen augustus steeds flink zoeken naar een geschikte aanlegplaats in passanten- en jachthavens en veel te druk op het water. Het was niettemin een leuke belevenis en voor herhaling vatbaar.

Helemaal prima

Fijne mensen, goede schepen heerlijk genoten.

Heerlijke bootervaring dankzij perfecte zorg en boot

Wij varen al vele jaren met boten van Holiday Boatin en vrijwel altijd zijn de boten dik in orde. Heel af en toe mankeert er iets aan dat we ontdekken bij het varen en dat wordt dan opgelost, telefonisch of er komt iemand langs. We hebben overwogen om een Doerak te kopen, maar dat geeft toch zorgen, is véél duurder dan huren (tenzij iemand heel veel vaart natuurlijk) en het is minder flexibel (bij huren kun je varieren tussen een boot voor 2, 4 of 6 personen). Bij vertrek is de ontvangst en overdracht rustig en prettig en bij inleveren is dat evenzo het geval. Ofwel, wij blijven huren. Nog even dit. Omdat vooral de Doerak met tent niet al te hoog is en dus onder vrij lage bruggen door kan én je erin kunt overnachten kun je kanalen bevaren die niet bereikbaar zijn voor grote boten en die te afgelegen zijn voor dagjes vaarders met kleinere boten. Zelfs in het hoogseizoen kom je dan weinig andere boten tegen .....

Fantastische en perfecte boot

Wij hebben weer heerlijk gevaren met de my fair lady, een fantastische en perfecte boot met alles erop en eraan. Prachtig gevaren door de mooie Friese wateren. Onze hartelijke dank aan de vriendelijke familie Maasakker en Smits. Tot volgend jaar.

Super Schiff und perfekter Service

Buchung, Übergabe und Rückgabe waren wie immer total unkompliziert. Die gebuchte Doerak (LX1000 Salon) ist ein sehr gut ausgestattetes und wunderbar zu fahrendes Schiff mit ganz viel Platz. Die Vermieter kümmern sich wunderbar um alle Belange. Der Heimathafen macht einen gepflegten und einladenden Eindruck, die sanitären Anlagen sind sehr sauber. Holiday Boatin kann man uneingeschränkt weiterempfehlen.

geweldig!

We hebben een heerlijke vakantie gehad op de South Pacific van twee weken. De ontvangst was heel hartelijk. Alles op de boot was aanwezig wat je nodig hebt. De boot was superschoon. Er stond zelfs een vaasje met bloemen, heel attent. We hadden zelf wel een luie buitenstoel meegenomen om af en toe op te relaxen. Het bed was lang genoeg zodat mijn man, 1.95m, er goed in kon slapen. Ook heerlijk was de aanwezige douche. We hebben in stadjes gelegen en op marrekrite plaatsen; heel stil en mooie natuur om ons heen. Kortom: een super ontspannen vakantie!

Een prima, prettige ervaring met Holiday Boatin.

Een prachtige, volledig uitgerustte boot, van alle gemakken voorzien. Prettige begeleiding van Joost, en zeer goede uitleg over boot, routes etc.

Fantastisch

Ze hebben service hoog in het vaandel, ze denken met je mee, zijn professioneel, de boot is bijzonder schoon (normaal ben ik overal een beetje viezig van, maar hier niet), inrichting lijkt net nieuw, geven mooie alternatieve routes, er is veel ruimte in de boot. Je hebt de mogelijkheid om een dagdeel een vaarcursus bij ze te volgen. Voor het afgeven van de boot wordt er nog even een rondje met je gevaren om de boot wat te leren kennen. We hebben al meerdere keren een boot bij hen gehuurd en zullen dat iedereen aanbevelen.

Top service

Geweldige vakantie gehad met de boot die we hier gehuurd hebben. Instructie was goed en tijdens de hele vakantie goede ondersteuning gehad.

In één woord geweldig!

Alles was perfect geregeld en de boot fantastisch. Aan alles was gedacht.

Zeer goed en betrouwbaar huurbedrif

Komt daar al jaren om een boot te huren. Altijd zeer goed geregeld . En de koffie staat altijd klaar ook de afhandeling bij terugkomst goed geregeld.. Wij gaan in augustus 2021 weer voor de tweede maal dit jaar wij kijken er naar uit Gr uit Hansweert ZLD

Geweldige ervaring!

Fijne organisatie die mogelijk maakt dat je een unieke vaarvakantie kunt beleven!

Wie immer alles top und angenehm

Wir sind mit Holiday Boatin sehr zufrieden in all den Jahren die wir nun schon ein Boot gemietet haben , ist immer alles bestens vorbereitet und der Service perfekt, in allen Punkten die Boote sind immer in einem sauberen und sehr guten technischen Zustand. Wir können Holiday Boatin sehr empfehlen.

Onvergetelijke vakantie

Vriendelijk ontvangst, goede uitleg, super fijn schip met alles aan boord wat een vakantie tot succes maakt. Wie Holidayboatin eenmalig gevonden heeft, zoekt nooit meer.

Wieder einmal ein rundum Sorglospaket

Wie wir empfangen wurden, die Einweisungen, der komplette Service... einfach spitze. Wir fühlen uns immer sofort wie zu Hause, als wenn wir nie weg gewesen wären.

Vertrouwd & vriendelijk

Vertrouwd Vriendelijk Open Hartelijk Goed onderhouden boten Prima uitgeruste boten

Immer wieder ein Vergnügen!

Alles wie immer super organisiert, alles wie beschrieben, bestens funktioniert und sehr entspannt. Vielen Dank für eine schöne Woche und bis zum nächsten Mal. Herzliche Grüße aus Düsseldorf

Al 30 jaar klant

Schitterend familiebedrijf, zeer verzorgde, goed uitgeruste boten en ongelofelijke, vriendelijke service 'stand by' tijdens de vakantie

Fantastische ervaring

Het enige waar Holiday Boatin géén invloed op had waren de weersomstandigheden (wij hadden geluk met mooi zonnig weer) maar voor de rest gebruiken zij hun jarenlange ervaring om de vakantie tot één groot feest te maken voor hun huurders. Werkelijk aan alles is gedacht om het juiste vakantiegevoel te creëren. Van de perfecte mails met uitleg over de Doerak voordat het varen begint tot de zeer ontspannen ‘intake’ op de dag zelf. Alles was ook aan boord voor dit vaar avontuur , van eierdopjes tot pikhaak!

Top.

Goed, goede service en als je een storing hebt is Joost snel ter plaatse.

Alles prima, vonden wel dat de boot minder schoon was als voorafgaande jaren.

Schapje TV en onder de zithoek veel rommel.