'n warm thuis voor degenen die niet meer in de thuissituatie verzorgd kunnen worden.

Mijn vader heeft in februari 2019 een warme vertrouwde plek gevonden om de laatste weken van zijn leven liefdevol verzorgd te worden.

Dat er geen gesloten deuren zijn en cliënt zelf naar buiten kan is zeer positief. Er zou echter meer gestimuleerd kunnen worden op fysieke fitheid en in beweging blijven.

• Personeel

Moeder heeft het laatste half jaar van haar leven optimale zorg genoten in Huys Waerenberg. Wij danken de leiding en het team voor de grote professionaliteit en zorgzaamheid.

• Personeel

We hebben samen overlegd en komen tot de volgende vragen/ meningen. We zijn heel tevreden, maar hebben enkele kleine opmerkingen. Wat betreft de communicatie naar ons toe, vinden we dat er over ander zaken, dan alleen de zorg voor pa, wel iets meer info mag komen, bv Kerstmis Wat de activiteiten betreft: misschien is het een optie om de mensen wat meer te stimuleren actief mee te doen. En misschien is het mogelijk om ook wat andere activiteiten aan te bieden. En ons is niet duidelijk of wij nu zelf de planten en bloemen moeten verzorgen , dan wel weggooien, of dat jullie dat ook doen. Met vriendelijke groet, Familie van Haren

• Personeel

mijn vader komt zeven dagen naar de dagbesteding en is gelukkig in Waerenberg.

• Personeel

prima huis om je "oude dag " te slijten leuk personeel er wordt veel georganiseerd voor de mensen

• Personeel

Heel goede op de persoon afgestemde zorg en aandacht. Mijn moeder is in goede handen.

Veel warmte en deskundigheid

• Personeel

Voor ons gevoel is Huys Waerenberg de allerbeste plek voor Mama om te wonen. Mama geniet van de activiteiten die georganiseerd worden en met name als Tom komt is alles goed. Qua communicatie/administratie kan er nog wel wat verbeterd worden. Heb het idee dat er af en toe een mail kwijtraakt of een boodschap niet helemaal doorkomt. Maar dat is niet het belangrijkste, want het gaat om mama en haar welzijn, en die lijdt daar niet onder :-) De Careportaal verslagen zijn wel heel fijn. We zijn heel blij dat mama in Huys Waerenberg kan wonen. Dank voor alle lieve zorg !!!

• Personeel

Mijn vader heeft korte tijd, met veel plezier, gewoond in Huys Waerenberg. Wij waarderen de wijze waarop 'zorg en wonen' gerealiseerd worden.

• Personeel

Mijn ervaring met moeder die helemaal dement is voelt goed. Het beschermend gevoel voor haar , doet goed. Ze voelt zich niet alleen, want dat was in betere tijden van haar vreselijk en werd ze zeer angstig!

• Personeel

De verzorging en de aandacht voor mijn moeder is prima en volgens verwachting. De omgeving is sfeervol. Communicatie incl. portal is iha goed. In een aantal gevallen zou de alertheid iets moeten verbeteren, bv 1. prothese was lange tijd niet uit geweest met als gevolg een flinke irritatie; 2.rest afgebroken tand leidde ook tot irritatie; 3.tgv incontinentieongemakken wordt soms de onderlegger in stoel niet verschoond. Met nadruk wil ik aangeven dat ik de zorg erg waardeer maar dat bovenstaande voorbeelden illustreren dat de alertheid soms iets beter kan.

• Personeel

Ik ben erg blij dat mijn moeder in Huys Aerenberg kan wonen. Ze denken na hoe ze het leven voor haar zo prettig mogelijk kunnen maken en verzorgen haar vriendelijk en goed.

• Personeel

Ik ben erg tevreden, Ik kan het aan iedereen aanbevelen

• Personeel

Het is moeilijk te beoordelen ,mama was maar korte tijd in huys waerenberg. Voor mij was alles top!

• Personeel

Beleving van bewoners kan anders zijn, afhankelijk van de psychische situatie

• Personeel

Een superlocatie met geweldige lieve verzorgende die het hart op de goede plaats hebben!

• Personeel

In Huys Waerenberg wil ook ik wel mijn laatste dagen doorbrengen. Aandachtspuntje is de donkere woonkamer maar er zijn voldoende andere ruimtes om je dag door te brengen. Verder alleen maar lof. begeleiding van cliënten is subliem.

• Personeel

Dankzij de goede zorgen door de medewerkers van Huys Waerenberg heeft mijn moeder hier op een bijzonder fijne wijze de laatste fase van haar leven afgesloten en hebben wij zeker nog een extra jaar van haar kunnen genieten.

• Personeel

Kleinschalig met veel zorg en aandacht voor het individu, sfeervolle omgeving, prima verzorging. Toegankelijk en persoonlijk.