Vlotte en duidelijke service.

Vriendelijke en duidelijke uitleg. Snel mijn sloten weer inorde!

Fantastisch!

We hebben vaker gebruik mogen maken van de kwaliteiten van Meneer Gerritsen en keer op keer zijn we zeer tevreden! Hij staat altijd voor ons klaar en hij is betaalbaar en zeer betrouwbaar! Team Zelfregie Centrum Weert

Snel, betrouwbaar en goed.

Ik ben conciƫrge bij OBS Molenakker in Weert. We hadden een storing aan 1 van onze sloten. Verscheidene "slotenmakers" in de omgeving gebeld. Antwoord:"We mailen u binnen een week de offerte". 14 dagen (en een paar telefoontjes) later nog steeds geen offerte. Toen hoorde ik van HARRIE GERRITSEN... Ik viel van mijn sokkel af... DEZELFDE DAG NOG stond Harrie op de stoep. En dat terwijl hij een volle agenda heeft. Op het einde van de middag kreeg ik een keurige offerte!!! Top prijs/kwaliteit verhouding. Harrie levert goede materialen, eerlijk advies, en uitstekende service. Bovendien is hij ook nog eens een fijne man in de omgang. Sinds zijn eerste klus bij OBS Molenakker is en blijft hij mijn 1e keus.

Een echte vakman die zijn afspraken ook na komt

Goede informatie

vakman,100 % tevreden ,super uitleg en service

vakman,100% tevreden super uitleg en service.

Zeer vriendelijke vakman

Een paar maanden geleden hebben we alle buitendeuren laten uitrusten met driepuntsluiting. Dhr Gerritsen heeft (nauw)keurig gewerkt en de deuren sluiten heerlijk en met groot gemak.

Uitstekend advies en top service

Vakkundig, meelevend, proffesional en vriendelijk.

Een goede ervaring met Harrie, hij was vriendelijk en vakkundig. Had het werk zo gedaan en ging in op mijn vragen en verzoeken. Kwam ook naar mijn huis binnen no time. Alles verliep soepel en geruststellend. Helaas krijg ik nu een week later een nieuwe deur met een nieuwe sleutel van Wonen Limburg. Die hadden al wat eerder mogen komen. Deze gaan de woningen verven en renoveren. Dus jammer van al het werk. Maar goed werk verricht.

Snel en doeltreffend geholpen.

Tja, als je raamkruk volledig blokkeert dan is hulp geboden. Kan het raam toch niet open laten staan. Harrie was snel ter plaatse en loste het op. Alweer een tevreden klant.

Geweldige snelle service!

Vandaag gebruikt gemaakt van deze service. Hij was snel ter plaatse en ben vakkundig en vriendelijk geholpen tegen een eerlijke prijs! Top service!

Hele snelle service door een vriendelijke meneer

Prima!

Sleutel verloren en om zeker inbraakvrij tezijn was Gerrtitsen binnen de korste tijd aanwezig om de cylinders te vervangen! Perfecte service en niet duur!

Betrouwbaar

In drie woorden; Vakkundig, betrouwbaar, snelle service.

Eerlijk advies. Komt meteen bij een probleem. Werkt snel en accuraat.

• Ervaring met: leveren en installeren van veiligheidscilinders

zeer tevreden. snel aanwezig en snel zonder beschadigingen probleem verholpen.

Perfecte service!

• Communicatie N.v.t.
  • Ervaring met: leveren en installeren van veiligheidscilinders

Harrie Gerritsen is een vakman maar tegelijkertijd (te) bescheiden. Na een inbraak vervangt hij het slot, zoals door de verzekering wordt vergoed, maar hij zou nog meer kunnen adviseren over een hogere graad van inbraakveiligheid. Aan de klant is dan de keuze of hij van dit advies/aanbod gebruik maakt.

• Ervaring met: leveren en installeren van veiligheidscilinders

Snel aanwezig om de deur te openen en binnen enkele dagen de nieuwe sloten. Prima sevice.

• Ervaring met: openmaken van de deur

Had nooit verwacht dat na een inbraakpoging het zo snel geregeld kon worden. Top service en kwaliteit!

• Ervaring met: (de)monteren van meerpuntssluitingen

goede en snelle service, ook in de nazorg.