Geachte mevrouw Marleen, Wat jammer dat u ons zo heeft beoordeeld. (onze afkorting is trouwens niet GSV maar GSC) Zoals wij u hebben geprobeerd uit te leggen, waren wij genoodzaakt de afspraak te verzetten vanwege de weersinvloeden van de dag. Tevens bleek bij aankomst dat het kanaal op bepaalde plekken kleiner was dan te zien was tijdens de inspectie. U had ten tijde van de inspectie namelijk nog een buis inzitten waardoor we niet alles konden zien. Uiteraard hebben wij dit voor u kunnen oplossen, door het kanaal open te breken en terug te metselen. Dit bij elkaar opgeteld konden wij de opdracht niet meer op die dag uitvoeren vanwege tijdgebrek. U heeft daarna besloten om de opdracht te annuleren omdat wij inderdaad pas 1,5 - 2 weken later, in ons vrije weekend, onze eerste mogelijkheid hadden. Volgens onze algemene voorwaarden, die u heeft ontvangen met de offerte en factuur, staat inderdaad dat wij dan recht hebben op 30% van de factuur vanwege gedeelde betaling van het materiaal en kostenderving. Na ons telefonisch onderhoud en op reactie op uw mail, waarin u begon met dreigen met een advocaat, hebben wij u inderdaad 3 opties gegeven. Bij het ophalen van de materialen hebben wij u nogmaals gewaarschuwd dat het kanaal op plekken niet breed genoeg was. En dat dit op die manier opgelost kan worden. Als u dat had gedaan had u geen concessies hoeven te doen met de aanschaf van de kachel. Wij wensen u ondanks alles, nog veel woonplezier in uw nieuwe huis.
Hallo M. Bekkers, Wat vervelend dat u onze service zo heeft ervaren. Het is absoluut niet onze bedoeling u onze service gehaast te laten aanvoelen. Omdat wij met zijn 2en werkte die dag hebben wij de taken zo onderverdeeld dat dit misschien gehaast heeft overgekomen. Wij hebben u in een persoonlijk gesprek over gehad en hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en geholpen. Met vriendelijke groet, Peter en Sylvester Derksen
Hallo meneer Christaans, Wat vervelend dat u onze service zo heeft ervaren. Wij plaatsen jaarlijks meerdere kachels en hebben dit ook net zo vaak naar tevredenheid afgerond. Wij hebben u inderdaad een schatting gegeven over het aantal werkuur wat wij verwachtte te doen. Helaas zijn wij daar niet aan kunnen voldoen en hebben in overleg met u het werk zo afgemaakt dat u de laatste afmontage alleen maar hoefde te doen. Dit is uw eigen keuze geweest. toen wij weg gingen was de kachel correct aangesloten en geplaatst dat u alleen het speksteen en binnenwerk nog hoefde te plaatsen. Nogmaals dit is in overleg gebeurt. Wij vinden het nogmaals jammer dat u onze service zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Peter en Sylvester Derksen
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.