Afspraak 2e jaar op rij niet nagekomen

Vandaag bel ik om te vragen waar GSC blijft omdat ik een afspraak met hun heb staan. Vorig jaar direct gepland met de betreffende veger. Aan de telefoon krijg je te horen, tsjah hier staat het er niet in. Je hebt je afspraak zeker niet bevestigd. Niks geen excuses, een nieuwe afspraak maak je maar online. Dit jaar kunnen we je zeker niet meer helpen. Wat een slechte service.

Slechte communicatie, stucwerk beschadigd.

Onze pelletkachel en kanaal laten reinigen door gsc. Junior kwam binnen met de opmerking: gelukkig hebben jullie geen witte muren. Toen hij klaar was begreep ik waarom, muren vloer en terras buiten waren zwart van het roet, stucwerk was beschadigd. Op opmerkingen van mij werd amper gereageerd. Kackelpijpen moesten gespoten worden omdat ze beschadigd waren. Senior zou bellen nadat per mail een klacht was ingediend. Het werd echter afgedaan met een mailtje en het aanbod voor een bloemetje voor het ongemak.

Super vriendelijk, efficient en klantgericht.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tja, mijn fout om de afspraak niet te bevestigen, maar gelukkig kon toch daarna snel een afspraak worden gemaakt. De veger komt, vraagt waar de kachel is ?!!? loopt erheen en probeer 250 kilo pelletkachel van zijn plek te bewegen. Sta er een beetje verbouwereerd bij! Verwacht toch dat, net als vorige keer, via het dak wordt geveegd. Maar deze veger heeft geen ladder bij...... Zou ‘s avonds bellen voor een nieuwe afspraak. Tot op heden nog niets gehoord. Jammer!

• Ervaring met: Schoorsteenvegen

Mooi kleinschalig bedrijf van vader en zoon sie afspraken nakomt. Liefde voor het vak. Bij meerwerk maakt dit bedrijf zijn werk dezelfde dag nog af.

• Ervaring met: Nieuwe aansluitingen

echte vakmannen, snel en vakkundig

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Omdat we graag een kachel willen in ons nieuwe huis, hebben we de Gelderse schoorsteencentrale (GSV) gevraagd voor een inspectie. Tijdens dit bezoek beloofd hij dat de beelden diezelfde week zou aanleveren. Nooit gekregen. We moesten wel meteen ter plekke betalen. Hij heeft een offerte gemaakt voor het plaatsen van een pijp in de bestaande schoorsteen. We gingen er vanuit dat hij zou weten wat hij zou doen. De offerte was akkoord, maar er moest eerst 1/3 aanbetaald worden, anders zou hij geen afspraak maken. Aangezien we midden in de verbouwing zitten en haast hadden, hebben we dit maar gedaan. Op de dag van de afspraak kwam hij langs en vertelde hij dat hij het die dag niet kon werken, vanwege de regen. Twee uur later zou het droog zijn, maar het kon echt niet die dag. Pas 2 weken later zou hij kunnen komen (snelheid handelen een 1). Wilden we dit niet, dan moesten we de opdracht maar annuleren en waren we ons geld kwijt. Hij wilde niet meer in gesprek over een oplossing en verbrak zelfs de verbinding! (communicatie een 1). Nadat we met een aantal oplossingen kwamen, gaf hij ons 3 mogelijkheden: of we annuleren de opdracht en zijn onze aanbetaling kwijt of we kunnen bijbetalen en de reeds door hem bestelde materialen ophalen. of de zaak wordt voorgelegd aan een advocaat We kiezen voor optie 2, zodat we iig ons geld niet kwijt zijn. Inmiddels hebben we een echte vakman erbij gehaald en is onze schoorsteen 'kachelklaar' gemaakt. Conclusie: doordat de GSV de verkeerde maat pijp besteld heeft, was deze pijp nooit te plaatsen (vakmanschap een 1). Ook kwamen we erachter dat hij 12 meter pijp aan ons verkocht heeft, terwijl er maar 9 nodig was (resultaat een 1). Dus, een gouden tip als je een vakman zoekt die klantgericht en met kennis van zaken heeft: Zoek verder!

• Ervaring met: Camera inspectie

Geachte mevrouw Marleen, Wat jammer dat u ons zo heeft beoordeeld. (onze afkorting is trouwens niet GSV maar GSC) Zoals wij u hebben geprobeerd uit te leggen, waren wij genoodzaakt de afspraak te verzetten vanwege de weersinvloeden van de dag. Tevens bleek bij aankomst dat het kanaal op bepaalde plekken kleiner was dan te zien was tijdens de inspectie. U had ten tijde van de inspectie namelijk nog een buis inzitten waardoor we niet alles konden zien. Uiteraard hebben wij dit voor u kunnen oplossen, door het kanaal open te breken en terug te metselen. Dit bij elkaar opgeteld konden wij de opdracht niet meer op die dag uitvoeren vanwege tijdgebrek. U heeft daarna besloten om de opdracht te annuleren omdat wij inderdaad pas 1,5 - 2 weken later, in ons vrije weekend, onze eerste mogelijkheid hadden. Volgens onze algemene voorwaarden, die u heeft ontvangen met de offerte en factuur, staat inderdaad dat wij dan recht hebben op 30% van de factuur vanwege gedeelde betaling van het materiaal en kostenderving. Na ons telefonisch onderhoud en op reactie op uw mail, waarin u begon met dreigen met een advocaat, hebben wij u inderdaad 3 opties gegeven. Bij het ophalen van de materialen hebben wij u nogmaals gewaarschuwd dat het kanaal op plekken niet breed genoeg was. En dat dit op die manier opgelost kan worden. Als u dat had gedaan had u geen concessies hoeven te doen met de aanschaf van de kachel. Wij wensen u ondanks alles, nog veel woonplezier in uw nieuwe huis.

AL zeven jaar op rij tevreden klant!

• Ervaring met: Schoorsteenvegen

Door vochtig hout had ik teervorming in de schoorsteen.Opeens stond mijn kamer vol rook. Na een telefoontje met de Gelderse schoorsteenveeg Centrale was het probleem snel opgelost. Schoorsteen brandschoon geveegd. Na uitleg en tips brand mijn kacheltje weer als vanouds. Duim omhoog voor deze heren.

• Ervaring met: Schoorsteenvegen

het ging erg vlot waren mooi op tijd en super vriendelijk.

Vriendelijke mensen Werken netjes Weten wat ze doen

2 sterren: slechter dan verwacht

te gehaast , en vergeten het goed te doen

• Ervaring met: Schoorsteenvegen

Hallo M. Bekkers, Wat vervelend dat u onze service zo heeft ervaren. Het is absoluut niet onze bedoeling u onze service gehaast te laten aanvoelen. Omdat wij met zijn 2en werkte die dag hebben wij de taken zo onderverdeeld dat dit misschien gehaast heeft overgekomen. Wij hebben u in een persoonlijk gesprek over gehad en hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en geholpen. Met vriendelijke groet, Peter en Sylvester Derksen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vader en zoon Derksen van de GSC kunnen prima uw schoorsteen vegen en een rookkanaalinspectie uitvoeren maar laat GSC niet uw kachel aansluiten/monteren. Tijdens het plaatsten van de kachel (met rotatieplateau) gaf Dhr. Derksen toe dat hij geen ervaring had met dit type werkzaamheden. Het juiste gereedschap (schietlood/waterpas) ontbrak. Na 2.5 uur werk met 2 personen was het resultaat een onjuist geplaatste kachel waardoor het rotatiesysteem niet werkte. Alles weer gedemonteerd om opnieuw te beginnen. Op aanwijzing van ondergetekende stond de kachel een uur later op de juiste plaats maar het verder afmonteren heb ik zelf gedaan om de rekening niet nog verder te laten oplopen. GSC had vóóraf moeten aangeven wat hun ervaring was! De ingeschatte werktijd (2 uur of iets meer) klopte totaal niet. Geen aanrader.

• Ervaring met: Nieuwe aansluitingen

Hallo meneer Christaans, Wat vervelend dat u onze service zo heeft ervaren. Wij plaatsen jaarlijks meerdere kachels en hebben dit ook net zo vaak naar tevredenheid afgerond. Wij hebben u inderdaad een schatting gegeven over het aantal werkuur wat wij verwachtte te doen. Helaas zijn wij daar niet aan kunnen voldoen en hebben in overleg met u het werk zo afgemaakt dat u de laatste afmontage alleen maar hoefde te doen. Dit is uw eigen keuze geweest. toen wij weg gingen was de kachel correct aangesloten en geplaatst dat u alleen het speksteen en binnenwerk nog hoefde te plaatsen. Nogmaals dit is in overleg gebeurt. Wij vinden het nogmaals jammer dat u onze service zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Peter en Sylvester Derksen

Bij het plannen van de afspraak vergeten de bevestigingslink te gebruiken. Na een telefoontje werd alsnog de afspraak op dezelfde dag geregeld. Top!

Altijd goed gemutst!

• Ervaring met: Schoorsteenvegen

goede service en prettige vakman!

• Ervaring met: Schoorsteenvegen

ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden die de gelderse schoorsteenveegcentrale bij mij hebben uitgevoerd, en ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Ervaring met: Schoorsteenvegen

Al jarenlang prettige dienstverlening. Goede afspraken en een redelijke prijs!

• Ervaring met: Schoorsteenvegen

Zeer klant vriendelijk en denkt graag mee! Fijne mensen om over de vloer te hebben die precies weten wat ze doen. Communicatie is perfect en duidelijk! Zeker een aanrader dus.

• Ervaring met: Schoorsteenvegen

snelle service, handig zelf in te plannen, stipt op tijd. Maar vooral: betrouwbaar. Juist dat is in deze branche een zeldzaamheid. Kortom, ik beveel GSC van harte aan.