Wanneer kan je een bedrijf beoordelen, dat is als er iets mis gaat of extra druk is. Onze ervaring is dat er altijd prima overleg is, er geschakeld kan worden als het nodig is en de was gewoon schoon is. Goed bedrijf met hart voor de zaak.

• Vakkundigheid
  • Ervaring met: Reiniging textielartikelen (tafellinnen, beddengoed, hand- en theedoeken e.d.)

Een plezierig bedrijf om mee samen te werken

• Vakkundigheid
  • Ervaring met: Reiniging bedrijfskleding (overalls, kokskleding e.d.)

Wij werken al een aantal jaren samen met de firma van Velzen, uiterst prettige en professionele partner om mee samen te werken. Komen altijd afspraken na, leveren goed en altijd op tijd.

• Vakkundigheid

Textielreiniging Velzen komt afspraken correct na, daarbij leveren ze ook een zeer snelle service. Ondanks dat wij maar een kleine klant zijn geven ze je het gevoel dat je de belangrijkste klant bent. Super.

• Ervaring met: Schoonloopmatten

1 telefoontje en alles weer geregeld