te vreden

Deskundig en passend advies

• Aflevering

Top service en zeer goede auto

Wij kregen zeer goede s Ervice en uitleg met aanschaf auto bij jullie

• Aflevering

Goede service nemen de tijd

Goede service Nemen de tijd En hele lekkere koffie in de bar

Wauw, Ongekend goed!

Halleluujaaah ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Ergens in Mei 2022 begon mijn ervaring met Yourlease. Ik zocht toen naar een EV voor private lease. Ik kwam in contact met Mylho D van Yourlease, en heb hier inmiddels al een kleine 500 mailtjes naar verstuurd denk ik. Ik begon mijn reis met een E-208. Prijs was prima, redelijk marktconform. Ik kwam er al snel achter dat de E208 niet voldeed aan waar hij aan hoorde te voldoen, of het aan de auto ligt, of aan het model.. niemand die het weet. Hij is in ieder geval terug geweest hiervoor, Yourlease erkende ook dat de auto niet ver genoeg kon rijden (actieradius) en we gingen samen naar een oplossing kijken. In de tussentijd is de auto weg geweest naar Peugeot Frankrijk maar die konden helaas niks vinden, kreeg netjes een EV leenauto in de tussentijd. De oplossing bleek uiteindelijk na een aantal maanden dat ik voor een ander model mocht gaan kijken, wat een service! Genoeg leasemaatschappijen die niet zo ver mee zouden denken. In de tussentijd heb ik alleen maar ongeluk gehad met die 208. Kenteken gestolen, auto die in de prak werd gerijden bij werk.. dus het zat me niet mee. Uiteindelijk kreeg ik als tijdelijke leenauto van Yourlease een Citroen DS3 EV. Splinternieuw ding, 2km op de teller haha! Er zat namelijk 5/6 weken wachttijd aan reparatie van de 208, en mocht er niet verder mee rijden ivm veiligheid. Na een kleine maand rijden en zeer goed overleg met Mylho, hebben we besloten om de DS3 te houden tegen een goede prijs. Ik zou eerst voor een Corsa-E gaan, maar ik was nu zo gewend aan de wat grotere DS3 en de betrouwbaarheid in die DS3 was gewoon perfect... dat ik besloten heb om die te houden. Mylho, ik wil je echt bedanken voor al het goede contact! Je bent zeer ruim meedenkend, zeer attent, toffe peer, en al het geduld. Meeste klanten ben je na verkoop vrij snel vanaf, maar ik bleef lang hangen hahaha! Ik ben heel blij dat we nu tot een goede oplossing zijn gekomen. Je bent een HELD!

• Aflevering

Onwijs blijven met dezen mensen

Goed bedrijf ga zo door

goede prijzen, goede auto's

Prettige ervaring tot nu toe. Aardige mensen, goede auto voor een goede prijs

• Aflevering N.v.t.

Prima aanbod en klantenservice

Private Lease aanbod is aantrekkelijk en hieruit een prima keuze kunnen maken met de Peugeot E-208. Klantvriendelijke ontvangst en duidelijke instructie voor de auto en de administratieve afhandeling. Ook aftersales is goed met mail of het bevalt en alles naar wens is (wat het geval was!)

Simpel en snel

Makkelijk te leasen tegen concurrent tarief.

Zorgeloos auto rijen

Goed geholpen bij de keuze van de auto. Nooit problemen gehad en krijgt de jaarlijks zijn onderhoudsbeurt!

• Aflevering

Een prima advies en contact met klanten!!

Tevreden met alle aspecten,top bedrijf

Goede ervaring

Wij leasen sinds anderhalf jaar bij Your Lease en wij zijn zeer tevreden over de service. De auto is heel prettig en de service van Your Lease is zeer vriendelijk en klantgericht. Een aanrader!

Flexibel en efficiënt

Ik zocht een korte lease voor 6 maanden omdat ik later op het jaar naar het buitenland vertrok. Yourlease was het enige bedrijf dat dit voor een schappelijke prijs aanbood. De hele procedure was enorm snel en efficiënt.

• Aflevering

Heel goed geholpen door de medewerkers

Door dat de een wagen niet gemaakt kon worden hadden we snel weer een andere auto

Prima your lease

Zeker tevreden met your lease zelfs met fout in communicatie met het contract direct opgepakt en tot compromi gekomen.

• Aflevering

Prima auto voor een prima lease prijs.

Ik ben over het algemeen tevreden over de service en de auto. Bij het ophalen van de auto werd ik netjes opgehaald door een medewerker van jullie van het treinstation. Toch vind ik het wachten in een grote ruimte wanneer je eenmaal binnen bent wat onpersoonlijk en ik voelde me een beetje op de grote hoop gegooid. Verder aardige en kundige adviseur, die wel wat tijdsdruk ervaarde.

• Aflevering

Na jaren klant nog steeds zeer tevreden over de geweldige service!

Goede en deskundige mensen die je altijd met een glimlach te woord staan.

• Aflevering N.v.t.

Erg fijn geholpen door de mensen van Your Lease! Persoonlijke service, geduld om dingen uit te leggen en veel keuze. Bieden de auto die past bij wensen ipv duurste optie. Ook toen ik na ophalen nog wat kleine beschadigingen vond werd dit goed afgehandeld. En met de auto ben ik hartstikke tevreden.

• Aflevering

Goede service, klantvriendelijk, en geven duidelijke antwoorden op al je vragen.

Ik ben blij hoe ik geholpen ben, snel een contract op kunnen stellen, klantvriendelijk, altijd welkom, goede sfeer, duidelijke communicatie. Geen negatieve punten. Zeker een aanrader!

• Aflevering

Goede en snelle service van oriëntatie tot aflevering

Fijn contact en snelle reacties over de offerte, contract en aflevering. Er wordt meegedacht. Contact met de afdeling onderhoud verloopt zeer moeilijk en komen afspraken niet na.

Zorgeloos!

Fijne auto, goede service en vriendelijke medewerkers. Altijd goed en snel geholpen. Lease erg fijn, nergens omkijken naar! Super blij!

Goede hulp, snelle service

Zeer vlot een auto gevonden naar keuze die we snel weer konden ophalen!

• Aflevering

Hele goede en persoonlijke service.

Vanaf het eerste contact een persoonlijke aanpak. Uitnodigend en meedenkend. Huiselijke sfeer in Soest.

• Aflevering

Dit was mijn eerste echte auto. Nadat ik alle juiste documenten had ingevuld was het al snel duidelijk wat de bedoeling was. Ik heb al gauw een mooie auto gevonden die binnen het budget was. Ik moest wel helaas naar Soest rijden (dat was voor mij anderhalf uur vanuit thuis), terwijl ik van iemand heb gehoord die ook hier leased dat het gebracht zou worden. Maar als dat het enige min puntje is ben ik voor de rest zeker tervreden. Na een jaar kan ik nog steeds heerlijk rijden.

• Aflevering

Hele goede, duidelijke en vlotte service.

Ik had snel een private-lease auto nodig. Na een telefonisch gesprek werd ik gelijk op de goede weg geholpen en zelfs nog een keer teruggebeld of het lukte. Binnen 2 weken kon ik de auto rijden en was alles keurig geregeld. Hele goede, duidelijke en vlotte service.

LOL hebben in autorijden

Door yourlease vind ik autorijden weer leuk. Geen angst meer voor lampjes die gaan branden op mijn dashboard, met de dure reparatie die daaraan verbonden was. Alle onderhoud wordt netjes gedaan en als ik aangeef dat bijvoorbeeld de ruitenwissers het raam niet meer goed schoon wissen vervangen ze die probleemloos. De leaseprijs is heel marktconform. Ik ben echt blij dat ik Lease.

Over Your Lease

Yourlease is de meest flexibele aanbieder van Private Lease in Nederland met een grote voorraad. Klanten kunnen dus na financiële acceptatie altijd snel rijden. Ons bedrijf is laagdrempelig voor klanten en bezoekers en is 7 dagen per week open. Ook hebben hebben een eigen showroom in het midden van Nederland. Naast consumenten bieden wij ook (flexibele) leaseoplossingen voor bedrijven.