Leveren goed en snel werk!

Wij kwamen via via bij wanders terecht voor onze kunststof kozijnen en deuren. Wij hadden al goede verhalen gehoord en wij kunnen dit alleen maar beamen! Bij Wanders nemen ze de tijd voor je en zijn ze altijd vriendelijk! Hun jarelange ervaring gaf ons een goed gevoel. Op het moment dat zij de kunststof kozijnen en deuren kwamen plaatsen hebben zij goed en snel werk geleverd.

Bovenverwachting

Wilde eerst kunststof kozijnen bestellen bij albalux in Zevenaar maar zoveel narigheid gehoord van klanten dat ik verder ben gaan zoeken. Bij kennissen de kunststof kozijnen gezien van Wanders. Deze mensen waren zeer tevreden ook over de aftersales. Peter Wanders (eigenaar) regeld het van begin tot eind. Als alles correct en naar tevredenheid geplaatst is hoe je pas de rekening te betalen. Het personeel van Wanders werk zeer correct en netjes alles wordt netjes achtergelaten.

100% tevreden.

De medewerkers werken netjes en degelijk. Het resultaat is erg mooi. In de betreffende kamer blijft het warmer.

Vakwerk en alles volgens afsoraak

Bij Wanders krijg je waarvoor je betaalt! Meedenken bij de offerte, levering volgens planning en vakmensen die alles netjes afwerken. Je moet wel geduld hebben, want ze hebben het druk. Bijna een jaar wachttijd

Geweldig goed bedrijf !!!

Dit bedrijf heeft goed en correct werk geleverd. Vooral zeer vriendelijke en kundige monteurs die hun vak goed begrijpen. In een woord GEWELDIG !!!!

Keurig !!!

De monteurs hebben goed werk afgeleverd en alles schoon achtergelaten.

Prachtig

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe kozijnen. Heel chique. Mijn woning is echt opgeknapt. Zeer deskundig personeel , netjes en gezellig . Aanrader . Chapeau voor het personeel.

Helemaal prima

Bij mij heeft Wanders nieuwe kunststof kozijnen, deuren en hr++ ramen geplaatst. Helemaal prima, alles zat er met 2 dagen in en ziet er fantastisch mooi opgeknapt uit. Echt vakwerk!

Ik ben zeer tevreden over plaatsing kozijn en voordeur.

Ontvangst in showroom heel aardig, ook al ben ik wel meerdere keren geweest voor ik een definitieve keus had gemaakt. Een leuke ontmoeting met meneer Wanders tijdens en na het inmeten. Bij de plaatsing deskundig en keurige mannen. Alles opgeruimd na afloop. Ik zal zeker reclame voor jullie maken.

Wanders levert absoluut vakwerk. Nadat we de kozijnen aan de achterkant van ons huis hebben laten doen (naar grote tevredenheid) was nu de voorkant aan de beurt. De kozijnen en het glaswerk is van hele hoge kwaliteit. Daarnaast is de afwerking ook perfect. Ik zou iedereen aanraden om klant te worden van Wanders.

Vakkundig montagewerk

De Fa. Wanders heeft bij ons een prima indruk achter gelaten, zowel in begeleiding bij onze keuze als de technische uitvoering bij de montage thuis. De monteurs waren terzake kundig en leverden een kundig eindproduct. Veel lof voor de Fa. Wanders

Top kozijnen en netjes geplaatst,ook de jongens zijn erg aardig

We hebben de bestelling en plaatsing van de schuifpui en ramen als positief ervaren

Het bedrijf van Peter Wanders is een degelijk bedrijf. Meneer Wanders en zijn werknemers zijn vakmensen met hart voor de zaak. Ze weten wat ze doen, houden zich aan hun afspraken en wekken vertrouwen.

Vakmanschap, netjes en gestructureerd

De mannen komen op tijd, zijn vriendelijk en werken geordend. Kozijnen zijn van perfecte kwaliteit. Alles werkt en is netjes afgewerkt, alles word goed opgeruimd en goed achtergelaten. Verhouding prijs en kwaliteit is perfect. We zijn dik tevreden over Wanders en bevelen iedereen die kozijnen wilt dit aan!

Professioneel

Duidelijke afspraken. Professionele vakmensen. Klantvriendelijke behandeling en een geweldige service.

Goede kwaliteit kozijnen tegen een scherpe prijs

Wij zijn zeer tevreden over het bedrijf Wanders. Zij gebruiken de nieuwste technieken om goede dubbel of triple ramen te leveren. Er wordt netjes gewerkt en goed gecommuniceerd. Het bedrijf houdt zich aan de afspraken en komt op tijd. De oude ramen worden aan het eind van het werk meegenomen en afgevoerd. Alles wordt keurig achtergelaten. Zij hebben het momenteel heel erg druk maar als je de kans hebt om via dit bedrijf te bestelen zou ik dat zeker doen.

Stoutste verwachtingen overtroffen!

De manier waarop er is gewerkt: met kennis van zaken en respect voor de klant. Fijne mensen om in huis te hebben, vertrouwd en vriendelijk, Prettig was ook dat er iemand bij was die behoorlijk goed Nederlands sprak, dat maakt communicatie soms net wat makkelijker. Al met al een heel goed uitgevoerd "project"(ons hele huis werd voorzien van nieuwe kunststof kozijnen met HR+++ glas). Het is prachtig geworden en veel stiller! Dank voor de fijne contacten. Wanders is een echte aanrader.

TOP!

4 jaar geleden hebben wij door Wanders de kozijnen van de bovenverdieping laten vervangen. Dit is zo goed bevallen dat we nu de benedenverdieping hebben laten doen. De medewerkers zijn erg vriendelijk en werken netjes en vakkundig. Alles wordt netjes opgeruimd. Wij zijn super tevreden

Vakmanschap, vriendelijk werken zeer netjes

Bij de firma Wanders terecht gekomen door "van horen zeggen". Eerst maar de 1e verdieping eens gedaan; uitstekend werk afgeleverd. Dan maar ook een afspraak gemaakt om op de begaande grond de kozijnen te vervangen.

Uitermate tevreden en professioneel werk.

Bij buren hadden wij de werkwijze van Wanders al gezien als ook de kwaliteit van het werk en de gebruikte materialen. Een bezoek bij de productie faciliteit In Kleve versterkte onze keus voor Wanders. De taal is geen enkele belemmering, want diverse medewerkers spreken Nederlands evenals de service medewerkers die alles komen installeren. Men is service gericht en probeert zoveel mogelijk aan je wensen tegemoet te komen. Voor een aantal ramen hadden wij gekozen voor inpandige rolluiken. Qua constructie leek dit een probleem, maar bij de installatie klopte alles precies. De afwerking, het schoon achterlaten en het oplossen van onverwachte problemen verdienen een tien. Wat ons betreft bevelen wij Wanders zeker aan.

Geweldig hoe Wanders in 3 dagen tijd je huis opknapt

Aan de achterzijde van ons huis zijn de zolder verdieping, 1e etage en de bijkeuken voorzien van kunststof kozijnen. Bijzonder fraai zijn de ingebouwde rolluiken. Staat toch veel beter dan zo'n extra bak over de hele breedte van je raam. Tevens aan de voorzijde van het huis een hoekerker vervangen waarbij we nu een extra raam hebben die ook open kan. Super tevreden met de medewerkers van Wanders, die tijdens het plaatsen goede uitleg gaven en tevens met goede tips kwamen.

Alles ging volgens afspraak.

Wanders heeft binnen regio al meerdere projecten gedaan en dat zag er goed uit. Na een tweetal afspraken en inmeten is er een akkoord op gekomen om het te laten uitvoeren. Er kwamen drie monteurs, waarvan Mark de leiding had en die kan ik echt aanbevelen. Aardige man die veel kennis heeft en samen met de twee andere was de klus snel en vakkundig gedaan.

Top kwaliteit en service

Wat opvalt is de beleefdheid en correct gedrag van de Baas en zijn medewerkers. Niet opdringerig en toch wordt je goed geïnformeerd en geadviseerd. Degene die kwamen installeren hebben het ook keurig gedaan. Er werd netjes gewerkt , alles opgeruimd. Men spreekt behoorlijk Nederlands wat de communicatie erg vereenvoudigd. Ik kan niet anders zeggen; top op alle fronten (ook wat prijsstelling betreft)

Deutsche Gründlichkeit!

Het hele traject van "ik heb een idee" tot aan de "daadwerkelijke plaatsing van de kozijnen" was een fijne ervaring. De persoonlijke begeleiding en gedeelde ervaring van Wanders zorgde voor een mooi eindresultaat. Vanuit de buurt hebben we te horen gekregen dat het er super mooi uit ziet, wij zelf zijn meer dan tevreden! De arbeiders waren erg beleefd, spraken goed Nederlands (ofschoon het Duits voor mij ook prima te verstaan is). Ze hebben zorgvuldig de oude kozijnen verwijderd, netjes de nieuwe geplaatst en alles top afgewerkt. Zelfs het grote raam dat op straat gevallen was tijdens het afvoeren van de oude kozijnen hebben ze zorgvuldig opgeruimd. Wanders is zeer zeker een aanrader!

Geweldig resultaat ook dankzij het teamwork dat geleverd is!

Zeer tevreden en een geweldig resultaat! Het is net of we een nieuw huis hebben gekregen!

Postbus 77863 1070LL Amsterdam