in anderhalve dag had ik nieuwe kozijnen met tripelglas! Helemaal geweldig!

Een vriend van me vertelde mij over zijn goede ervaring bij het plaatsen van een nieuw deurkozijn en deur. Ik in Kleve naar Wanders. Meteen een goed gesprek, waarbij het me opviel dat er gewoon met me mee gedacht werd, alsof dat de normaalste zaak van de wereld is. Ik weet dat dit niet zo is, maar wel bij Wanders. Bovendien kreeg ik ook direct een nauwkeurige raming van de kosten. Die bleken achteraf bijna op het kwartje nauwkeurig. Men vertelde me wel, heel eerlijk, dat ze het erg druk hadden en dat ik wel eventjes geduld moest hebben. Een jaar lang geduld. Nu ja, druk is druk en ik vond het belangrijker dat de afspraken goed en duidelijk zijn. Een tijd later kwam Peter Wanders lang om alvast afmetingen vast te leggen. Peter bleek een medezeiler en we hebben een mooie discussie over onze zeilavonturen gehad. Kort daarna kreeg ik een offerte. Daar zat een verstevigingsonderdeel bij gerekend, omdat mijn huisje net na WO II gebouwd is en niet zo enorm stevig waar het de kozijngaten (in de muur) betreft. Maar ik stelde voor om zelf de rollagen boven de kozijnen te stabiliseren, op mijn eigen manier en na een korte uitleg ging Peter akkoord. Kijk, daar houd ik van. Meedenken heet dat. Inmiddels zijn de kozijnen met het tripel glas allemaal geplaatst. Ik ben over het resultaat en over de werkwijze zeer tevreden, want ook de medewerkers van Wanders werken in de traditie van dit bedrijf.

Boven verwachting, prachtig!

Prachtige kunststof deur voor leuke prijs. Boven verwachting mooi afgewerkt. Heel mooi de oude dorpel afgewerkt. Vakkundige en vriendelijke monteurs, heel netjes achtergelaten.

Kozijnen zijn fantastisch, de afwerking is uiteindelijk naar tevredenheid afgerond.

Kwaliteit en Installatie van de kozijnen is prima is prima verlopen. Mijn gasverbruik is met 50% afgenomen. De afwerking van de kunststof panelen naast de kozijnen heeft lang geduurd, maar is nu volledig aangebracht. Het ziet er prima uit. Ik ben erg tevreden over het eindresultaat.

Deutsche gründlichkeit en freundlichkeit!

Na diverse offertes aangevraagd te hebben, waaronder dus ook één in Duitsland bij Wanders, was de keus snel gemaakt voor Wanders. Nette reactie/communicatie, goede prijs/kwaliteit verhouding en de montage verliep super. Twee uitermate vriendelijke en beleefde monteurs werkten schoon en netjes en deden hun werk met precisie en nauwkeurig. Na de werkzaamheden werd alles netjes opgeruimd en schoongemaakt. Echt een aanrader voor (met name mensen dicht bij de Duitse grens Kleve)

Geachte mevrouw de Gast-van Arkel, de kozijnen zijn eind november 2021 gemonteerd. Ik heb U daarna gebeld en U was uitermate tevreden. Op 13.12.2021 hebben wij de factuur geschreven. Deze is op 21.12.2021 volledig betaald. 11 maanden later kwam U met de bewering, dat de werkzaamheden niet volledig zouden zijn uitgevoerd. Een medewerker van ons is bij U geweest, en heeft Uw wensen genoteerd. Wij hebben dit gecheckt en geconstateerd, dat de werkzaamheden conform de offerte en de door U getekende opdrachtbevestiging volledig waren uitgevoerd. Dit hebben wij inmiddels ook met U gecommuniceerd. Vriendelijke groet, Peter Wanders

Erg tevreden over alles

Huis voorzien van nieuwe kozijnen en achterdeur. Erg tevreden over het gehele proces van communicatie, materiaal, plaatsing en resultaat.

Zeer tevreden over het afgeleverde werk (ramen woonkamer en voordeur). Onderling een goede samenwerking en afstemming.

Enorm tevreden over de producten, communicatie, installatie en het personeel van Wanders!!

Na een bezoek aan de showroom Kleve waarbij ik een goed gesprek heb gehad met een medewerker had ik besloten om voor Wanders te kiezen. Afstemming over de offerte verliep per mail en indien nodig waren ze ook telefonisch bereikbaar. Na akkoord gegeven te hebben op de offerte kwam de erg vriendelijke eigenaar bij mij op bezoek om de metingen te verrichten. Ik heb zelden zo'n vriendelijke man voor zaken op bezoek gehad! In verband met de drukte konden de kozijnen pas over 8 maanden geleverd worden. Het was het wachten waard en na wat tegenvallers m.b.t. onze verbouwing (samenwerking met andere partijen) was dit een enorme opluchting. Installateurs kwamen op tijd, waren vriendelijke, werkten zorgvuldig en netjes (ze dekken alles zo veel mogelijk af). Na de installatie werd ik nog keurig gebeld of alles naar wens was en vroegen ze netjes of ik een review wilde geven (bij veel partijen wordt het ongevraagd naar je verzonden). Al met al een topervaring en in Nederland kunnen ze hier een voorbeeld aan nemen! Mocht je dus op zoek zijn naar kunststofkozijnen, dan raad ik Wanders aan!

Enorm tevreden over het vakmanschap en de kwaliteit van de ontvangen producten.

Wij zijn zeer tevreden over de gehele gang van zaken vanaf de eerste kennismaking tot en met de levering en plaatsing van onze nieuwe raamkozijnen. Met name de klantvriendelijkheid en de professionaliteit spraken ons zeer aan. Tevens bleken de kosten voor ons 20 a 25% goedkoper uit te vallen dan bij twee bedrijven in de omgeving van Nijmegen! Fijn dat we door vrienden getipt waren, zij hadden dezelfde ervaringen genoten.

De dienstverlening is top.

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt: heb goed vertrouwen in de kwaliteit van het product. De uitleg over het product is duidelijk en eveneens wat in de offerte staat. De montage van het product wordt door de medewerkers prachtig uitgevoerd, de voorbereiding van de werkzaamheden tot het eind, alles is netjes. Ik dank de familie Wanders en de medewerkers voor de goede service. Bedankt.

Prachtige kozijnen!

Kwaliteit en service. Zeer tevreden over de mooie kozijnen! Kiezen bewust al jaren voor Wanders.

Kwaliteit, goede service en vriendelijke mensen.

Top adres voor kunststof kozijnen, goed advies bij de offerte aanvraag, duidelijke offerte. Monteurs hebben het vervolgens echt top gemonteerd en alles keurig achtergelaten. Aanrader! Wanders bedankt.

Fraaie deur en ramen die fantastisch zijn geplaatst!

De monteurs waren op tijd, wisten precies wat ze moesten doen en hebben heel schoon gewerkt. Er werden doeken neergelegd ter voorkoming van schade en rommel en er is na afloop weer keurig opgeruimd. Het eindresultaat is geweldig geworden!

Erg tevreden over de plaatsing. Medewerkers werken hard. Alle rommel word opgeruimd en direct mee genomen. Iedere dag word het weer stofvrij achter gelaten.

Geweldig mooie en duurzame kozijnen

Mijn ervaring met Wanders kozijnen is erg goed geweest, duidelijke offerte met duidelijke prijsafspraak. De kozijnen waren perfect op maat, en zijn door zeer vakkundig personeel netjes geplaatst, vooral de afwerking was perfect. Ik had al eerder gehoord dat je elders misschien wel goedkoper terecht kunt maar de kwaliteit is echt beter dan wat ik gezien heb bij anderen. Ik ben een zeer tevreden klant.

Perfectie kun je kopen maar hier krijg je het zeker.

Na lang gewacht te hebben was het zover de kunststof kozijnen werden geplaatst, er waren 3 dagen uitgerekend voor de montage maar in anderhalve dag was de klus geklaard. De Fa. Wanders krijgt terecht een hele dikke 10 de monteurs waren correct vriendelijk en netjes kunnen ook goed Nederlands. Het werk hebben ze heel netjes gedaan, als ze het verstandig vonden dekte ze iets af met kleden en gelijk stofzuigen laten de werkplek netjes achter. Ten zeerste aan te bevelen wij zouden ze zeer zeker weer laten komen voor een klus.

De medewerkers zijn vriendelijk en leveren prima werk. Wij zijn erg tevreden.

Net en keurig vakmanschap geleverd.

Alles mooi afgewerkt. En na alle werkzaamheden ook alles netjes opgeruimd. Alle lof voor de werkmensen.

Zeer tevreden in uitstraling en uitvoering

Anderhalf jaar geleden de voorkant van ons huis met kunststof kozijnen met tripleglas laten doen. Tot volle tevredenheid. Dus nu was de achterkant aan de beurt. Er waren 2 a 3 dagen voor ingepland. Wat hebben de 3 mannen van Wanders weer goed en kwaliteitsmerk verricht. In 2 dagen wisten zij deze klus te klaren. Resultaat een prachtige kunststof achtertuin met triple glas en ook de bovenverdieping ziet er strak uit.

Met Wanders kun je gerust in zee gaan.

Recent onze derde renovatie laten uitvoeren door Wanders. Zes jaar geleden de garage van twee kozijnen, waarvan één met deur laten voorzien. Alle houtwerk was verrot. Geweldig, je kon na afloop alleen aan de kozijnen zien dat ze waren geweest. Alles netjes opgeruimd en alle afval meegenomen. Drie jaar geleden de kozijnen met voordeur in de zijgevel laten vervangen. Klasse, ziet er goed uit, geen tocht meer, zeer chique. Half januari, in regen en koude, dappere kerels werkten stug door om de rest van het huis: 8 raamkozijnen, gevelbetimmeringen en openslaande deuren op het balkon te vervangen. Draai/kiepramen en -deuren en op alle ramen horren. Geweldige kwaliteit allemaal. Alles tripple-glas en isolatie. Goede adviezen, ook m.b.t. subsidieaanvragen. Over een paar jaar (sparen!) gaan we weer met Wanders in zee, om de aluminium schuifpui te vervangen. Vast en zeker!

Volledig volgens verwachting!

Een vriendelijke medewerker, die zeer rustig en op een deskundige wijze de kozijnen heeft aangebracht. Alles keurig netjes achtergelaten. In een woord: een zeer tevreden klant!

Alle kozijnen vervangen in 5 dagen, snel en vakkundig en netjes achtergelaten

Alle kozijnen vervangen door kunststof kozijnen met triple glas, starten vroeg in de ochtend, werken netjes en precies en ruimen aan het einde van de dag netjes op. Ben er erg blij mee.

In één woord: fantastisch!

Als je zelfs van de stukadoor te horen krijgt dat hij nog nooit zo net werk heeft gezien van kozijnenzetters, dan weet je dat het goed zit! Enorm tevreden met de goed service vanuit Peter Wanders en de heren die alles kwamen installeren. Absoluut aan te bevelen!

Voor de tweede keer zeer tevreden.

Na dat Wanders vorig jaar onze achterpuien had vervangen en wij zeer tevreden waren direct de kozijnen en voorpui en voordeur besteld voor dit jaar, en nu weer zeer tevreden over het product en de service van Wanders. als je ziet hoe deze mensen werken en het product wat ze afleveren is dat echt genieten , en nu gaan we voor de laatste drie ramen aan de voorkant van ons huis. Het product wat er geleverd word is mooi en zeer duurzaam wij hebben gekozen voor trippel glas en dat is echt een genot en je bespaart echt veel, verder geeft het zoveel comfort in de zomer en winter wij willen niet anders meer. Wanders tot volgend jaar.

Fantastisch!

Wat een mooi resultaat en medewerkers die vriendelijk zijn en hard werken erg tevreden!

Leveren goed en snel werk!

Wij kwamen via via bij wanders terecht voor onze kunststof kozijnen en deuren. Wij hadden al goede verhalen gehoord en wij kunnen dit alleen maar beamen! Bij Wanders nemen ze de tijd voor je en zijn ze altijd vriendelijk! Hun jarelange ervaring gaf ons een goed gevoel. Op het moment dat zij de kunststof kozijnen en deuren kwamen plaatsen hebben zij goed en snel werk geleverd.