• Ervaring met: Badkamer

Als voorzitter van een VvE heb ik te maken met loodgieterswerken in zowel privé woningen als in algemene ruimten en het dak. Sinds Eric bij onze VvE betrokken is, heeft hij alle -vaak al lang bestaande- problemen opgelost. Eric is een professional die vooral de uitdaging ziet, hij is een bijzondere, betrouwbare en zeer bekwame loodgieter.

• Ervaring met: Overige

Prima service, helemaal goed. Zeer aan te bevelen. Al 3 x zeer goede ervaringen met de mannen.

• Ervaring met: Lekkage

Overige betekent in ons geval diverse werkzaamheden da, sanitair ontstopping noem maar op

• Ervaring met: Overige

Dit is een loodgieter waar je op kunt vertrouwen. Hij doete wat hij belooft. Prima vakman. Wij schakelen EDL Loodgieterswerken ook als makelaar in voor panden die wij in beheer hebben. Tot tevredenheid wordt ieder mankement snel en vakkundig opgelost.

• Ervaring met: Ontstopping

Schoenerstraat 23