Gewoon goed

Veel op voorraad, makkelijk en snel op te halen

Levering

Aangegeven dat levering door een smallepad moest, via googlemap werd aangegeven dat dit kon, bij de levering zelf kon dit toch niet en werd de levering onder aan pad afgezet, waardoor ik de gehele ochtend betonblokken en grind heb moeten sjouwen, ik moet eerlijkheid getrouwe wel aangeven dat excuus hier door de chauffeur is gemaakt en optie was dat WK de vracht weer mee kon nemen en het geld weer terug wordt gestort. Verder ben ik met de geleverde producten tevreden

Superfijn geholpen

Voor de tweede keer bij Weulen Kranenbarg langsgeweest voor aanschaf van tuinbenodigdheden. Beide keren een warm welkom gehad en deskundig advies. Snelle levering, kwalitatief goede producten en uitstekende service!

Vriendelijk geholpen

De kleur van de Kilimanjarotegel (van Gogh) is veel lichter dan we hebben uitgekozen. Dit blijkt, na mijn telefonische vraag hierover, cementsluier te zijn. Bij de verkoop van u aan ons had u dat misschien kunnen mededelen. Volgens uw medewerkster komt dit goed dmv weersomstandigheden. We wachten het af.

Alles correct

Afspraken correct nagekomen

prima personeel met veel kennis en behulpzaam

mensen met kennis die meedenken en helpen

Uitstekende service, en ruime keuze.

Perfect geholpen en geleverd op de afgesproken tijd, prijs kwaliteit is perfect, en echte aanrader.

Leveringen niet op tijd

Anderhalve week stoelen besteld. Kan toevallig langs om te kijken of ze er waren. Blijkt dat de stoelen niet besteld waren. Stapelblokken besteld werd me gezegd met 1 week zijn ze er . Krijg ik naar 1 week een mail dat ze over 2 weken pas geleverd worden. Dus zeker niet te spreken over de service. Stapelblokken maar elders gekocht. Wel wat duurder maar zij komem afspraken na.

Beste Terry, We vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent geweest met de service die wij u hebben verleend. Toch willen wij u bedanken voor de geplaatste recensie, dit kan ons helpen bij het verbeteren van de service. Helaas bleek de informatie die wij van de fabriek hebben ontvangen over de beschikbaarheid van de blokken onjuist te zijn en duurde het inderdaad langer dan gehoopt, onze welgemeende excuses hiervoor. We gaan ons uiterste best doen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Ondanks de mindere ervaring hopen we dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe stoelen!

Goed advies en oplossingsgericht

Fijn en kundig personeel

Voelt als thuiskomen.

Je word er goed geholpen ze zijn beleefd. Ze denken met je mee, en helpen zelfs de aangekochte spullen mee in aanhanger te tillen.

Zakelijk

Alles top geregeld

Makkelijk bestellen

Makkelijk via telefoon te bestellen en volgens afspraak geleverd

Prettig contact, komen afspraken na

Keurig te woord gestaan, goed een snelle levering kunnen afstemmen, proactief en vriendelijk opgebeld over status.

Ik ben daar goed geholpen

Goed advies gekregen en alles netjes thuisbezorgd.

Goed geholpen. Alleen dat je zelf je spullen moet pakken is het enige minpuntje. Verder prima service

Snelle levering, duidelijke afspraak en niet moeilijk doen als een order wijzigt

Goede communicatie

Goede communicatie

Prima geholpen ,duidelijk een mail gehad wanneer het bezorgt werd dus top

Goede ervaring

Goede service Goede benadering en behandeling in verkoop opzicht Goede adviezen Goede kwaliteit

Super !!!

Een. Edrijf wat ereid is om mee te denken En dat stapje extra te zetten al dat kan.

Fijne communicatie goed geholpen met mij vragen.

We zijn erg goed geholpen door de mensen van Weulen Kranenbarg, ook de levering was goed geregeld, zelfs in overleg zo dicht mogelijk bij ons huis geplaatst. Bedankt.

Alles goed uitgelegd, waardoor ik een keus kon maken. Kon ook snel bezorgd, alleen afgesproken 8 uur maar ze kwamen om 7.30. Er was wel gebeld maar ik nam niet op. Ik denk voor de bezorgtijd maar stuur dan een mailtje. Wel een nota per mail maar die had ik al gekregen bij betalen.

Ruurloseweg 45 A

7251LA Vorden