Volgens afspraak

Had niet verwacht dat er een immense kraanwagen zou komen die ons huis niet kon bereiken. Had een pallet verwacht.

super service

lekker snel, en zonder gedoe

Oprecht fijn advies en snelle service!!

Met ons tuinplan onder de arm kwamen we binnen bij Weulen Kranenbarg, onder het genot van een kopje koffie is er goed mee gedacht over ons plan en is er gelijk een indicatie qua kosten gegeven. Levering was echt super snel! We hadden niet gedacht dat we deze zomer nog van onze nieuwe tuin konden genieten.

Goed advies Snelle bezorging

Deskundig advies

Had betonklinkers nodig, maar wist niet hoe ze in te passen in bestaand patroon. Kreeg goed advies welke steen en hoe patroon aan te passen.

keurig geholpen, nette prijs en conform afspraak afgeleverd, top

Uitstekende ervaring, vragen werden goed beantwoord, ruime keuze, goed geholpen, prijzen zijn goed en concurrerend, besteld materiaal volgens afspraak geleverd. Eigenlijk geen verbeterpunten.

Stipt nakomen van gemaakte afspraakje

Top bedrijf

Mooie tegels geleverd

Goed fijn bedrijf ruime keus.

Vriendelijk personeel ruime voorraad/keus en snelle transportservice. Ook kun je het zelf meenemen. Vaak leuke aanbiedingen. De moeite waard om zelf eens te gaan kijken.

Goed service en ruime keuze

Goed geholpen, en ze hebben ruime keus qua terrastegels.

Garantie tot aan de voordeur

In maart 2021 kocht ik bij Weulen Kranenberg voor een bedrag van circa €3300 keramische tegels van 60 x 60 x 3 cm . Nu in mei 2023 kocht ik er 7 tegels bij voor € 186,- . Dit om mijn terras te verlengen. Mij werd verteld dat er een kleurverschil kon zijn, maar er werd NIET verteld dat de maten konden afwijken. Want als je een tegel koopt van 60 x 60 cm dan verwacht je toch niet dat er een tegel van 59,4 x 59, 4 cm geleverd werd in 2021. De nieuwe tegel van 2023 is 59,8 cm . Retourneren van de tegel bleek bij navraag bij Weulen niet meer mogelijk omdat ze uitgepakt waren en gelegd om te passen. Met andere woorden : Zoek het maar uit en succes er mee. Als ze nu direct hadden gezegd dat de maten per tegel kunnen verschillen was ik dit avontuur niet aangegaan.

Mooie tegels voor een scherpe prijs

Tegels besteld , volgende dag ophalen.. veel op voorraad .Mooie terrastegel voor weinig geld

Goede service.

Zeer nette levering en afspraken zijn zeer netjes na gekomen

Prima partij

Fijn bedrijf met goede service

Snelle levering en werd netjes bezorgd.

Geduldig en vriendelijk

Was aan de telefoon

Goede service, behulpzaam

Wordt netjes geholpen, duidelijke offerte en goede service.

Goeie uitleg en prima sheer.

Prima service!

Op tijd geleverd, goed advies en prima service!

Deskundig advies & top levering

Deskundig advies & top levering, rekening houdend met smalle weg

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Online besteld voor de deur geleverd, hoe makkelijk wil het hebben.

Order keurig afgehandeld en bezorgd

Lange planken keurig op maat gezaagd en bezorgd. (Voor de bezorgkosten kun je zelf niet met een klein (huur)karretje aan de gang.

De werknemers nemen goed de tijd voor uitleg, voor hulp bij een probleem, voor stenen zagen etc. We komen al jaren, en zullen blijven komen

Top service!

Goede service en advies op locatie maar ook goed bereikbaar per telefoon om af te stemmen. Denken met je mee en zetten een extra stap jouw bestelling te leveren.

Ruurloseweg 45 7251LA Vorden