Altijd prima!

Ik heb bij dit bedrijf al meerdere malen stenen en zand besteld. Altijd prima en klantvriendelijk!

Goede service, veel kennis

En ze hebben alls!

Vlot geleverd, goede kwaliteit

Aanrader dus

Naar wens geleverd en perfect goed uitgerekend...Top

Gaan we zeker vaker heen.

Klantvriendelijk, en verstand van zaken

Snelle levering

Goede service, snelle levering

Zeer klantvriendelijk

Klantgericht, kundig.

Goede hulp en snelle levering.

Goede ervaringen!

Gewoon goed

Netjes behandeld

Supersnelle levering!

We hebben al eerder terrastegels hier gekocht en gelukkig hadden ze dezelfde nog én op voorraad! Na het bestellen werden ze binnen enkele dagen bezorgd. Wij zijn supertevreden.

Prima te woord gestaan. Erg klantvriendelijk

Goed advies en een uitstekende service

Composiet rabatdelen gekocht. Goed advies gekregen over montage. 2 planken waren beschadigd bij levering, goede service gekregen. Netjes opgelost. Kortom niet alleen goede verkoop maar ook correcte nazorg.

Netjes en correct geleverd volgens afspraak

snelle levering nadat bestelling geplaatst werd....

jammer dat bestelling op parkeerplaats van buren werd neergezet (die ook een bestelling hadden gedaan) maar er werd wel zowel bij hun als bij ons afleverkosten berekend!

Prima geregeld, netjes en volgens afspraak

Prima geregeld, netjes en volgens afspraak

Goed en op tijd geleverd

Netjes gebracht. In overleg het bestelde in de tuin geplaatst geplaatst zonder problemen

Goede afspraken en snelle levering

Snel geholpen, duidelijke site en telefonisch goed informeerd.

Snel geholpen, duidelijke site en telefonisch goed informeerd.

werden correct en goed geholpen in een moeilijke situatie

Super fijne service !

Heel fijn geholpen en de bezorging was helemaal top!

Helemaal niets op aan te merken!

Snel geleverd op het vooraf doorgegeven tijdstip. Met chauffeur was goed te overleggen over plek waar hij het kon neer zetten.

Volgens afspraak

Had niet verwacht dat er een immense kraanwagen zou komen die ons huis niet kon bereiken. Had een pallet verwacht.

super service

lekker snel, en zonder gedoe

Oprecht fijn advies en snelle service!!

Met ons tuinplan onder de arm kwamen we binnen bij Weulen Kranenbarg, onder het genot van een kopje koffie is er goed mee gedacht over ons plan en is er gelijk een indicatie qua kosten gegeven. Levering was echt super snel! We hadden niet gedacht dat we deze zomer nog van onze nieuwe tuin konden genieten.

Goed advies Snelle bezorging