Kwalitiet van de producten goed, installatie verliep in meerdere stappen.

De kwalitiet van de producten is goed en de levering was op tijd volgens de offerte. De installatie en de nazorg zou verbeterd kunnen worden. Er vond geen oplevering of overdracht plaats waardoor wij zelf een 10 tal aandachtspunten moeten aanmerken. De service monteur moest daarom 2 keer terugkomen om kleine reparaties uit te voeren. Sloten van de schuifdeuren zijn moeilijk gangbaar. Tijdens de installatie van de ramen en deuren zijn op 4 plaatsen lakschades ontstaan, voornamenlijk door montage veroorzaakt. Door een beter instructie of andere werkmethode zouden deze lakschades kunnen worden voorkomen, dit verlaagt de bedrijfskosten en is productiever.

Zeer blij met het eindresultaat

We hebben al onze ramen en buitendeuren laten vernieuwen door aluminium kozijnen. We hebben hier goed advies bij gehad, de communicatie was prettig en we zijn zeer blij met het eindresultaat en zeker ook met de nette afwerking. Enigste minpuntje vonden wij de lange tijd die eroverheen gaat voordat je een offerte ontvangt.

Prima geregeld

Prim geregeld wel aan de prijs

Super vanaf het begin tot aan het eind

Ik vond het een geweldige ervaring alles bij elkaar. Ik had eerder bij andere bedrijven geen goed gevoel en bij dit bedrijf voelde het meteen heel positief. Goede ontvangst, duidelijk, verschillende mogelijkheden kreeg ik voorgeschoteld waarbij ik fijn kon kiezen uit wat voor mij de beste optie was. Mijn kozijnen zijn heel snel gezet, veel sneller als oorspronkelijk gezegd was dat het uitgevoerd zou gaan worden (ondanks de Coronatijd). Het is ook werkelijk superkwaliteit waar ik nog steeds van sta te kijken. Mijn ervaringen met eventuele probleempjes is dat er adequaat op gereageerd wordt.

Goede kwaliteit, perfecte montage, nette afwerking/achterlaten! Top

Vanaf het komen tot een goede afweging in wat zijn de mogelijkheden zijn tot aan de tekeningen en berekening van de prijs. Wordt je zorgvuldig meegenomen. Afspraken worden keurig nagekomen en er zijn geen verrassingen. Ook het opruimen en afvoeren na renovatie is netjes tot perfect, ook bij houten vloer. Het resultaat is bovenverwachting. Geen tocht meer.

Allesnaar tevredenheid opgelost

Monteurs hebben netjes en accuraat gewerkt

Goede kwaliteit en perfecte afwerking

Vakkundige en vriendelijke monteurs. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Alles top

Van advies tot plaatsen helemaal goed. Niets op aan te merken. Prijs zeer netjes. Monteurs zeer netjes gewerkt. Enige advies wat ik zou kunnen geven is na het plaatsen even telefonisch contact te leggen voor een reactie ipv een mailtje met een standaard formulier.

Goed materiaal en nette levering

Goede service bij aankoop, communicatie en levering.

Prima bedrijf, super goede en vriendelijke monteurs.

Zeer positief, we hebben er lang op moeten wachten, maar het was het wachten waard. Helaas foutje gemaakt met inmeting maar dit wordt z.s.m. opgelost.

Heel mooi werk geleverd

2 prettige medewerkers hebben heel net werk geleverd bij het plaatsen van nieuwe ramen, rolluiken en een buitendeur. We zijn heel tevreden over het resultaat. Er deden zich enkele problemen voor, die op korte termijn opgelost werden. We raden het bedrijf zeker aan.

Vakkundig werk en uitstekend materiaal.

Na 37 jaar waren enkele kozijnen aan vervanging toe. Na wat oriëntatie links en rechts koos ik voor Pascal Ramen en Deuren. De kozijnen zijn inmiddels geplaatst, ze staan voortreffelijk en de prijs voor dit vakwerk is zeer redelijk. Pascal Ramen en Deuren hoeft het voor 'de grote jongens' echt niet onder te doen, voor eventuele vervolgopdrachten zal mijn keuze dus snel zijn gemaakt.

Enerverend

Prima werk afgeleverd!

Heel goed geholpen, en zeer vrede

Ik zal het zeker aan raden bij andere

erg tevreden

vooral de monteurs zijn erg goed ze verstaan hun vak top werk en fijne mensen in de omgang en ook fijn dat ze een showroom hebben is fijn om uit te zoeken

Is keuring gemonteerd

Goede service, klant vriendelijk, hoogwaardig product product.

Er zijn een paar dingen fout gegaan maar alles was netjes opgelost. We zijn erg tevreden met Pascal Ramen en Deuren.

goede ervaring met het bedrijf

De afspraken, en de werkwijze van pascal ramen zijn heel goed.

deskundig en vriendelijk en klantgericht

De monteurs die kwamen om na te stellen waren + deskundig + oplossingsgericht + klantgericht + vriendelijk fijn om te zien dat er gewoon netjes gewerkt kan worden

goed en vakkundig

problemen direct opgelost, netjes gewerkt

Hier en passen perfect.

Bestelling verliep vlot. Ook afhalen prima. Alles stond klaar. Vriendelijk geholpen. Goede raad gekregen. Perfecte pasvorm.

Perfect.

Je koopt iets op papier dus weet niet hoe het er in het echt uit komt te zien. We kunnen maar een ding zeggen perfect, alles van tekening, kozijnen, uitstraling, afwerking, zetten, tot zelfs het opruimen van het zaagsel. De mannen die het gezet hebben Joost en Randy vakmannen. Bedankt.

Uitstekende kwaliteit,zeer vriendelijk en vakkundig personeel.

Wij hebben een prachtige voordeur laten plaatsen en zijn er ook heel blij mee. Afspraken werden nagekomen en de deur werd vakkundig gemonteerd en zeer nauwkeurig afgewerkt. Het personeel was bovendien zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik kan me een beter bedrijf in deze branche niet voorstellen.

Super vakkundig en netjes in de afwerking

Binnen 2 werkdagen is de hele klus klaar, voorpui en nieuwe voordeur. Ook als er iets tegenzit (waar de uitvoerders eigenlijk niets aan zouden hoeven te doen) werd het opgelost. Super professioneel. Ook de rommel werd netjes opgeruimd en meegenomen, TOP!

netjes en vakkundig werk

De plaatsing van de kozijnen en ramen gebeurt op een zeer vakkundige en nette wijze. alle oude materialen worden meegenomen. de meeting van de kozijnen en opstelling van de offertes is ook op een klantvriendelijke manier verlopen. top