Vriendelijke en proffisonele monteurs

Vriendelijke en proffisonele monteurs, bij vragen voor de subsidie ben ik ook altijd goed geholpen.

Geweldige ervaring!

Uitstekende service, kwalitatief goed uitgevoerd werk.

Goede kwaliteit, service wat minder

Goede kwaliteit kozijnen en ook een prima advies bij het uitzoeken. Monteurs waren zeer competent en werken erg netjes. Bij klachten was de communicatie traag en zijn we zelf er achteraan moeten gaan. Uiteindelijk alles netjes opgelost.

Duidelijke afspraken die nagekomen worden, netjes gewerkt

Vanaf showroombezoek tot en met uitvoering werkzaamheden klopte de workflow. Alles binnen afgesproken termijn en zeer nette uitvoerders van de uiteindelijke klus. Alles bij elkaar een zeer positieve ervaring!

gewoon goed.

goed geleverd werk, en netjes verzorgd. Na dat alles geplaatst is nog zeer goede service verleend. dank hiervoor aan allemaal.

Fijne mensen op de sales en montage

Fijne sales team en goede monteurs die met je meedenken.

Ze doen wat ze beloven en leveren een uitstekende kwaliteit.

Klasse

Prettig

Goede ontvangst in showroom en uitleg wat mogelijkheden zoal zijn. Super installatie en afwerking. Kortom een zeer tevreden klant

Prachtig en goed werk geleverd

Voor mij was niet duidelijk dat er niet standaard een brievenbus in de deur zou komen .

Netjes werk geleverd

Bij de showroom goed voorgelicht, aan huis echte vaklui gehad. Hebben alles netjes afgewerkt en schoon achter gelaten.

Geweldige service en vaklui.

Bij een vervanging van je achterpui ben je altijd bang voor kleine beschadigingen aan bestaand stuk of schilderwerk tijdens de werkzaamheden. Toen de vaklui van Pascal de deur uit gingen was alles binnen en buiten perfect afgewerkt en tot in de puntjes verzorgd. Er was niets wat bijgewerkt moest worden of nazorg nodig had.

Gewoon perfect

Zeer tevreden over plaatsen en verwijderen van de kozijnen. Geen beschadiging kunnen vaststellen. Gewoon perfect. Monteurs ,echte vakmensen en zeer correct.

Prima service prima kwaliteit

Prima service prima kwaliteit

vriendelijk, duidelijk zorgvuldig en kwaliteit

Goede zorgvuldige uitleg bij de keuze. Fijne afwerking zonder beschadigingen Alles zeer netjes opogeruimd en schoongemaakt na afloop.

Vakmensen!!!

De renovatie is uitstekend voorbereid en prachtig uitgevoerd. Wij zijn helemaal tevreden over de deskundige medewerkers en prettige samenwerking.

Super geholpen!

Wij zijn door Pascal Ramen en Deuren super goed geholpen! Vanaf het begin zijn wij geholpen door Paul die ons voorzien heeft van goed advies en met ons meedacht. Het plaatsen van de kozijnen verliep zonder problemen en is vakkundig uitgevoerd. Wij zouden Pascal Ramen en Deuren bij iedereen aanraden!

Zeer positief

Het gehele proces van eerste gesprek tot montage van de kozijnen, vakbekwaam en prettig verlopen.

Tevreden over het geleverde.

Onze ervaring met Pascal Ramen en Deuren is goed.

Deskundige advisering en nette plaatsing van de ramen en deuren

Voorzien van een goed advies en na het inmeten nog een bespreking. Zijn de ramen en deuren geworden zoals we wilden. Het ziet er mooi uit en functioneert ook nog allemaal prima.

Pascal ramen en deuren, een bedrijf waarop je kunt vertrouwen !

Vanaf het showroombezoek, met prima uitleg over mogelijkheden en verschillen, tot inmeten en plaatsen van een mooie voordeur, door vakkundige mensen, ben ik blij met de keuze voor Pascal ramen en deuren.

Super bedrijf en uitstekende vakmannen!

Heel fijn bedrijf, die luisteren en met je meekijken naar wat jou wensen zijn. Er is duidelijke communicatie en ze houden je goed op de hoogte van de stand van zaken! Verder waren er ervaren vakmannen aanwezig voor het plaatsen van de kozijnen. Wij zijn dik tevreden!!

Subliem

Van aanvraag tot eindproduct krijg je een goede service, adequaat, behulpzaam, vriendelijk.

Geweldig bedrijf wat meedenkt.

Iedereen bij Pascal ramen en deuren zijn z'n nette en vakkundige mensen. Ze hebben voor alles een oplossing. We adviseren iedereen om daar de ramen en deuren te kopen.

Vakwerk

Gewoon goed!

Hoogwaardige kwaliteit materialen gemonteerd door vakkundig en vriendelijk personeel

Ook als er iets niet helemaal goed gaat wordt er gezorgd dat het eindresultaat perfect is!