heb na 6 jaar nog steeds uitstekende ervaringen

6 jaar geleden een Clio estate genomen heb deze twee maal na het contract vernieuwd. Na 5 jaar gekozen voor een Capture, deze zat niet in het aangeboden assortiment maar hoorde binnen een paar dagen wat deze zou gaan kosten. De verdere afhandeling verliep weer uitstekend, omdat deze niet in het aangeboden assortiment zat moest deze besteld worden, zolang de bestelling liep werd het contract verlengt tot en met de dag dat we Capture konden ophalen. De inname verliep probleemloos, als er al krassen waren werden die als gebruik schade geaccepteerd. Ik hoor soms dat mensen menen dat de inname vaak een probleem is, maar als je de auto gebruikt als van jezelf dan kan er nooit een probleem zijn in mijn optiek

zeer slecht

zondag auto laten afslepen naar kia garage. maandagmorgen contact gehad met garage, maar deze konden niks zonder reparatienummer van de lease maatschappij. telefonisch contact gehad met medewerker lease maatschappij, deze zou zelf wel even bellen met de garage. om 13.00uur contact gehad met garage, deze vertelde mij dat er nog geen telefoontje geweest was. vervolgens weer telefonisch contact gehad, met een medewerker van de lease maatschappij, deze medewerker kreeg de juiste persoon niet te pakken, en zou een mailtje achterlaten zodat er contact zou worden opgenomen met de garage. 16.00 uur weer gebeld met garage, en wederom geen contact geweest met de lease maatschappij. wederom weer contact opgenomen met medewerker lease maatschappij, en deze medewerker verzekerde mij dat hijzelf met de garage zou bellen. 16.20 uur gebeld met garage, en eindelijk was er contact geweest met de lease maatschappij, helaas was het nu te laat om vandaag nog met de reparatie te beginnen. jammer vindt ik ook , dat er vanuit de lease maatschappij niet even met mij contact wordt opgenomen, dat het alsnog geregeld is met de garage, lijkt mij een kleine moeite, en een grote geruststelling voor de klant.

Super gemotiveerde mensen en zeer loyaal bedrijf

Zeer goed geholpen van begin tot eind en nog steeds. Zeer meedenkende mensen.

Gewoon top, gewoon doen, en zorgeloos rijden.

Gewoon heel goed, stel je vraag en je krijgt een goed antwoord. Dit is de 3e auto en de service is in helder Nederlands.

Geen op of aanmerkingen.

Ik ben zeer tevreden met de auto wat wij nu leasen.

Zeer goed en adequaat geholpen

De procedure om een auto te leasen is zonder enige problemen verlopen. Ik heb helemaal geen op-of aanmerkingen. Na de aflevering kreeg ik als verrassing nog een heerlijke gepersonaliseerde taart.

Super tevreden

Ontzettend blij met mijn nieuwe lease auto. Alles is duidelijk en helder. Contact verloopt soepel, snel een reactie op vragen. Inname van vorige auto ging snel, en werd netjes over het hele proces geïnformeerd. De taart bij aflevering werd per ongeluk op het verkeerde adres bezorgd en miste het onderhoudsboekje van de auto, maar ook dit is snel en netjes opgelost.

Al jaren een vertrouwde relatie met Privé lease

Al zeven jaar rijd ik in een auto van Privé lease en ik doe dit met heel veel plezier.

Mwah, lawaai valt tegen

Mooie moderne auto die toch meer lawaai maakt ,dan mijn vorige leaseauto qua motorgeluid , banden geluid en het sturen gaat zwaar, moeiliojk op het rechte pad te houden, voor de rest een pracht auto, ik ging voor de prijs ergo ik moet niet zeuren, haha

Super klantvriendelijk

Al 7 jaar klant bij Hitachi nu al mijn 3de auto daar gehaald. Wat je van ver haalt is goed, dat bewijzen ze keer op keer, voor mijn geen ander bedrijf meer. Al werkt mijn zoon bij de concurrent ik blijf bij Hitachi de best there is

Goede persoonlijke service en betrouwbaar systeem

Nu al 2 volle periodes een lease-auto gereden en altijd persoonlijk service. Ook bij een ongeval blijven ze behulpzaam en helpen waar nodig.

Fantastisch!

Geen enkele negatieve of vervelende ervaring. Alleen maar positief, vriendelijk en zeer klantgericht.

heel gemoedelijk

We zijn heel goed geholpen kort krachtig en duidelijk. mvg Fam Kole.

prima ontvangst en service

Alles volgens afspraak nagekomen. Goed en vriendelijk ontvangen. Auto stond klaar. Daar waar we vragen over hadden werd ons geduldig uitgelegd.

Alleen maar lof

Ik ben zo geweldig geholpen want als 70 jarige was het voor mij moeilijk om alle gegevens bij elkaar te krijgen maar door de persoonlijke aanpak van jullie is het allemaalgelukt

Al vele jaren veel rijplezier in de leaseauto s van jullie fiema

Goede service, prima auto”s, schappelijk leasebedrag per maand!

Alles is gewoon bespreekbaar. Geen lange wachttijden. Duidelijk.

We zijn zeer goed geholpen met onze inmiddels 3e lease auto. Er is een goed contact en helder Nederlands. Geen lange wachtrij en Marloes doet het helemaal goed! De reis naar Groningen meer dan waard. Maak er een weekendje uit van en je gaat met een goed gevoel weg in je nieuwe auto.

Erg vriendelijk, snel en attent. Ben heel tevreden.

Prima service, absoluut een aanrader!

Ik was best een beetje gespannen over het inleveren / omruilen van mijn auto. Dit omdat er een aantal incidenten hadden gespeeld waarvan ik niet goed wist hoe jullie hier als leasemaatschappij op zouden reageren. Ik ben vanaf het begin op mijn gemak gesteld en er is enorm met mij meegedacht! Al met al heb ik de zaak met een goed en opgelucht gevoel verlaten.

Hele goede service, duidelijk en geen verrassingen!

2 jaar gelden besloot ik privé te gaan leasen. Geen moment spijt van gehad. Ik rijd in een C4 cactus, supermooi en nul problemen mee gehad. De auto mag naar een door mij uitgekozen dealer en dat is ook fantastisch. Bedrijven zorgen op die manier dat rijden écht zorgeloos is geworden..... Voor mij nooit meer kopen!

Prettig bedrijf. Je wordt één keer per jaar gebeld hoe het gaat. Je mag de auto bij de eigen dealer laten onderhouden. Beter dan Leaseplan!

• Nakomen van afspraken/betrouwbaarheid
  • Snelheid reageren N.v.t.

Onze 3e auto via Privé Lease, en alleen maar positieve berichten van onze kant. Wij hebben sinds een jaar 2 pleegkinderen en hebben onze citroen c1 omgeruild voor een Renault Clio. En daarbij super geholpen en geadviseerd door Marloes. Bedankt namens Sjoerd en Saskia.

• Snelheid reageren

Ik heb de samenwerking isn de afgelopen drie jaren als erg prettig ervaren. Een uitstekende service en de bereidheid om mee te denken met de klant.

• Snelheid reageren

Alles prima geregeld, zowel de inname als de uitgifte van auto's. Afspraak is afspraak, gewoon duidelijk. Prima prijs/kwaliteitverhouding.