Rustig en respectvol.

Er was alle ruimte om de invulling van de uitvaart zelf te doen. Daarbij bleef de uitvaartbegeleider bescheiden op de achtergrond, maar altijd aanwezig om bij te springen waar nodig. Wij konden ons helemaal richten op de inhoud, terwijl de zakelijke dingen uit handen werden genomen.

• Totale begeleiding van de uitvaart

Hele goede begeleiding, in 2 jaar tijd 3 uitvaarten laten verzorgen, erg tevreden.

Uitmuntend

De eerste keer dat ik een 10 geef aan een onderneming. Vanaf het eerste telefoontje na het overlijden van mijn moeder tot de nazorg na de crematie. En zo lief voor mijn vader ook. Ellen voelde direct als inner circle op natuurlijke en respectvolle wijze. Altijd tijd en oprecht meelevend in een week waarin er echt wel tijdsdruk is. Ook door collega's werd alles geregeld en konden we altijd bellen. Heel bijzonder om dan deze steun te voelen, vooral omdat je hem zo nodig hebt. Ellen en haar lieve collega's nogmaals dank hiervoor.

• Totale begeleiding van de uitvaart

Positief en betrokken en flexibel

We moesten snel handelen na bericht overlijden alleenstaande en lichamelijk ernstig gehandicapte vriendin, wonend in FOKUS woning. Naam Agelink werd genoemd, ons niet bekend, maar lokaal bekend. Bijzondere laatste wensen, geen kist maar een lijkwade en begraven willen worden op Heidepol bleken eisen waar Agelink uitstekend mee kon omgaan. Zorg om het lichaam, het afleggenm het goed koel houden, spraken ons erg aan. Afhandeling advertenties bleken iets ingewikkeld omdat we een 'eigen' grafisch ontwerper in ons midden bleken te hebben en kant en klaar konden afleveren. Daardoor was de deadline voor de Doetinchems Vizier niet duidelijk en kwam de advertentie een week later in de krant. Het afhandelen van de rouwkaart ging in uitstekende harmonie. Eén contactpersoon die ondanks de corona en de sneeuw steeds bereikbaar was (Irma) werkte heel goed. Voelde als deelnemer in ons kringetje.

• Totale begeleiding van de uitvaart

Prima begeleiding in alle opzichten

Alle details werden van het eerste gesprek tot het einde prima geregeld. Dank aan I.Jansen voor haar hulp en steun.

• Totale begeleiding van de uitvaart

In een moeilijke tijd werden we goed gesteund

De persoonlijke aandacht in een moeilijke tijd waarin heel veel geregeld moet worden heeft ons erg geholpen!

Zeer correcte dienstverlening!

Miranda heeft ons op een betrokken en professionele wijze begeleid bij het afscheid van onze broer.

• Totale begeleiding van de uitvaart

Zorg en aandacht op maat.

De uitvaartbegeleider ( in ons geval Dhr. M. Vernig wist goed te anticiperen op de algehele wensen van de familie, daarbij echter ook de individuele aandacht voor deze en gene niet uit het oog verliezend. Heel waardevol tijdens zo’n hectische week en droevige gebeurtenis. Hoewel er uiteraard een tijdschema gehanteerd moet worden wist de dhr. rust en ruimte te bieden voor de laatste handelingen op met name de dag van de uitvaart zelf.

Enorm attent n proffesioneel

Agelink heeft namens ons de uitvaart van mijn tante verzorgt. Enorm correct, vriendelijk en attent. Het overleg was prettig en vol van respect. Bedankt voor alles.

Twalen mw. I. Jansen, beide malen heel erg goede erva

Gewoon heel erg goed

• Totale begeleiding van de uitvaart

Inleving in de situatie, door menselijke benadering

Goed inschatten van de wensen en de mogelijkheden aandragen, die bij je passen.

• Totale begeleiding van de uitvaart

Het was een bijzondere dag.

Het was allemaal heel goed gezorgd! En zeer persoonlijk! Dit hebben wij zeer gewaardeerd!

• Totale begeleiding van de uitvaart

Kan terug kijken naar een mooie afscheid . Miranda je bent fantastisch.

• Totale begeleiding van de uitvaart

Onze ervaringen met Miranda zijn prima! Sociaal, betrokken, to the point. We hadden een paar specifieke wensen, die niet gebruikelijk waren. Deze werden door Miranda opgepakt met een houding "Ik ga kijken wat er mogelijk is". Was erg fijn!

Respectvol

Onze ervaring met Agelink en in het bijzonder met Miranda is in één woord geweldig. De begeleiding was van begin tot eind professioneel en respectvol met persoonlijke aandacht voor ons allen. Miranda is een betrokken, professioneel, warm en lief mens. Zo fijn dat er iemand is tijdens deze periode die de taken uit handen neemt en weet wat er allemaal moet gebeuren. Zij was onze houvast. Heel veel dank!

• Totale begeleiding van de uitvaart

Het was van begin tot eind perfect geregeld.

Aandacht, respectvol en warm

Vanaf het eerste contact was het gevoel goed. Vanaf het eerste tot het laatste contact voelden wij ons gesteund. Er was alle ruimte voor onze eigen inbreng, maar ook aandacht voor ons verdriet. Zelfs op de factuur was nog een persoonlijke noot aangebracht. Wij kijken met een warm gevoel terug op de uitvaart van onze moeder en de fijne contacten met Miranda.

deskundig en empathisch

De begeleiding was van het begin af aan professioneel en meelevend. Alle afspraken zijn vlekkeloos nagekomen. Een uitvaart die een indrukwekkend was en een mooie herinnering nalaat.

• Totale begeleiding van de uitvaart

Agelink heeft de uitvaart van onze moeder correct en respectvol verzorgd.

Er werd goed naar onze wensen geluisterd. We ontvingen goede adviezen en alle afspraken zijn nagekomen.

• Totale begeleiding van de uitvaart

respectvolle benadering, geluisterd naar ons

Zeer prettig contact met medewerkers van Agelink, alles in goed overleg, goede afstemming, fijn dat Agelink met ons mee dacht in zo'n ingrijpende tijd.

Professioneel en deskundig

De uitvaartverzorger was er op momenten dat hij nodig was Had aandacht voor ons en bood aan dat wij hem mochten bellen wanneer wij dat nodig vonden Hij was tijdens de uitvaart en de koffietafel aanwezig zonder op te vallen Alles was tot in de puntjes geregeld Niets moest en veel kon

betrokken, betrouwbaar en professioneel

Een prettige benadering zonder overdreven drama, maar met betrokkenheid en respect. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Alles verliep soepel en werd haast onzichtbaar voor ons geregeld. De uitvaart begeleidster was voor ons een enorme steun en toeverlaat tijdens die moeilijke dagen, maar vooral ook tijdens de uitvaart. En wat was onze moeder mooi en goed verzorgd! Hier waren duidelijk professionals aan het werk geweest.

Goed, zeer positief.

Gewoon uitstekend

Dit was de tweede ervaring met Agelink voor onze familie. Miranda is echt top. De opvang was er ook meteen. Miranda was ook heel lief en bood hulp aan als het mij even tegen zat. Al onze wensen worden gerespekteerd en uitgevoerd. Prima verzorgd.

vakkundig

We zijn er goed en vakkundig doorheen geloodst ,alles tot in de puntjes en wensen vervuld,zodat er een waardig afscheid kon plaats vinden,