Vakmanschap

We hebben met de buurt onze poort laten ophogen en er is een nieuwe put aangelegd. De mannen van het tuincentrum hebben met hun vakmanschap, hard werken en vriendelijkheid een geweldige klus geklaard. We zijn er zeer tevreden mee.

Kwaliteit en creatviteit

Onze tuin is eind oktober herbestraat door de mannen van Tuincentrum Rokkeveen. We werden eerder vriendeijk ontvangen om de offerte te bespreken en direct al werd er een creatieve oplossing gevonden voor de mogelijkheid dat er niet genoeg van de oorspronkelijke waaltjes aanwezig zouden zijn. Tijdens het herbestraten werd nog een creatieve oplossing gevonden bij de positie van de oud hollandse tegels. Wij zijn heel tevreden en blij met het werk dat deze mannen hebben afgeleverd. Ondanks de regenbuien bleef de sfeer goed. Alle lof! Wij zijn heel blij met onze zo goed als nieuwe tuin.

Bij dit tuincentrum is iedereen meedenkend en flexibel

Wij hebben voor de 2e keer gekozen om door het tuincentrumrokkeveen onze tuinaanleg te verzorgen. De tuin is geworden zoals wij dit in gedachten hadden nadat wij advies hebben gehad van Joey. Tijdens het aanleggen van de tuin werden in gezamenlijk overleg keuzes gemaakt en hebben we ook nog extra wensen kunnen neerleggen. top!

Goede verkopers met de juiste kennis van zaken

Ze hebben alles gedaan om op tijd mijn straattegels te krijgen.

Een geweldige tuin opgeleverd!

Afgelopen donderdag 23 oktober 2020 hebben de mannen een geweldige tuin opgeleverd geheel conform afgesproken werkzaamheden en prijs. We zijn hartstikke blij met het resultaat en met de grote inzet, betrokkenheid, oog voor detail en vakmanschap van jullie mensen.

Top bedrijf!

Bij het bezoeken van het tuincentrum hebben we onze wensen kenbaar gemaakt aan Joey. Hij heeft samen met ons een plan gemaakt voor de tuin en is vervolgens de tuin komen bekijken en opmeten. Nadat de keuze voor materialen gemaakt was, is alle besteld en al snel kon de tuin gerealiseerd worden. Met drie man sterk hebben ze mijn verwaarloosde tuin omgetoverd in een prachtig plaatje. Ondanks de regen was de klus zo geklaard. De heren waren zeer geduldig toen we toch nog wat wijzigen wilde aanbrengen en dachten met ons mee en gaven tips. Dus niet alleen een top bedrijf maar er werken ook top mensen, die ook nog eens vreselijk aardig zijn. In de running voor een nieuwe tuin of een aanpassing aan je bestaande tuin? Ga voor Tuincentrum Rokkeveen!

Vaklui die meedenken en luisteren naar de klant

Het tuicentrum dacht met ons mee qua oplossingen en voerde het werk uit conform afspraak

Klantvriendelijk

Op een hele fijne en ongedwongen manier geholpen. Met een duidelijk en professioneel advies de winkel verlaten. Bestelde artikelen werden op tijd en netje geleverd. Een verrassend grote showroom. Een echte aanrader!!!!

Vriendelijk/correct/klantvriendelijk

Werd ongedwongen geholpen, goed advies en aflevering op de afgesproken tijd. Zelfs zand dat over was na de klus werd zonder kosten weer opgehaald.

perfecte service, aanleg en vriendelijk personeel.

Tuin netjes aangelegd en alles in overleg met de klant. Medewerkers denken mee en geven goede adviezen. Vriendelijk personeel. Uitermate te vreden.

Een kundige, plezierige en vlotte uitvoering van de vlonder-opdracht!

Het bedrijf heeft zeker aan mijn verwachtingen voor het plaatsen van een nieuwe tuinvlonder voldaan. Vriendelijke, ervaren mannen en prima kwaliteit. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Helemaal top

Wij vonden het helemaal top. Zeer goede afwerking. Fijne jongens die hun vak kennen. Onze tuin is weer up to date. Zeer tevreden. Wij zullen ook niet nalaten om jullie aan te bevelen.

Goed advies, direct en eerlijk met een mooie tuin als resultaat

Deze zomer is onze tuin aangelegd. Ze hebben meegedacht met het ontwerp, duidelijk aangegeven wat wel en niet mogelijk was. Tijdens het aanleggen nog aantal plannen gewijzigd, dit was geen probleem. Vriendelijke mannen en het resultaat is erg mooi.

Fijn contact en snelle levering

Voor de tweede keer besteld via de website. Snelle reactie op bestelling en mijn vragen via de mail. Zeer correct en snelle levering.

Prettig geholpen en prima service

Door de levering van mooie tegels, siertegels en blokken voor bloembakken is onze voortuin een plaatje geworden. Nadat bleek dat er 10 tegels tekort waren en enkele beschadigd werd professioneel en zonder problemen een oplossing aangeboden. Heel fijn! Goede ervaring dus. Bedankt!!

Prima!

Begin dit jaar de tuin aan laten leggen en zelf pad langs huis opnieuw ingericht en door hun spullen laten leveren. Prima contact en aanpassingen werden zonder problemen doorgevoerd. Chauffeur had alles netjes op de aangegeven plaats neergezet!

Zeer goed geholpen en goed advies gehad

Goed geholpen zeer vriendelijk personeel niks is te veel alles snel en netjes geleverd top tuincentrum en heel veel soorten tuin tegels ga er ook heen voor mijn nieuwe schutting mvg Ron

Slechte service, onvriendelijk, oneerlijk

Een vreselijke ervaring bij Tuincentrum Rokkeveen. Helaas niet alle ruimte om te schrijven. Via de site hebben mijn man en ik, begin maart een verzoek om een offerte gestuurd naar Tuincentrum Rokkeveen. Na 10 dagen hadden we nog geen antwoord ontvangen. We zijn naar het tuincentrum toe gefietst en hebben hen gevraagd of er misschien iets is mis gegaan. Het antwoord (ik maak geen grap): ach, op dat soort aanvragen reageren we nooit. Het zijn altijd 'de vrouwtjes' die het aanvragen en als je dan belt krijg je de man aan de telefoon en die weet van niks.... Wij willen graag onze tuin laten doen. Geen probleem, stuur een e-mail en we reageren! Dus, wij direct een e-mail gestuurd met precies wat we wilden, afmetingen, artikelnummers, aantal m2 - noem het maar op. Tekening erbij. Alles compleet. Geen reactie. We hebben geprobeerd te bellen. Geen reactie. Uiteindelijk hebben we via via een andere hovenier gevonden - hij kende Rokkeveen van eerdere klussen en wilde graag bij hen de spullen bestellen. Jammer.. maar prima. Tuinhout besteld, schuttingen besteld, zand en tegels. De tegels zouden binnen 2 weken binnen zijn. We wilden ook een nieuwe tuinkeuken en die zou 2 weken na levering van de tegels geleverd worden, evenals de nieuwe tuinset. In de wachtstand. Geen tegels. Geen bericht. Stilte. Uiteindelijk zijn de schuttingwanden geleverd - slecht hout, scheuren, groene vlekken, gedraaide balken. Na weken iemand aan de lijn - als een hond afgeblaft. Geen tegels. Nieuwe, andere besteld - 10 euro de m2 duurder. Vandaag kwamen dan eindelijk.. 6 weken later.. de tegels... u raadt het.. de verkeerde.. wij weer bellen. De zoon van de eigenaar, Joey, heeft duidelijk gemaakt dat ik een leugenaar ben, ik heb blijkbaar foeilelijke grijs/gele gevlekte tegels besteld en als ik de juiste tegels wil mag ik 30% van de prijs betalen. En hij weet 1000% zeker dat hij het goed heeft. Hoorn erop. Hij 'weigert met mij in discussie te gaan'. Geen oplossing. Geen excuus.

Vakmannen

Het advies in de winkel was goed, de aanleg van de tuin nog beter. Alleen de tussentijdse communicatie en het maken van afspraken zou beter kunnen.

Voldoende/Goed

Plaatsing schuttingen is prima gedaan. Communicatie vanuit bedrijf kan beter.

Er wordt waargemaakt wat beloofd is.........

Zeer goede en duidelijke voorlichting, je weet gelijk waar je aan toe bent. Ruime keuze en veel mogelijkheden om te combineren, dit wordt ook ongevraagd uitgelegd. Echt een aanrader!

Er wordt meegedacht, overlegd en netjes uitgevoerd

Wij zijn erg tevreden met de aanleg en het resultaat van zowel de voortuin als de achtertuin, zeker wat betreft de afhandeling van de puntjes op de i

Super tevreden!

Geen mooie verkooppraatjes! gewoon eerlijk, duidelijk en komen hun afspraken na.

Prettig gesprek

Prettig gesprek met duidelijke afspraken gemaakt.

buiten verlichting

I received excellent knowledgeable advise from the guys at tuincentrum Rokkeveen. The backyard now looks amazing! Thoroughly recommend.