Voldoende/Goed

Plaatsing schuttingen is prima gedaan. Communicatie vanuit bedrijf kan beter.

Er wordt waargemaakt wat beloofd is.........

Zeer goede en duidelijke voorlichting, je weet gelijk waar je aan toe bent. Ruime keuze en veel mogelijkheden om te combineren, dit wordt ook ongevraagd uitgelegd. Echt een aanrader!

Er wordt meegedacht, overlegd en netjes uitgevoerd

Wij zijn erg tevreden met de aanleg en het resultaat van zowel de voortuin als de achtertuin, zeker wat betreft de afhandeling van de puntjes op de i

Super tevreden!

Geen mooie verkooppraatjes! gewoon eerlijk, duidelijk en komen hun afspraken na.

Prettig gesprek

Prettig gesprek met duidelijke afspraken gemaakt.

buiten verlichting

I received excellent knowledgeable advise from the guys at tuincentrum Rokkeveen. The backyard now looks amazing! Thoroughly recommend.

Alles na behoren gedaan

Zijn goed te woord gestaan, bij onze keuzes . Binnen de afgesproken tijd, is de tuin gerealiseerd.

Borders superleuk ingericht met leuke planten.

Mijn borders waren flink overwoekerd. Alles verwijderd en nu superleuk ingericht. En goed bij te houden voor ons. Ook alle onkruid tussen de tegels verwijderd. Echt superfijn.

Super tevreden

Wij zijn enorm tevreden over het geleverde werk, er is hard en secuur gewerkt. Niets was te veel, afwijken van de planning: geen probleem. Er werd ook meegedacht hoe eea het beste kon worden opgelost. Alles schoon achter gelaten, ook op de openbare weg. Geweldige zaak !! Aardig en kundig personeel.

Hardwerkende, snelle en bovenal vriendelijke medewerkers

Vorige week is onze tuin opnieuw bestraat met tegels en grind. Het voortraject met offerte liep soepeltjes en nu het aangelegd is ziet het er fantastisch uit. Onze complimenten voor de klantvriendelijke, hardwerkende medewerkers! Zeker aan te bevelen!

een correct en net bedrijf

komen afspraken na. Denken met je mee ,geven duidelijk advies zowel bij aankoop als bij het plaatsen van de schutting en fietsenschuur. Werken nauwkeurig, erg netjes.Constant is er overleg wat denkt u hiervan. Niets is teveel,ze werken in alle rust keurig netjes door. Complimenten aan de twee medewerkers die de hele dag aanwezig zijn geweest. Tenslotte de factuur en het geleverde werk wat gedaan is betekent voor mij dat er volgende keer weer werkzaamheden door Tuincentrum Rokkeveen uitgevoerd gaat worden.

Netals na aanleg tuin in 2015 ook nu na plaatsen veranda door tuincentrum Rokkeveen dik dik tevreden

Voorafgaand aan het plaatsen van onze veranda goed en deskundig advies gekregen van tuincentrum Rokkeveen. Daarna netjes een offerte met redelijke prijs ontvangen van hun. Door drukte bij hun wel een paar weken moeten wachten om tot plaatsing van de veranda over te gaan. Plaatsing van de verande door vakkundig personeel. Omdat er door de plaatsing van de veranda aantal wijzigingen (waaronder verplaatsen van aantal lichtpunten) in de tuin moest plaatsvinden, heel goed geholpen door het personeel met advies over de wijzigingen. Tot slot alles netjes opgeleverd.

Ik had op korte termijn zand nodig. Ondanks de korte termijn keurig op tijd geleverd. Achteraf te weinig zand, wederom weer keurig volgens afspraak op tijd geleverd. Daar hou ik van, mensen die hun afspraken nakomen. E. Winter

Er is prima werk afgeleverd. Leuke en beleefde mensen die niets teveel is.

Het heeft even geduurd voordat aan de tuin werd gewerkt maar het resultaat mag er zijn. De opstelling van de mensen is ook heel flexibel. Tijdens het werken aan de tuin wordt eventueel op verzoek van de kant nog aangepast. Een puntje van aandacht is de communicatie via e-mail. Daar wordt vaak niet op gereageerd en dat is lastig als je nog met vragen zit.

Precies geworden wat onze verwachting was.

Onze oude tuin helemaal leeggehaald inclusief de serre ( wat nog een hele klus was vanwege de dikke laag fundering ). Toen voor en achter alles met hele mooie keramische tegels gelegd van 90 x 90 cm . En een mooie bloembak gemaakt. Alles werd keurig netjes afgehandeld. Een aanrader voor iedereen.

Vriendelijk personeel, duidelijke / heldere offerte, net werk afgeleverd.

Goed geholpen in het tuincentrum, duidelijke en heldere offerte ontvangen. Prijs / kwaliteit is optimaal. Even moeten wachten voordat het uitgevoerd kon worden, maar wel zeer netjes werk geleverd door twee zeer vriendelijke en kundige mannen.

Na 7 jaar heb ik een probleem met de verlichting van mijn tuin. Heer Spaan geeft direct de oplossing en ruilt mijn defecte lamp, ondanks dat hier geen garantie meer op stond. Dit soort activiteiten charmeert deze zaak. Aandacht voor de klant en een goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden met dit bedrijf

• Ervaring met: Tuin Aanleggen

Ik heb de terrassen in mijn achtertuin laten vervangen, intake van Joey verliep erg plezierig, goed geadviseerd wat wel en wat niet te doen. Uitvoering binnen vooraf gestelde tijd, een pluim voor Raymond en Danny, tegels liggen er strak in, ook de lastige rondingen en kleinere stukken, erg blij mee.

• Ervaring met: Tuin Aanleggen

Helemaal top ! Zijn er erg blij mee. Enige minpuntje is dat het pad niet opgesloten zit zodat het steeds gaat wijken.

• Ervaring met: Tuin Aanleggen

Voor offerte en planning dichter op de klant zitten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij vinden het jammer dat er niet geadviseerd is om de keramische tegels te voegen. Nu hebben we dit achteraf door een andere partij moeten laten doen

• Ervaring met: Tuin Aanleggen

Fijne mensen die komen werken uiterst beleefd.