Tevreden én ontevreden

Over de geplaatste (hoek) erfafscheiding, de medewerkers, de kwaliteit van de gebruikte materialen ben ik meer dan 100% tevreden. Dus een dikke 10. Over het nakomen van reeds eerder gemaakte afspraken, toezeggingen, communicatie en het verrekenen van de teveel vooruit betaalde en gefactureerde bedragen, ben ik absoluut ontevreden. Dus een dikke 0. Met de eigenaar van Tuincentrum Rokkeveen hierover gesproken en er is toegezegd dat hij hier (nog) meer aandacht aan zou gaan besteden. Dat hoop ik dan maar anders blijft er geen "Spaan" van heel......(!)

Mooi resultaat, volgens plan opgeleverd, netjes gewerkt.

Werkzaamheden: herinrichten patio, plantenbak en pergola plaatsen voortuin. Volgens gemaakte plannen uitgevoerd met mooi resultaat. Netjes gewerkt en elke dag locatie weer zoveel mogelijk opgeruimd achtergelaten. Goede communicatie over wat er moest gebeuren en hoe het werd uitgevoerd. Smetje: er waren van de keramische tegels twee kleurcodes geleverd die teveel van kleur verschilden om gecombineerd te kunnen worden. Dit is keurig opgelost door alsnog tegels van de juiste kleurcodering te leveren.

Zeer tevreden over het geleverde werk.

Onze voor- en achtertuin zijn geheel naar onze wens aangelegd.

Mei 2022: Wederom snel en goed geholpen met bigbags voor afvoer dakgrind en transport

Tuinaanleg (houten schuttingen, carport, vijver en algehele tuininrichting met terras) in 2003 zeer naar tevredenheid, dus ook onze tuinrenovatie in 2020 laten uitvoeren door Tuincentrum Rokkeveen. Alles in goed overleg en tranparantie in de kosten en goed vakmanschap in houtconstructies en bestratingen.

Klantvriendelijk en professioneel

We zijn zeer tevreden over de aanleg van onze veranda en het aanpassen van ons terras. Het resultaat is boven verwachting mede doordat de zeer ervaren mensen ons ook nog attendeerde op wat extra punten en deze ook direct konden uitvoeren! We bevelen Tuincentrum Rokkeveen dan ook van harte aan!

klantvriendelijk en professioneel

Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe tuin. We zijn goed geadviseerd en alles is in goed overleg verlopen. Vriendelijke mensen die hun afspraken nakomen. Prima!

Dubbele gevoelens

Contact loopt erg moeizaam, vaak tot bijna geen reactie. Tuin is mooi geworden, maar kwam wat kleine gebreken tegen deze gemeld, maar geen reactie, en moet nog een gedeelte afgemaakt worden en dat laat ook lang op zich wachten, ( nu al ruim 6 weken). Dus vandaar dubbele gevoelens, erg mooie tuin, vooraf goed advies. Maar contact/reacties mag echt veel beter.

Superservice en vakwerk

Zeer vakkundige mensen en heel klantvriendelijk. Wij zijn dan ook zeer tevreden over het geleverde werk! Altijd mooi als de verwachtingen worden overtroffen, dat is voor ons kwaliteit!

Mooie tuin aangelegd, maar vijverfolie laat los

De tuin is prachtig aangelegd, maar ons vijvertje ziet er niet uit. Het folie laat los en hangt in de vijver. Ik heb meerdere malen om een oplossing gevraagd, maar daar wordt niet op gereageerd. Zoals vorige reacties: op klachten wordt niet gereageerd. Heel jammer

Hele goede ervaring met als resultaat een super tuin

Ik ben heel goed geadviseerd en de vakmensen hebben meegedacht op welke manier mijn tuin wensen toch te realiseren zijn. Ze hebben de tijd genomen om de offerte te bespreken en advies gegeven. Mijn tuin is onlangs opgeleverd en ik ben meer dan tevreden. Alles is netjes afgewerkt en precies zoals ik het wil. Kleine aanpassingen tussendoor zijn ook geen enkel probleem.

Totaal geen service

Nooit meer wat gehoord nadat ik had gereageerd op de eerste offerte. Meerdere keren gemaild met het verzoek om een reactie en geprobeerd te bellen. Zoals je ook in andere reviews kan lezen reageren ze gewoon niet als iets ze niet zint. Zolang ze leveren is het goed werk, maar als je iets van service nodig hebt dan negeren ze je gewoon. Als je een bedrijf wil dat service levert en niet arrogant opereert dan kan je beter een ander bedrijf zoeken .

Onvriendelijk, ongeïnteresseerd

Zowel via de website als bezoek aan het tuincentrum niet positief ervaren. Wil je een schutting van 30 meter uit komen zoeken reageren ze alleen maar negatief. Kom je langs wordt je genegeerd. Wij gaan er niet meer naartoe. Zoek m’n schutting wel ergens anders uit.

Professionele tuinaanleg

Zeer klantvriendelijk personeel, gaan keurig te werk, alles in overleg, vol met ideeen

Gewoon goed.

In twee dagen tijd zijn onze oprit en het pad door de voortuin verbreed en opnieuw bestraat. Een zware klus, maar de vriendelijke medewerkers van Tuincentrum Rokkeveen wisten hier wel raad mee. De aan- en afvoer van de materialen was goed en snel geregeld. Wij raden een ieder die de tuin wil laten aanleggen aan om dit tuincentrum eens te bezoeken (breed assortiment) en een offerte aan te vragen.

Vakmanschap

We hebben met de buurt onze poort laten ophogen en er is een nieuwe put aangelegd. De mannen van het tuincentrum hebben met hun vakmanschap, hard werken en vriendelijkheid een geweldige klus geklaard. We zijn er zeer tevreden mee.

Kwaliteit en creatviteit

Onze tuin is eind oktober herbestraat door de mannen van Tuincentrum Rokkeveen. We werden eerder vriendeijk ontvangen om de offerte te bespreken en direct al werd er een creatieve oplossing gevonden voor de mogelijkheid dat er niet genoeg van de oorspronkelijke waaltjes aanwezig zouden zijn. Tijdens het herbestraten werd nog een creatieve oplossing gevonden bij de positie van de oud hollandse tegels. Wij zijn heel tevreden en blij met het werk dat deze mannen hebben afgeleverd. Ondanks de regenbuien bleef de sfeer goed. Alle lof! Wij zijn heel blij met onze zo goed als nieuwe tuin.

Bij dit tuincentrum is iedereen meedenkend en flexibel

Wij hebben voor de 2e keer gekozen om door het tuincentrumrokkeveen onze tuinaanleg te verzorgen. De tuin is geworden zoals wij dit in gedachten hadden nadat wij advies hebben gehad van Joey. Tijdens het aanleggen van de tuin werden in gezamenlijk overleg keuzes gemaakt en hebben we ook nog extra wensen kunnen neerleggen. top!

Goede verkopers met de juiste kennis van zaken

Ze hebben alles gedaan om op tijd mijn straattegels te krijgen.

Een geweldige tuin opgeleverd!

Afgelopen donderdag 23 oktober 2020 hebben de mannen een geweldige tuin opgeleverd geheel conform afgesproken werkzaamheden en prijs. We zijn hartstikke blij met het resultaat en met de grote inzet, betrokkenheid, oog voor detail en vakmanschap van jullie mensen.

Top bedrijf!

Bij het bezoeken van het tuincentrum hebben we onze wensen kenbaar gemaakt aan Joey. Hij heeft samen met ons een plan gemaakt voor de tuin en is vervolgens de tuin komen bekijken en opmeten. Nadat de keuze voor materialen gemaakt was, is alle besteld en al snel kon de tuin gerealiseerd worden. Met drie man sterk hebben ze mijn verwaarloosde tuin omgetoverd in een prachtig plaatje. Ondanks de regen was de klus zo geklaard. De heren waren zeer geduldig toen we toch nog wat wijzigen wilde aanbrengen en dachten met ons mee en gaven tips. Dus niet alleen een top bedrijf maar er werken ook top mensen, die ook nog eens vreselijk aardig zijn. In de running voor een nieuwe tuin of een aanpassing aan je bestaande tuin? Ga voor Tuincentrum Rokkeveen!

Vaklui die meedenken en luisteren naar de klant

Het tuicentrum dacht met ons mee qua oplossingen en voerde het werk uit conform afspraak

Klantvriendelijk

Op een hele fijne en ongedwongen manier geholpen. Met een duidelijk en professioneel advies de winkel verlaten. Bestelde artikelen werden op tijd en netje geleverd. Een verrassend grote showroom. Een echte aanrader!!!!

Vriendelijk/correct/klantvriendelijk

Werd ongedwongen geholpen, goed advies en aflevering op de afgesproken tijd. Zelfs zand dat over was na de klus werd zonder kosten weer opgehaald.

perfecte service, aanleg en vriendelijk personeel.

Tuin netjes aangelegd en alles in overleg met de klant. Medewerkers denken mee en geven goede adviezen. Vriendelijk personeel. Uitermate te vreden.

Een kundige, plezierige en vlotte uitvoering van de vlonder-opdracht!

Het bedrijf heeft zeker aan mijn verwachtingen voor het plaatsen van een nieuwe tuinvlonder voldaan. Vriendelijke, ervaren mannen en prima kwaliteit. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!