Prettige partij om mee samen te werken. Realistich over de mogelijkheden en leveren een top resultaat! Ook vind ik de transparante houding erg fijn!

Dank voor je positieve beoordeling, Eric!

Het duurde in eerste instantie wat langer dan verwacht, maar het resultaat telt. De communicatie is duidelijk, alles is in te zien en er wordt hard gewerkt.

Dank voor je positieve beoordeling, Jantien!

Er zijn bedrijven die zeggen dat ze je bovenaan in Google krijgen en er zijn bedrijven die het doen! Heinosoft valt zeker onder de laatste.

Dank voor je positieve beoordeling, Giel Jan!

Proactief meedenkende organisatie met uitstekende bereikbaarheid! Fantastische service met net een paar stapjes meer!!

Dank voor je positieve beoordeling, Johan!

Realistisch over de mogelijkheden, persoonlijk betrokken. Goede service.

Dank voor je positieve beoordeling, Erik!

Heinosoft heeft ervoor gezorgd dat mijn website hoog in Google staat met o.a. de zoekopdrachten “Overeenkomst opstellen” en “Algemene voorwaarden opstellen”. De Google Adwords advertenties heb ik uit kunnen zetten, waardoor enorm veel kosten worden bespaard, terwijl er wel meer klanten via de website binnenkomen. De persoonlijke aandacht van Heinosoft aan Juridische Supermarkt heeft tot een fijne werkrelatie en goede resultaten geleid.

Dank voor je positieve beoordeling, Mirjam!

Heinosoft is een zeer gedreven online marketing bureau, wat niet alleen in hun belang denkt maar ook in het belang van de klant. Ze sturen me aan alle kanten aan en geven tips om het optimale rendement eruit te halen. De communicatie verloopt goed.

Dank voor je positieve beoordeling, Kevin!