Het kan niet beter!

Ik heb zowel mijn naaimachine als mijn lockmachine bij Rouwendal gekocht. Met beide ben ik zeer tevreden. Ik kreeg de gelegenheid om verschillende machines op mijn gemak uit te proberen. Het volgen van een workshop is ook een aanrader. Goede uitleg en alle gelegenheid voor het stellen van vragen.

Veel geleerd

Een drukke middag, zowel voor Coby en Gerda, als voor mijzelf. Het liep storm in de winkel, maar beide dames bleven koel en probeerden hun aandacht zo goed mogelijke te verdelen tussen de klanten en de twee cursisten. En slaagden daar goed in. Professionele uitleg, en flexibel tov hun voorbereide cursus. Mijn eigen vragen En probleempjes kwamen uitgebreid aan bod en werden naar mijn tevredenheid opgelost. Het cursusboek is helaas in de strijd gebleven, en is bij mij ook niet meer aan bod geweest. Heb echter veel geleerd, en ben zeer gemotiveerd naar huis gegaan.

Hele middag allerlei machines mogen proberen en meteen één mee naar huis genomen. Paar weken geoefend en daarna een workshop gekregen om de fijne kneepjes te leren, echt super. Duidelijke uitleg en goede service. Erg tevreden over deze winkel!

Deskundig en vriendelijk

Deskundige en cursus. Soms wel wat gehaast en rommelig omdat er andere klanten in de winkel waren die geholpen moesten worden. Aan de andere kant bracht dat ook weer gezelligheid met zich mee. Je kreeg de ruimte om al je vragen te stellen.

Dat is zo als altijd goed

ik ken Cobie al jaren , je wordt altijd goed geholpen , neemt de tijd voor je , Dinsdag een workshop gehad voor de nieuwe naaimachine. en die was ook goed.

geweldig

we hadden een geweldige uitleg gehad over min nieuwe naaimachine. Ze waren geduldig, behulpzaam. En prima uitleg. Ben heel tevreden.

Korte duidelijke uitleg over meest relevante héAndelingen

Het was een plezierige workshop naaien op mijn eigen machine. Niet te kort en niet te lang en op een leuke manier. Het zelfgemaakte invulboekje is heel handig‼️ Ik kom graag weer voor de crea- bea cursus Lenneke Schiereck

Zo'n fijne persoonlijke aandacht!

Ik heb Coby en Gerda leren kennen omdat ik een nieuwe naaimachine wilde kopen. Nu is het verleidelijk om dit via internet te doen, scheelt vaak toch wel geld. Maar ik was er al snel achter hoe die paar euro's niet opwegen tegen de persoonlijke aandacht en het meedenken van deze dames. Coby heeft de zaak overgenomen van haar ouders en is dus echt zo thuis op dit gebied, dat haar adviezen echt precies aansloten bij mijn wensen. Tevens bieden ze zulke leuke extra's zoals een uur naailes met je nieuwe machine en ik kan altijd bellen als ik even ergens tegenaan loop. Onderhoud kan bij hen en als er iets mis is kan ik gelijk terecht. De naailes met Gerda smaakte naar meer, dus ik ga nogmaals wat lessen volgen bij haar in een groep. Echt supertof bedrijf. Ik ben heel blij dat ik bij hen de koop heb gesloten!

Hartelijk bedankt voor een zeer nuttige ochtend!!! Liia

Hele vriendelijke dames en zeer leerzaam

Vanochtend ben ik door Gerda op een zeer geduldig en vakkundig manier geholpen o mijn naaimachine beter te leren kenn en gebruiken. Evenals Coby heeft Gerda mij veel nieuwe dingen kunnen laten zien en oefenen. De winkel is goed voorzien van veel attributen voor de naaimachine en naaien en ook zeer mooie stoffen. Hartelijk bedankt voor een reuze gezellig en zeer nuttige ochtend. April

Prettig contact en veel kennis over machines

Al eerder had ik geïnformeerd naar een lockmachine. In diverse prijzen worden er machines aangeboden en er is mij goed uitgelegd wat de verschillende mogelijkheden waren. Op die manier heb ik een machine kunnen kopen die past bij mijn wensen en budget. Erg prettig in het contact maken met de klant en veel kennis is op haar vakgebied.

Ervaren, klantvriendelijk, goede service, oplossingsgericht

Zelfs in deze tijd dat we minder de straat op kunnen is zij bereid te leveren op maat. Heel erg bedankt voor deze service!

een heel prettig en nuttig duwtje in de rug

Terwijl ik eigenlijk vooral een duwtje in de rug nodig had om mijn “nieuwe” - uit een erfenis verkregen- naaimachine in gebruik te nemen, kreeg ik van Gerda van fa. Rouwendal een heel nuttige en leuke instructie met mijn eigen machine op hun locatie. Helemaal blij kon ik na ruim een uur huiswaarts gaan met meer dan voldoende kennis en vaardigheden! Dank!

Geweldige firma

Mijn moeder kocht 90 jaar geleden haar naaimachine bij de fa.Rouwendal, 50 jaar geleden kreeg ik van mijn ouders ook een naaimachine, gekocht bij de fa. Rouwendal en mijn man en ik hebben ook onze 3 dochters een naaimachine gegeven, die ook gekocht is bij de fa.Rouwendal en zelfs mijn 2e naaimachine komt bij deze firma vandaan. Als dit geen vertrouwen in deze firma is. Hartelijk dank voor de laatste naailes, we hebben er allemaal weer wat van geleerd, zelfs ik. Groet van Joke Greeve

Heel erg leuk

Wij hadden een kleine ‘cursus ‘ om de naaimachine die we hadden gekocht bij Rouwendal te leren kennen. Coby was zelf erg enthousiast en wij ook. We hebben er echt wat aangehad en ze heeft ons in een avondje verschillende dingen geleerd . Daarnaast ook heel leuk onze “creaties “ in een boek geplakt waarbij de uitleg staat beschreven . Kortom : zeker de moeite waard !!

Klantvriendelijke service en goede kennis.

Het was leuk om een workshop te kunnen volgen om mijn lockmachine te leren kennen en gebruiken.

Aankoop nieuwe naaimachine

Vorig jaar mijn naaimachine laten maken en advies gevraagd over een nieuwe machine. Dit jaar de stap gezet. Eerst werden er vragen gesteld over gebruik en daarna pas gekeken wat passende machines zouden kunnen zijn. Deskundig advies, veel ervaring met respect voor de klant. Inmiddels overgegaan tot aanschaf en deze bevalt heel goed. Zeker met de aanvullende workshop. Ook heel prettig om te weten dat er contact op genomen mag worden wanneer er vragen zijn.

Probleem zeer snel opgelost

De steekkeuzeknop van mijn 15 jaar oude naaimachine was stuk. Naaimachine niet bij Rouwendal gekocht. Was voor Rouwendal geen probleem. Zij hadden een nieuwe knop op voorraad en hebben deze meteen geplaatst. Alles geregeld binnen 10 minuten. Zeer snelle service.

Super vriendelijk en professioneel

Ik kan altijd naar binnen wandelen voor een goed en eerlijk advies! Vandaag had ik een naaimachine workshop om mijn eigen naaimachine goed te leren kennen. Super handig en heb er echt iets aan! Leuk om kado te geven/krijgen.

Professioneel en servicegericht!

Ik heb mijn naaimachine gekocht nadat ik alle tijd kreeg om diverse types uit te proberen. Uiteindelijk was mijn keus gevallen op de Pfaff Expression 710 en met een erg tevreden gevoel naar huis gegaan. Op 13 December jl. de workshop gehad en ondanks dat ik genoeg ervaring heb met naaimachines heb ik die dag weer veel nieuwe tips en trucs geleerd en zeker voor herhaling vatbaar. Een fijne zaak met enthousiaste mensen en persoonlijke aandacht.

Deskundig en eerlijk advies

Bij het uitzoeken van een nieuwe naaimachine werd er goed advies gegeven en kon ik verschillende machines uitproberen. Zo kreeg ik een goed beeld welke keuze het beste bij me past. Na uitproberen en vergelijken koos ik voor Bernina 740. Nu ik er een tijdje op naai weet ik zeker het is een goede keuze. Tijdens de les die ik na een paar weken kreeg kon ik al mijn vragen stellen en die werden duidelijk behandeld en uitgelegd.

Super uitleg over mijn nieuwe naaimachine

Ik heb een nieuwe naaimachine gekocht bij Rouwendal. Ik kreeg de mogelijkheid om een workshop te volgen zodat ik de naaimachine beter leer kennen! Echt super. Je maakt je eigen workshop boekje met tips en trucs die je zelf niet ontdekt op je machine! Ik had de machine al een aantal weken en had zelf ook vragen. Daar is naar geluisterd en samen zijn we er uit gekomen! Ik zal het iedereen aan raden.

Deskundig

Goed geholpen met het uitzoeken van een machine. Deskundig advies en er wordt je niets opgedrongen. Je betaalt hetzelfde als online maar krijgt er veel meer voor terug. Echt de moeite waard.

Prima.

Ik heb in Mei 2019 een lockmachine gekocht ,een Juki en ik werd op een hele prettige manier geholpen.Ben erg blij ment m.n aankoop! En ik heb ook gebruik gemaakt van de curses voor de lockmachine, en daar ben ik heel erg blij mee, een aanrader!! GroetenJoke van den Bos

Jullie maakten me weer helemaal enthousiast om te gaan naaien

naast een zeer informatieve voorlichting tijdens de aankoop, had ik vanmorgen ook een zeer gedegen, duidelijke en vriendelijke uitleg over het gebruik van mijn nieuwe naaimachine.

Stationsstraat 138

7311MJ Apeldoorn