Prima service, geven eerlijk en goed advies!!

Ben superblij met mijn Janome! Krijg altijd duidelijk antwoord op mijn vragen, zelfs met instructies in de winkel!

Hulpvaardig en effectief geholpen

Mijn Coverlock machine locker niet goed. Ik had hem al een tijd niet gebruikt en toen ik er mee aan het werk ging deed hij niet goed. Alles opnieuw ingeregen maar helaas het lukte mij niet. Ik heb de winkel gebeld en kon meteen komen. Samen gingen we alle mogelijke oorzaken na. Uiteindelijk kwam de eigenaar met de oplossing. Ander garen..... en hierna deed alles weer als vanouds. Fijn dat de eigenaar haar best deed om mogelijke kosten van een monteur probeerde te voorkomen. Blij zit ik nu weer met plezier te naaien.

Klant vriendelijke, betrouwbaar,vakmanschap en servicegericht

Coby heet ze, vragend kijkt ze je aan: "Waarmee kan ik je helpen?" En dat is geen fatsoensvraag. Coby wil je echt helpen om met de juiste naaimachine naar huis te gaan. Klant is koning. Ook na aankoop van een machine krijg je een aantal lessen om je machine eigen te maken. Over de service ben ik ook zeer tevreden. Mijn oude machine werd keurig nagekeken en toen ook daar weer iets mee aan de hand was werd het probleem opgelost. Het is nooit teveel. Coby houd van recht door zee. Is zakelijk, direct, maar daarom weet je precies wat je aan toe bent.

Onlangs een naaimachine gekocht en daarna een “les” gehad om de mogelijkheden te leren/ ontdekken van de machine. Zowel de koop van de naaimachine en de workshop was een belevenis op zich. Heb heel goed advies gekregen welke naaimachine voor mij geschikt was en de naailes was in één woord geweldig! Echt een aanrader. Mijn moeder was al klant van Rouwendal, en zelf heb ik mijn allereerste naaimachine daar 30 jaar geleden gekocht. Service is altijd uitstekend geweest en dat is het nog steeds! Kortom: van mij krijgt Rouwendal een dikke 10!

Geen goede ervaring

Eigenares had niet veel zin om een lockmachine te verkopen. Kreeg nauwelijks informatie. Daarom maar naar huissteden gegaan in barneveld terwijl dit veel verder rijden is.

Beste Henny, wat jammer dat je deze ervaring hebt. En ik begrijp het ook niet, want ik wil altijd heel graag adviseren en een machine verkopen. Ik hoop dat je heel veel plezier hebt van de machine die je nu gekocht hebt. Omdat ik me dit aantrek heb ik je gemaild in de hoop dat je me wat meer informatie kon geven over wat er precies mis is gegaan. Helaas krijg ik de mail steeds terug omdat het email adres niet gevonden wordt.

Rotsvast vertrouwen in "Rouwendal"

Naaicentrum Rouwendal is voor mij de vraagbaak voor al mijn vragen omtrent naai- en borduurmachines. Prima service, altijd erg vriendelijk en meedenkend. Ik zou iedereen aanraden om naar Rouwendal te gaan.

super service

In tijd van de lockdown, kon ik toch terecht met mijn naaimachine, waarvan het voetpedaal kuren had. Na een telefonische afspraak had ik binnen een half uur weer een werkende machine. Ik naai elke dag in mijn naai atelier voor baby spullen en ik was juist heel druk. Super blij mee, ik kon snel weer verder. In de zomer was mij al geadviseerd dat het voetpedaal aan vervanging ging komen, na een controle kon het op dat moment nog verder.

Ervaren betrouwbaar servicegericht en deskundig!

Cobie Rouwendal weet waar ze het over heeft. Niet alleen omdat ze elke dag tussen de naaimachines staat maar ook vanuit eigen ervaring. Je merkt meteen de deskundigheid. Daarnaast heel servicegericht!

Klantvriendelijk, behulpzaam en een goede snelle service

Ik heb een paar jaar geleden een naaimachine bij Rouwendal gekocht en ik heb toen gelijk een proefles met mijn naaimachine gekregen. De onderhoudsbeurten zijn ook heel fijn. Je naaimachine wordt opgehaald en gebracht en verder is de service gewoon erg fijn!

Fijne winkel met een goede service.

Zeer tevreden met de aanschaf van mijn Janoma Coverlock. Vanwege de coronatijd hebben we via de mail gecorrespondeerd. En dezelfde dag nog werd de machine gratis thuisbezorgd, met een mooi presentje erbij, heel leuk. Ik heb mijn andere naaimachines ook bij Rouwendal gekocht en ben altijd vriendelijk geholpen. Een fijne winkel waar ik altijd mag terugkomen als er nog vragen zijn.

Een fantastische zaak waar de tijd word genomen om goed en eerlijk advies te geven.

Ik heb bij Rouwendal eerst mijn lockmachine (Juki) en later ook mijn naaimachine (Janome) gekocht, allebei de aankopen waren een hele prettige ervaring. Ik ga in de toekomst absoluut terugkomen en raad de winkel aan voor iedereen die met plezier naait en op zoek is naar een winkel die dat plezier kan vergroten. Cobie denkt ontzettend goed met je mee over wat voor jou de allerbeste keuze is - zelfs als dat betekent dat ze je niet de duurste machine verkoopt - en er wordt een passende oplossing gevonden voor iedere situatie.

Heel fijn dat men de tijd neemt om je de fijne kneepjes van de naaimachine te leren kennen.

Door corona duurde het even voordat ik werd ingepland, maar na een les van 1,5 uur op mijn nieuwe naaimachine was ik vele tips rijker inclusief een handig naslagwerk met lapjes waarop zelf genaaide steken. Wat een goede service.

Goede service na aankoop nieuwe naaimachine

In maart hier een nieuwe naaimachine gekocht. Af en toe ben ik er toch nog wat onhandig mee. Maar bij vragen kan ik altijd terecht in de winkel! Goede service!

Klasse ! Leuke sfeer ondanks de drukte!

Vandaag nog een aanbeveling gedaan!

Topservice en klantvriendelijk

Onlangs heb ik een nieuwe naaimachine gekocht bij Rouwendal. Allereerst werd er ruim de tijd genomen om mij te adviseren en uit te zoeken welke machine het beste bij mijn wensen past. Later mocht ik terug komen om verdere uitleg te krijgen over mijn machine en alle functionaliteiten, zodat ik van alle handigheidjes gebruik kan gaan maken! Ook hier werd weer de tijd voor mij genomen en heb ik handige tips en tricks geleerd (ookal naai ik al langere tijd). Alles geheel coronaproof en met een kopje koffie!

Ontzettend leuke cursus waarbij veel geleerd.

Onlangs heb ik een ontzettend leuke ochtend gehad om mijn naaimachine te leren kennen. Ondanks dat ik last minute een andere naaimachine bij mij had, werd er snel geschakeld en hebben we veel kunnen uitproberen. Samen hebben we meerdere dingen geprobeerd om te zien wat het effect was en hoe we iets het beste konden doen. Zelfs ondanks de huidige corona situatie was er voldoende ruimte om samen te werken. Het was gezellig en ik heb enorm veel geleerd over mijn machine en wat er mogelijk mee is. Ik kijk er naar uit om er thuis verder mee aan de slag te gaan.

Duidelijk en persoonlijk

De curus is duidelijk en je krijgt een boekje met je werkjes mee om deze later nog een terug te kijken. Je krijgt persoonlijk aandacht en heb de curus alleen waardoor er alle aandacht voor jou is om alles te kunnen leren en vragen te stellen. De naaimachine hoef je niet mee te nemen omdat deze in de winkel staan. Ik heb het als heel prettig en duidelijk ervaren en veel van geleerd.

Stimulerend

Alhoewel ik mijn lockmachine al langere tijd gebruik, was het erg stimulerend om een workshop te doen. Echt de moeite waard om meer mogelijkheden te ontdekken. En verder heel gezellig om een middag in de winkel te verblijven, waar klantvriendelijk echt hoog scoort.

Authentieke, deskundige winkel & beste keuze qua Naaimachine

Ik heb mijn 1e naaimachine bij Rouwendal gekocht, ik mocht deze machine in de winkel testen en dit was een heel bijzondere ervaring voor mij omdat ik meteen voelde dat dit de juiste naaimachine was, de stof gleed als boter door de machine, en de machine werkte qua gevoel samen met mij; ik had geen betere keuze kunnen maken. Kort daarna heb ik de workshop gevolgd om de verschillende accessoires van mijn machine beter te leren kennen, ook de workshop vond ik heel leerzaam en gezellig, en heeft mijn ogen geopend voor de creatieve mogelijkheden van mijn machine. Ondanks dat het een gezellige drukte was in de winkel werd er uitgebreid de tijd genomen voor de workshop, en kreeg ik naast thee een klein gebakje :) Wat ik bijzonder leuk vind aan winkelen bij Rouwendal is dat je een authentieke winkelbeleving ervaart zoals winkelen bedoeld is, omdat er steeds minder authentieke deskundige winkels zijn in 2020. Rouwendal heeft een fijne sfeer van deskundigheid en vriendelijkheid zodat ik altijd graag terugkom, en als ik van beginner naar gevorderd ga groeien ik zonder enige twijfel ook mijn toekomstige naaimachines en lockmachine bij Rouwendal ga vinden :)

Vanmorgen heb ik een workshop gehad in Apeldoorn bij Rouwendal. Een aantal weken geleden heb ik hier een naaimachine gekocht en om deze goed onder de knie te krijgen heb ik gebruik gemaakt van de workshop. Wat ontzettend fijn is dat je wordt vriendelijk welkom geheten met een kopje koffie/thee. De werking van je naaimachine wordt stap voor stap heel duidelijk uitgelegd. Er is alle tijd voor je. Cobie stond die dag samen met een nieuwe collega. Klanten moesten daardoor ook door haarzelf geholpen worden, maar dat vond ik geen enkel probleem. Zo had ik ook de tijd voor mijn koffie en even een praatje te maken met andere klanten. Door de vragen van andere klanten leer je ook weer. Het is nu ook zo'n stuk drukker door Corona en elke klant krijgt van Cobie evenveel aandacht. Dat vind ik echt bijzonder. En dat maakt deze winkel ook echt bijzonder. Na afloop krijg je een boekje mee krijgt met tips die zijn behandeld en jouw stukjes proef stof waarop je de verschillende technieken hebt kunnen oefenen. Cobie is een wandelende encyclopedie echt bijzonder. Ze is heel vriendelijke, open en zeer deskundig. Er zullen vast mensen zijn die het wat lastig vinden dat de aandacht verdeeld moet worden tussen meerdere klanten, maar iedereen wil toch door zo'n kanjer geholpen worden?! Gun jezelf de tijd als je naar de workshop komt en trek er minimaal 3,5 uur voor uit. Voor mij zeer waardevolle 3,5 uur :-) Cobie heel erg bedankt!

Absolute beginner leert ontspannen naaien als een pro!

Een goeie naaimachine kopen is één ding, maar als je er niet mee om kunt gaan, is het een beetje zonde van het geld. Bij Rouwendal hebben ze me niet alleen een heel fijne naaimachine verkocht, ze nemen ook goed de tijd om je uit te leggen hoe je daarmee om kunt gaan. Vandaag heb ik er een heel gezellig en ontspannen workshopje gevolgd met mijn eigen naaimachine, en ik heb veel geleerd over welke instellingen ik wanneer kan gebruiken! Dat behoed me voor allerlei fouten die me anders misschien wel hadden doen besluiten de machine "aan de wilgen te hangen". Zeer aan te bevelen.

Leerzaam en gezellig

Ik heb na deze kennis van mijn naaimachine zin om verder te gaan als een tafellaken naaien.

Veel ervaring en kennis

Ik heb een naaimachine gekocht en heb daar een workshop bij gekregen. De medewerkers hebben veel ervaring en weten waar ze het over hebben. Daarnaast is er een fijne sfeer in de winkel.

Prettig, rustig, geduldig en leerzaam

Een fijne winkel om te komen. Duidelijke uitleg over alle machines en voldoende tijd om te proberen en een keuze te maken. Als je een machine hebt gekocht nadien een workshop om Je machine nog beter te leren kennen en dus nog beter te kunnen gebruiken. Aanvullingen op je machine zijn 9oi weer verkrijgbaar. Fijne service en uitleg bij Coby,prettige winkel!

Altijd behulpzaam

Naaimachine (al langer geleden) en pas een lock machine gekocht. Altijd goed advies en goede uitleg.

Stationsstraat 138 7311MJ Apeldoorn