Fijn, het is weer opgelost!

Het is altijd een vervelend gevoel als mijn naaimachine niet lekker werkt. Als ik 'm moet wegbrengen voelt dat alsof ik een lid van het gezin wegbreng ;-) Fijn als dat dan in de buurt kan en vandaag kon ik er zelfs op wachten! Nu even koffie op een terrasje en dan naar huis om weer te naaien :-)

Het was heel fijn helder en duidelijk

zeer goede uitleg met voorbeelden erg prettig hier kan je mee verder, de details worden meer toegelicht waar je zelf niet op let of aan denkt.

Gastvrij, eerlijk & nuchter

Afgelopen voorjaar naar naaicentrum Rouwendal geweest voor een naaimachine. Vandaag 'terug' gegaan voor een mooie lockmachine. Twee keer een super fijne ervaring; een gastvrije sfeer, antwoord op al mijn vragen, tussendoor een grapje en open, eerlijke en nuchtere antwoorden. Het persoonlijke contact, de ruimte om alle vragen te stellen, machines uit te proberen en de mogelijkheid om altijd te mogen bellen met vragen leidt tot een tevreden klant :) Nu al meerdere malen aanbevolen aan vriendinnen en familie: gewoon even langs gaan! Een naaimachine of lockmachine is een flinke aankoop en het is fijn als je daar goed bij geholpen wordt. Daarnaast is er voor alle budgetten iets mogelijk, fijn dat daar ook open over gesproken wordt een de verschillen tussen machines uitgelegd worden! En ook de bijbehorende cursussen ('leer je machine kennen') zijn zeer de moeite waard.

Een leuke workshop waarin de mogelijkheden van de naaimachine werden uitgelegd en geoefend

Een instructieve middag, waar alle tijd werd genomen om je te laten oefenen met verschillende steken, voetjes en stoffen. Gezellige winkel met mooie stoffen en deskundige en vriendelijke begeleiding.

Bedrijf met erg goede klantenservice!

Prettig advies bij de aankoop van een nieuwe machine zodat ik een naaimachine vond die bij mij paste en een extra workshop om de beste resultaten er mee te kunnen bereiken. Er werd zeer ruim de tijd genomen om de handigheidjes uit te leggen en zelfs een naslagwerkje met de gemaakte opdrachten mee gegeven. Zeer tevreden met mijn aankoop en de service!

Perfecte persoonlijke proffesioneel bedrijf met idem service

Prettig dat zulke winkels met ervaren en persoonlijk advies er nog steeds zijn dit ervaar ik als klant als zeer prettig

Fijne uitleg, goede service!

Het was heel erg prettig om in de winkel verschillende machines te kunnen proberen. Op deze manier echt kunnen ervaren wat de verschillen zijn. Erg vriendelijk en gastvrij geholpen. Er was alle tijd voor mij. Uiteindelijk ook erg blij met de naaimachine die ik heb gekozen.

Voor cursus wanhopig na cursus weer positief.

Mijn man had mij heel lief een lokmachine cadeau gedaan. Maar hij stond er maar want het bleek nog erg lastig allemaal. Dus Rouwendaal gebeld.Wilde mij wel helpen ondanks dat de machine niet bij hen was gekocht maar bij de Lidl. Rustige uitleg en proeflapjes van mij netjes in map met de juiste instellingen erbij meegekregen. De singer van mij blijkt gewoon Chineze goedkope uitgave. Verschil met de Lokmachines daar erg groot. Jammer voor mij. Als ik de smaak van naaien weer te pakken heb dan koop ik toch een betere bij Rouwendaal. Maar voor nu nog super bedankt.

Vriendelijk en efficiënt geholpen door een kundige dame, de eigenaresse.

Mijn naaimachine was kapot en waar kun je dan terecht voor eventuele reparatie of advies over een nieuwe naaimachine. Gezocht op internet en zo bij toeval op Naaicentrum Rouwendal in Apeldoorn gekomen. Ik dacht dat ik toe was aan een nieuwe naaimachine. Omdat ik mijn naaimachine de komende jaren nodig heb voor verstel- en herstelwerkzaamheden, kreeg ik als advies mijn naaimachine te laten repareren en over een aantal jaren te bespreken of een lockmachine als aanvulling iets is. Ik heb dit advies opgevolgd en mijn naaimachine is gerepareerd voor een redelijke prijs en ik hoop dat ik weer jaren plezier van heb van mijn 'oude' naaimachine. Heel vriendelijk en goed geholpen, een adres waar ik zeker terug zal komen.

Vriendelijk en deskundig geholpen bi j de aanschaf van m’n naaimachine .

In de winkel kon ik verschillende naaimachines uit proberen . De Janome is een mooie degelijke compacte naaimachine . Na aanschaf heb ik nog een paar uur praktijkles gehad, waardoor ik nu met nog meer plezier achter de naaimachine zit.

Klantvriendelijk, goed advies en service

Lockmachine hier aangeschaft. Deskundig, klantvriendelijk advies en goede mogelijkheden om te testen voor aanschaf. Ook een 'gebruikersles' gekregen en als ik vragen heb zijn de medewerkers goed bereikbaar voor antwoorden en advies. Heel tevreden over mijn aanschaf, de service en onderhoud mogelijkheden!

Zeer goede uitleg

In november heb ik mijn eerste naaimachine gekocht. Ik heb goede uitleg gekregen over welke naaimachine geschikt is voor de beginner, ik kon verschillende soorten testen en ben dus ook naar huis gegaan met een mooie naaimachine. Vandaag heb ik een afspraak gehad voor extra uitleg over de machine en de verschillende steken en handigheidjes. Hiermee kan ik zeker mee aan de slag. Uitleg was enthousiast, geduldig en duidelijk!

Vriendelijk en deskundig

Vanmorgen gebeld kon vanmiddag al aankomen. Er werd geluisterd naar probleem. Hierin bemerkte je de ervaring en tegelijkertijd de deskundigheid. Fijn en vriendelijk geholpen.

Altijd klantvriendelijk!!!

Ben heel blij dat wij zo'n zaak in Apeldoorn hebben . Deskundig heel menselijk en sociaal . TOP !!!

Gastvrij en vakkundig!

Coby heeft verstand van zaken en kent haar collectie. Neemt alle tijd om je rustig een keuze te laten maken met alle geduld van de hele wereld. Gerda geeft je een rustige uitleg/cursus van je gekozen naaimachine, ook voor al je "rare" vragen en/of opmerkingen. Weten ze niet direkt het antwoord gaan ze op zoek en komen er later op terug. Er zijn veel zaken die daar nog van kunnen leren. Coby en Gerda, ontzettend bedankt. Marian

Een les die met liefde voor het vak gegeven word!

Na een naaimachine gekocht te hebben bij Rouwendal (waar al veel in meedacht werd, erg prettig!) wilde ik graag alles uit mijn machine halen. Bij Rouwendal wordt er in een les veel aandacht besteedt aan de uitleg van je nieuwe machine. Heel fijn dat alles in aan naslag werk boekje mee naar huis kan. Zo kun je de info thuis nog even opzoeken en uitproberen;)

Goede en prettige service

Ik kreeg de juiste spanning in mijn naaimachine niet meer voor elkaar. Na vanalles zelf te hebben geprobeerd, waagde ik er een telefoontje aan. Ik kon gelijk komen. Plezierig en vakkundig werd ik geholpen. Binnen een kwartier stond ik weer buiten. Mijn probleem was opgelost. Top.

Vriendelijk duidelijke uitleg.

Leuke manier om met nieuwe naaimachine om te gaan. Handig naslagwerk waarin de uitgevoerde opdrachten in geplakt zijn met uitleg.

Heel bijzonder en fijn!

Voor de dagbesteding bij mijn werk hebben we een oudere nog goed werkende naaimachine gedoneerd gekregen. Zo lief en de eigenaresse was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook eerdere privé ervaringen zijn uitermate goed. Altijd weer! Zeer aan te bevelen winkel!

Top ervaring

Vriendelijke mevrouw. Ze heeft mij een zeer uitgebreide uitleg gegeven over de verschillende mogelijkheden van de diverse machines. Erg behulpzaam dus zeker aanrader!

zeer fijne winkel

we zijn er goed geholpen niks is ze teveel goede uitleg zeker de volgende keer er weer heen

Superfijne winkel

Winkel met veel ervaring en die goed advies geeft . Naaimachine en lockmachine in mn trapkast Nog altijd zo blij mee !!

Een nieuwe naaimachine gekocht bij Rouwendal en direct uitleg gekregen hoe hoe het werkt. Ben zelf nog een leek dus thuis alweer iets vergeten hoe het werkt. Telefonisch contact gehad en werd me het nog een keer uitgelegd. Had ik het via internet gekocht had ik mooi staan te kijken want daar krijg je geen uitleg. Mocht ik ooit weer aan een nieuwe toe zijn weet ik nu al waar ik het weer koop. Ik ga voor zekerheid.

Prettige winkel & personeel

Onlangs kocht ik hier via een prive-afspraak een naaimachine. Ik werd ontvangen door een enthousiaste en kundige verkoopster die alle tijd voor mij nam. Door haar ervaring wist ze meteen al welke naaimachine bij mij zou passen, maar ik kreeg alle ruimte om ook andere machines te proberen. Uiteindelijk had de verkoopster het bij het juiste eind en ben ik nu superblij met mijn nieuwe machine!

Super geholpen

Zeer tevreden met de geleverde hulp. Otto heeft mijn machine weer netjes aan de praat gekregen. Het enige waar ik nu nog problemen mee heb is het inzetten van de naald.