gewoon goed

fijn en kundig personeel

Vriendelijke en ervaren monteurs

Prettig manier van werken, en geen rommel achteraf

Hele fijne ervaring, zeer vriendelijk personeel. Ruimen ook alles netjes op dat het lijkt of er niets gebeurt is. Super blij met onze nieuwe voordeur en afwerking.

Al 3x een geweldige ervaring.

Service, afspraken en betrokkenheid staan bij bij SVK op een hoog niveau!

Goede service mooi product en fijne mensen die je graag helpen.

Svk heeft bij mij kunststof kozijnen geplaatst waar ik heel tevreden over ben. Het plaatsten van de kozijnen ging echt heel netjes en de kozijnen zitten er strak in en alles is perfect af gewerkt. Nadien nog iets vast gezet worden en ook dat gebeurden snel en goed. Dus gewoon zeer tevreden over Svk !!

Goede service en vakmanschap

Nieuw kozijn en 2 screens perfect geplaatst.

Hebben uistekend werk geleverd!! Het personeel was zeer ervaren en beleefd.

Helemaal tevreden. Vakmensen

Helemaal tevreden over het materiaal en de vakkundigheid van de mannen die het geplaatst hebben

ik ben compleet ontzorgd

alles netjes afgewerkt en opgeruimd het is geen lichte klus, respect voor wat de installateurs met spierkracht doen

Kon niet beter, duidelijke afspraken die ook nagekomen zijn en vlotte services

Uitstekend,

Vriendelijk personeel en uitstekend werk afgeleverd.

Wij hebben het advies en plaatsen van de kunststof kozijnen en de gevelbekleding als zeer prettig ervaren. Het personeel was zeer vriendelijk en ze hebben alles keurig afgewerkt en de oude kozijnen en gevelbekleding perfect opgeruimd. Ook hebben wij de service naderhand als prima ervaren.

Alles perfect geregeld

Kozijn werd 3 dagen eerder geplaatst dan gepland en liep voorspoedig. Goede communicatie met de klant. Na het het plaatsen van het kozijn zat er een kleine beschadiging op het kozijn. Dit via de mail gemeld en binnen 3 dagen werd dit opgelost. Zeer tevreden over SVK.

Nette werklieden en prima service.

Bij de inbouw werd secuur gewerkt. Helaas zat er een kras in het glas en op de deurhandel, maar die werden zonder ‘gemits en gemaar’ vervangen. Prima!

Zeer deskundig en werken netjes

Enkele weken geleden zijn onze kozijnen boven vervangen door kunststof kozijnen. Wij zijn er erg blij mee! Ze werken hard, netjes en zijn zeer deskundig.

Top service, perfect gemaakt

Wij zijn echt zeer tevreden over de mannen die bij ons de kozijnen, glas en rolluiken hebben geplaatst. Super netjes, kundig, beleefd. Na de werkdag word alles netjes opgeruimd. In 1 woord geweldig

Kunststof kozijnen laten plaatsen door SVK. Komen alle afspraken na, werken heel netjes. Alle oude kozijnen afgevoerd, geen afval achter gelaten. We zijn zeer tevreden.

Goede voorbereiding betrouwbaar personeel

Mooi product Fijn personeel Goede afhandeling

Echt vakwerk

Prima uitvoering, Prima en net personeel. Fantastisch hoe iedere dag alles netjes achtergelaten werd. Prima service.

Plezierig

Personeel gemotiveerd en gaat ook op goeie manier met elkaar om

Super goede ervaring mee

Super service en goede communicatie. Mooi bedrijf en de mensen denken met je mee.

Goede service afspraken worden nagekomen

Prima gegaan al eerder zaken met jullie gedaan. Heb Buurman Melis en (ockeghemstraat)Fam Buitenman bij jullie aanbevolen Zie nu dat daar "Iets " voor staat

Bijzonder fijn vriendelijke mensen Leveren goed werk Houden zich aan de afspraak Zal ik zeker aanbevelen

Altijd netjes werk en keurig binnen de aangegeven tijd

Dit was al weer de 4e keer dat SVK bij ons een project heeft voltooid en wederom meer dan tevreden. Alles weer netjes afgewerkt. Volgende keer zal ik het zeker weer door SVK laten doen.

Goede ervaring

Fijne adviseur, die de tijd neemt voor onze wensen. De mannen die onze ramen en deuren kwamen instaleren waren erg vriendelijk en professioneel in hun werk. Fijn bedrijf om mee in zee te gaan

Vriendelijk en nette monteurs

Klantgericht, goede uitleg, nette en vriendelijke monteurs. Ik ben zeer tevreden.

Energielaan 7 5405 AD Uden