Uitstekende service en uitvoering

Wij hebben in November kozijnen laten plaatsen door SCK Gevelelementen en zijn zeer tevreden over het resultaat. De kozijnen zijn keurig geplaatst en mooi afgewerkt. Complimenten!

Uitstekende service en uitvoering

Zeer kundig en netjes gewerkt!

Alleen een achterdeur laten plaatsen. Wij willen het graag in fases doen, maar zullen de volgende keer weer bij SVK in zee gaan. Heel erg tevreden!

Geweldige vakmensen

De kozijnen zijn goed en vakkundig geplaatst en alles is netjes opgeruimd

Vakkundig en snel

Ondanks problemen bij de levering van materialen volgens afspraak en in goed overleg geleverd naar wens in 2/3e van de geplande tijd

geweldige dienstverlening en producten

Ik heb veel kozijnen laten plaatsten door SVK. Ik vond de voorbereidingen goed, duidelijke afspraken. De plaatsing verliep snel en heel correct. Weinig rommel en aan het eind werd ook nog mijn huis gestofzuigd. Prettige mensen.

Geweldig vak mensen vriendelijk zeer tevreden Top

tevreden

perfect afgewerkt

Alles prima verlopen en netjes

Keurig netjes afgewerkt

Heel netjes en secuur geplaatst alles opgeruimd

Mooi kiep kantelraam

Keurige installatie en netjes afgewerkt . We zijn blij met deze keuze. Een en ander is geheel volgens afspraak verlopen.

Gewoon goed!

Prettige en vakbekwame verkoper, in-meter en monteurs. Oog voor advies, afwerking en service.

Beloven is doen!

Voor de tweede keer uitstekend werk geleverd door de vaklieden van SVK. De eerste keer is er 3 jaar geleden een erker geplaatst, waar we nog steeds heel blij mee zijn. Nu zijn de houten ramen boven en een raam achter in de woonkamer vervangen. Het werk was binnen een dag geklaard en ze hebben alles schoon achtergelaten. De kunstof kozijnen ziet er mooi uit en de draai-kiep ramen maken het wassen veel gemakkelijker, maar vooral veiliger omdat ik ze nu van binnenuit kan wassen. Een pluim voor het advies van Peter en voor Hans en zijn team!

Top monteurs

Goed advies en goede monteurs. Werken precies, zijn vriendelijk en ruimen alles keurig op.

Goede bedrijf en vakmanschap

Goede service, kwaliteit, vakmanschap

Goed bedrijf met fijne mensen, alle vragen netjes en goed beantwoord nemen de tijd om zowel thuis als in de showroom uitleg over de producten te geven, op afgesproken tijd alles zeer vakkundig gemonteerd met vriendelijk personeel. De kunststof kozijnen en voordeur het ziet er super uit. Dirk bedankt voor al het advies, Hans en zoon jullie hebben samen prachtig werk geleverd, bedankt

Zeer tevreden en een prachtig resultaat

2 nieuwe kozijnen met glas vakkundig en snel gemonteerd volledig volgens de afspraak. De monteurs hebben netjes, vlot en schoon gewerkt.

Er wordt netjes en vlot gewerkt

Offerte wordt uitgebreid doorgesproken. Inmeten heel nauwkeurig uitgevoerd. Op de afgesproken data werd alles keurig geplaatst en gecontroleerd. Een kleine beschadiging werd keurig opgelost.

goed nakomen van afspraken.

ervaring positief. snelle reactie voor offerte en het nakomen van de afspraken. En zeker zo belangrijk het leveren van een goede kwaliteit met vriendelijk personeel die rekening houdt met de privé-omgeving

Mooi op tijd, vaklui, keurig alles afgewerkt en opgeruimd, ziet er geweldig uit