goed geplaatst prima

goed tevreden

Vaklui, alles netjes geplaatst, top!

In 1 dag 2 kozijnen en 1 deur geplaatst. Heel netjes te werk gegaan, ruimen alles op en zelfs de oprit is gestofzuigd! Alles keurig afgewerkt, bedrijf is zeker aan te raden! Prijstechnisch zeker de moeite waard in vergelijking met andere bedrijven.

Van a tot z perfect

Vanaf het moment dat je je vraag stelt tot aan het plaatsen is alles tot in de puntjes toe goed verzorgd en heel belangrijk altijd een goede communicatie.

Vriendelijk, kwaliteit, vakkundig.

Goede kwaliteit kozijnen geplaatst door vriendelijke en vakkundige mensen. Service is top. Aanpassing aan de hor dezelfde dag nog geregeld.

Gewoon goed, vakmensen, behulpzaam, en vriendelijk.

Het was een hele klus waar ik wel tegenop zag. Maar het is mij 100% mee gevallen. Toen het klaar was werd er keurig geruimd. Chapeau ! Petje af voor deze vakmensen.

Zeer goede voorbereiding en advies, resultaat super

Alles naar tevredenheid geregeld, ondanks leveringsproblemen van de fabriek toch alles goed opgelost en geplaatst.

Vakkundig geplaatst, keurig afgewerkt.

Prettig verkoopgesprek, overzichtelijke offerte en nette prijs. Deskundige en vriendelijke monteurs, zowel binnen- als buitenkant is perfect afgewerkt.

Mijn ervaring is goed

Aardige mensen die ook goed mee denken. En netjes werk leveren.

Fijne mensen Vaklui keuring gewerkt

Fijn bedrijf en komt afspraken na

Zeer tevreden over de kunstofkozijnen die we hebben laten plaatsen door SVK Benelux. We krijgen veel complimenten over de kozijnen dat ze niet van hout te onderscheiden zijn. Kortom top.

Voorbereidt en uitgevoerd zoals besproken.

SVK doet het werk zoals het moet. Een goede uitleg, duidelijk over de kosten. Er wordt tijd genomen voor de uitleg en mogelijkheden, voor het inmeten en de uiteindelijke levering. Daarna wordt het netjes opgeruimd en afval meegenomen. En tot slot een ronde langs de werkzaamheden. Gezien de uitgevoerde werkzaamheden zeker aan te bevelen.

Betrouwbaar bedrijf

Goed advies, goede producten en vakkundige plaatsing

goed en prettig

steeds op afgesproken tijd in de ochtend aanwezig goede communicatie met betrekking tot het werk, zowel onderling als met ons. de eventuele vragen worden goed beantwoord.

Fijn bedrijf

Hele fijne medewerkers, super goed product, heel netjes gewerkt en alles netjes volgens afspraak

Wederom zeer goed geplaatst volgens afspraken.

We hebben alle kozijnen en deuren laten vervangen doos SVK. Wij hebben al ervaring met dit bedrijf. In ons vorige huis ook door SVK de kozijnen en deuren vervangen. En wederom door deze eerdere goede ervaring weer voor SVK gekozen. Duidelijke informatie vooraf. Kwaliteit en top service tijdens en eventueel achteraf mocht er toch nog iets zijn. Martijn.

Het montagepersoneel was vriendelijk en deskundig. De afwerking zowel binnen als buitenkant is perfect. Zeer tevreden over het totale proces.

Vriendelijk en vakkundig

Snel offerte ontvangen voor kunststof kozijnen, ingepland en netjes geplaatst, vriendelijk personeel

Gewoon heel goed

Svk mijn 2e woning kozijnen laten vervangen. Gewoon zoals de eerste keer erg goed. Zeer vakkundig en vriendelijk personeel. Alles in goed overleg en voor een goede prijs. Wij zijn weer erg tevreden.

Goede kwaliteit, fijne informatie en prima montage!

Ik ben erg blij met mijn nieuwe kozijnen. Eenvoudig een afspraak kunnen maken, een heldere offerte gekregen en netjes geplaatst. Ze nemen op tijd contact met je op voor inmeten en plaatsing, ook de monteurs zorgen ervoor dat je weet wat er gebeurt en werken netjes. Aanrader!

Goede service en prima kwaliteit

SVK gevelelementen levert kwaliteitskozijnen en rolluiken. Werken netjes en secuur en komen gemaakte afspraken uitstekend na. Tijdens de montage wordt er overlegd. Het personeel (van verkoper tot plaatser, de inmeter en het kantoorpersoneel) is vriendelijk en netjes. Al met al een uitstekende ervaring en een aanrader!!

Uitermate tevreden!!!

SVK geeft goede adviezen, komt de gemaakte afspraken na, levert een kwaliteitsproduct en monteert dit zeer vakkundig.

Geweldig vakmensen

Prachtig resultaat en goede service

SVK is een bedrijf waarbij service hoog in het vaandel staat. We begonnen met een erg duidelijk en prettig verkoopgesprek. Vanaf het eerste moment verliep de communicatie prettig. Vriendelijk en betrouwbaar personeel, we hadden vanaf het begin vertrouwen in een mooi eindresultaat en dit hebben ze zeker waar gemaakt! We zijn heel erg blij met het eindresultaat! Zeker een aanrader en ook qua prijs interessanter dan de meeste concurrenten.

Alles uitgevoerd zoals beloofd en afgesproken

2 raamkozijnen vernieuwd, alles is uitgevoerd zoals beloofd en afgesproken, voor een zeer redelijke prijs

Vakmanschap en erg goede service

Bij 7 bedrijven op visite geweest alleen SVK kon enkel glas leveren en precies aan onze vraag voldoen! Wij zijn erg tevreden met geleverd werk.

Energielaan 7

5405 AD Uden