Vakmanschap en erg goede service

Bij 7 bedrijven op visite geweest alleen SVK kon enkel glas leveren en precies aan onze vraag voldoen! Wij zijn erg tevreden met geleverd werk.

Afspraken goed nagekomen

Alles netjes afgewerkt

Een goede keuze.

Vakbekwame en vriendelijke werklieden en het uiteindelijk resultaat mag er zijn!

In alle onderdelen van het project van offerte t.e.m. afronding volledig tevreden over de aanpak en

Alle medewerkers, commercieel en uitvoerend, blijken vakbekwaam en klantvriendelijk. Het resultaat is ernaar. We zijn erg tevreden.

Vakmanschap

Wordt keurig afgebroken het oude kozijn en ook weer keurig geplaatst het nieuwe kozijn, het oude wordt door hen meegenomen. Men werkt goed door, is bijna altijd in 1 dag geplaatst, vriendelijk en vakbekwaam personeel.

Alles is volgens afspraak gedaan.

Fijn dat alles op de afgesproken tijd door vakkundige mensen is gerealiseerd. Daarna hebben zij de hele boel netjes opgeruimd en wij zijn dus zeer tevreden.

Erg tevreden

Vanaf het begin van het contact werd er goed geluisterd naar de vraag van de klant en hierop werd een plan gemaakt. Duidelijkheid ten aanzien van levering en plaatsing van pui. Monteurs hebben de pui keurig geplaatst en hierna alles schoon achtergelaten.

Adequate uitleg met offerte. Perfecte montage/installatie monteurs.

Duidelijke, heldere uitleg en mogelijkheden van de kunststof kozijnen, ramen, deuren en horren SVK. Aanschaf prima. Montage en afwerking perfect en prettig.

Goede kwaliteit, goede prijs, top personeel

November 2023 ramen op eerste verdieping laten vervangen door SVK, goed en heel netjes gebeurd, wordt goed meegedacht mocht de situatie zich voordoen.

Goed werk geleverd !!

Alles volgens afspraak, prettig kontakt met de medewerkers. De werkplek weer schoon opgeleverd. Toppie !!!

mooie producten, en top installatie!

Fraaie kozijnen, en een erg zorgvuldige montage door vakmensen. De stoep wordt zelfs geveegd voor vertrek!

Goede service en kwaliteit!

Een kwalitatief goed product maar bovenal goede service!

Perfect uitgevoerd maatwerk

Zeer tevreden over onze op maat geplaatste Pergola zonwering. Tot in de puntjes ingemeten en geplaatst. Super blij met het eindresultaat! Daarnaast laten de heren alles super netjes achter!

alles goed

alles goed

Netjes werk geleverd.

Vriendelijk personeel, alles volgens planning verlopen. Prima service.

Zeer goed en netjes

Er wordt heel netjes gewerkt en een goede service na de plaatsing van de kozijnen

Goede service en net bedrijf

Zeer goede vaklieden

Erg fijn bedrijf

Snel een offerte en als netjes ingebouwd. Erg gezellig en vakkundig personeel, werken alles netjes af en wordt schoon opgeleverd.

Goed werk geleverd, aardig personeel

Goed.

Netjes werken en vriendelijk

Bij aankomst uitleg over hoe ze gaan werken. Ze werken netjes en ruimen de rommel netjes op aan het eind van de dag. En zijn vriendelijk

Alleen maar kwaliteit!

De kozijnen zitten er nu 1 maand in, geen enkel onregelmatigheid kunnen ontdekken tot nu toe. Zit er prachtig uit! Ook zeer kundige monteurs, heel vriendelijk en werken netjes (gelijk de rommel opruimen). Wij zijn heel tevreden

Zeer vriendelijke en kundige medewerkers

Offerte gesprek thuis was al erg prettig met duidelijke uitleg. Goede communicatie over de werkzaamheden. En op de dagen van montage van de kozijn, erg vriendelijke medewerkers. Ze leveren alles keurig op en ruimen alle gemaakte rommel ook weer netjes op. Eén raam wilde niet goed sluiten, gebeld en werd heel snel opgelost. Echt oprecht tevreden met SVK.

Afspraak is afspraak bij SVK...

Onze gevelrenovatie is keurig uitgevoerd. Van inmeten tot offerte tot levering en montage alles precies volgens de gemaakte afspraken uitgevoerd. SVK denkt echt mee over de beste toepassing van de gevelrenovatie Vriendelijke en zeer behulpzame monteurs. Afval wordt allemaal meegenomen. Wij zijn erg tevreden over het afgeleverde werk.

beleefd netjes werken

daar wij een zieke buurvrouw hadden hebben U medewerkers daar ook naar gedragen een zo zacht als mogelijk gewerkt dank daar voor

Komen volledig hun afspraken na

Vakkundig en goed samenwerkend personeel