veel ervaring

de monteur hebben veel ervaring en ik zal het bedrijf zeker kenbaar maken bij vrienden en familie.

bedrijf die denkt in oplossingen bij eventuele problemen.

Het blijft altijd een gok als je met een bedrijf in zee gaat. Je gaat toch af op recensies. Uiteindelijk voor SVK gekozen, omdat ik daar het beste gevoel bij had. Ze waren zeker niet de goedkoopste. Heb echter geen spijt en ze waren het geld meer dan waard. Heb het hele huis voorzien van nieuwe kozijnen en rolluiken teven nieuwe voor- en achterdeur. Bij het verwijderen van oude kozijnen van de aanbouw bleek dat het dak te rusten op de kozijnen. kozijnen bestonden uit omgekeerde U-balken. kortom een bouwkundig puinhoop, met dank aan vorige eigenaren. Daar zit je dan half uitgeslepen kozijnen maar men kan niet verder anders stort het dak in. Gelukkig laat SVK je niet in de steek en komt met bouwkundig oplossing. Het gene toch buiten de originele opdracht valt. Uiteraard wel met meerprijs. Nu ziet er alles picabello uit. Ondanks dat een vorm van kritiek of beter een aanbeveling. Bij potentiële nieuwe klanten, zou men bij het inmeten van een opdracht beter moeten letten op bouwkundig gebreken. Zodat men de toekomstige klant beter kunnen adviseren. dan kunnen eventuele problemen vooraf aangepakt worden. En word men er niet mee geconfronteerd als men eenmaal bezig is. Ik geef om deze reden 4 sterren

Wij hebben uw recensie gelezen, bedankt hiervoor. Met betrekking tot het meerwerk: wij of anderen kunnen bij het inmeten niet door de bestaande constructies kijken. Tijdens de montage bleek dat de achterliggende constructie niet correct was, inderdaad een bouwkundige puinhoop. (Balken uit 2 delen koud tegen elkaar, geen oplegging op muur, houtrot) Wij hebben hierop accuraat gehandeld en dit tegen kostprijs voor u hersteld. Spijtig als u dit niet voor 100% kunt waarderen.

Goed de eindafwerking is geweldig

Goede service, afspraken nagekomen, en nette en goede installateurs.

Goede service, afspraken nagekomen, en nette en goede installateurs.

Goede kwaliteit, net werk.

top

Prima prijs, deskundig montage team.

De tijd tussen de koop en de montage van de kunststoframen was vrij lang 4,5 maand.(Kon niet eerder.) Prijs kwaliteit-verhouding was zeer goed. Het montage team was heel deskundig. Alle rommel werd perfect opgeruimd. Nu afwachten hoe de service na aflevering is. Er ontbrak een kruk van een van de ramen en dit zou nageleverd worden.

Professioneel bedrijf, dat foutloos werkt.

Heb al meerdere producten bij dit bedrijf bedrijf besteld. Het meten wordt heel nauwkeurig gedaan en dat is ook te merken bij de montage, en dat is te zien bij de montage. Bij het monteren van hun producten kun je al meteen zien dat het opgeleide en vakkundige monteurs zijn. Al met al ben ik weer blij dat ik zaken heb gedaan met SVK Uden.

professioneel

Professioneel, goede kwaliteit

Zorgvuldig en netjes gewerkt

Mooie kozijnen, netjes geplaatst.

Goed geregeld, keurig resultaat

Het proces voor de plaatsing verliep prima. Duidelijke communicatie. De mannen die de kozijnen kwamen plaatsen waren netjes op tijd, vriendelijk en professioneel. Keurig. De na-controle was ook erg goed en kritsch; een aantal puntjes die moesten worden verbeterd hadden wij zelf niet gezien, maar werden door hun wel benoemd en aangepakt. Enige puntje van kritiek: toen ik een week vooraf werd gebeld om de afspraak voor het plaatsen van de kozijnen te bevestigen, werd mij verteld dat ik zelf voor stucloper moest zorgen om de vloeren te beschermen. Dat kost me maar €15,- , maar dat vind ik niet bij de koper horen, maar bij het bedrijf zelf.

SVK komt haar afspraken na. Zeer vakkundig en netjes gewerkt Zeer vriendelijk en vakkundig personeel
  • Ervaring met: Kunststof kozijnen

Kunststof kozijnen en openslaande deuren. Perfect gemonteerd en zeer deskundig personeel. Alles netjes opgeruimd en afgewerkt. Uitstekende kwaliteit na ver- gelijking , prijs en kwaliteit, diverse offertes, was de keuze niet moeilijk. SVK aanrader.
  • Ervaring met: Kunststof kozijnen

goed, duidelijk en eerlijk advies, zeer kundige monteurs, kortom een dikke vette aanrader!!!!
  • Ervaring met: Kunststof kozijnen

Het plaatsen van de kozijnen verliep foutloos en de service die ik 1x heb gebruikt was zeer goed
  • Ervaring met: Kunststof kozijnen

ik vind het mooi werk geleverd.Te vreden
  • Ervaring met: Kunststof kozijnen

Gisteren geïnstalleerd. Tot nu toe een tevreden klant. Verkoop en installateurs waren duidelijk en netjes.

Goede vakmensen en netjes afgewerkt complenten voor Edwin van Tilburg
  • Prijs-/kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Ervaring met: Kunststof kozijnen

ZVS komt hun afspraken na. Geen last gehad van de werkzaamheden en zeer netjes gewerkt. De mannen van ZVS zijn professioneel, vriendelijk en betrouwbaar.
  • Ervaring met: Kunststof kozijnen

Alles is gegaan zoals we als klant mogen verwachten maar wat je tegenwoordig zelden of nooit in de prakrijk meemaakt. Bedrijven voldoen zelden aan deze verwachting, maar SVK voldoet daar dus wel aan.Dank jullie wel voor de prettige samenwerking.
  • Ervaring met: Kunststof kozijnen

Keurig werk geleverd. Alles mooi afgewerkt.
  • Ervaring met: Kunststof kozijnen

De heren van SVK n Uden hebben kei hard en netjes gewerkt. goed contiiact en een goede uitleg gegeven . Naar mij toe waren zei ook erg netjes.
  • Ervaring met: Deuren

• Prijs-/kwaliteitsverhouding

Zeer tevreden over de geplaatste kunstof kozijnen de afwerking is heel goed het zijn echte vaklui. Bij het demonteren van de oude kozijnen vielen de steenstrips van de woonkamer buiten hun schuld eraf we maakten ons daar al zorgen over. Maar de monteurs van SVK hebben de steenstrips terug geplaatst en er is niets meer van te zien, super. Bij de oplevering was alles opgeruimd en schoongemaakt. Het ziet er bovenverwachting uit.

Prima werk verricht. Dik tevreden

• Ervaring met: Schuifsystemen