Zowel in het voortraject als tijdens de behandeling op zeer goede wijze in kennis gesteld van wat er allemaal staat te gebeuren. Begrijpelijk en duidelijk. Ook het nazorgtraject is prettig verlopen. In mijn geval duurde het herstel langer, maar iedere keer weer werd ik gerustgesteld en werd duidelijk uitgelegd wat de verwachtingen waren en de eventuele oplossingen.

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Bijzonder aardige mensen. Maar met de administratie en communicatie tussen Focus en het oogziekenhuis loopt het niet echt op rolletjes. Zou beter kunnen.B.v. Medewerker van Focus belt op een donderdag dat ze direct alle papieren opstuurt zodat ik ze de andere dag heb. Een week later ligt het in de brievenbus. Een medewerker belt de dag voor de ingreep, om 13.15 uur aanwezig zijn in het oogziekenhuis. Medewerker belt de andere dag om 13.00 uur om te vragen waar ik blijf, want het was 12.15 uur volgens haar. Dat was dus niet zo. Na de ingreep in het oogziekenhuis werd mij door de verpleging verteld dat ik de andere dag zeker gebeld zou worden om te informeren of alles goed was. Ben dus niet gebeld. Het is voor de rest prima verlopen, maar voor verbeterpunten is het wel vatbaar.Voor de rest prima mensen die toch hun best doen. Maar bij een telefonische afspraak graag een mail of s.m.s je. Voor meer duidelijkheid.

• Ik heb ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Heel fijn, deskundig, betrokken personeel. Ook de arts dr. Geearts erg fijn in uitleg en toegankelijk. Ook de assistentes erg deskundig, goede informatie en persoonlijk betrokken. Ik heb een her laser gehad voor 1 oog, en dit was geen probleem allemaal. De na controle's zijn ook erg goed, en kan altijd bellen bij klachten, dit geeft een fijn gevoel. Ik heb al een vriendin ook aangeraden hier te laseren, zij is inmiddels ook behandeld, ook naar grote tevredenheid.

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Niets op aan te merken. Goede professionele, zorgzame medewerkers. Deskundige arts. Dhr. Zijlmans.

• Ik heb ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

erg tevreden over behandeling en na controle professioneel en persoonlijke aandacht

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Zeer tevreden over de behandeling (ooglaseren). Kleinschalig maar deskundig, professioneel maar persoonlijk. Vanaf het begin heeft het goed gevoeld bij de Focuskliniek en mijn behandeling en herstel is volledig volgens het boekje verlopen. Ik zou iedereen de Focuskliniek aanraden!

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Het was spannend, maar bij Focus weten ze wat ze doen en over het resultaat ben ik zeer tevreden. Ik zou het iedereen die dagelijks lenzen draagt, aanbevelen!

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Wat een fantastisch ziekenhuis is dit zeg. Alles precies op tijd en keurig netjes behandeld. Mijn complimenten voor de uitvoering van mijn staaroperatie.

• Ik heb ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

2016 mijn ogen laten laseren. Vond het erg spannend maar door de goede ontvangst en uitgebreide informatie / begeleiding werd ik op mijn gemak gesteld. Kan niet anders zeggen dat ik uiterst tevreden ben over de behandeling, begeleiding en nazorg. Top.

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Heel blij dat ik de stap heb gezet. Ben heel tevreden!

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Er werken ontzettend fijne mensen! Daarnaast enorm tevreden met het resultaat!

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Geweldige zorg en begeleiding!! Zeer vriendelijk personeel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In maart 2017 heb ik een bovenooglidcorrectie ondergaan in de Focuskliniek. De operatie en het herstel is goed verlopen en ik ben blij met een opener blik en beter zicht. Wel zijn de litekens na een jaar goed zichtbaar, volgens de chirurg komt dat door mijn huidtype. Hier zou ik graag voorlichting over hebben gekregen voor de operatie. De littekens zitten niet helemaal in de oogplooi, waardoor ze extra zichtbaar zijn. De oplossing hiervoor volgens de chirurg: niet fronsen en eventueel botox.

• Ik heb ervaring met: Ooglidcorrectie

Het traject van de behandeling en daarna wordt duidelijk uitgelegd en er wordt echt tijd genomen door een oogarts om tot het beste resultaat te komen voor de klant. Dit gaf mij veel vertrouwen om de behandeling bij de Focus Kliniek te laten doen. Ik ben zeer tevreden over hoe alles verlopen is en met resultaat. Het is een cliché maar ik had dit veel eerder moeten doen, echt heel comfortabel zonder lenzen en bril.

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Het was een grote en spannende beslissing om een lensimplantaat te nemen. Hoewel ik goed was geïnformeerd was ik nog erg zenuwachtig. Gelukkig nam dr Gan nog extra tijd om mijn vragen met mij door te nemen. De behandeling zelf ging erg voorspoedig en ik werd goed op mijn gemak gesteld. Het herstel ging vlot en het resultaat is fantastisch. Ik sta er nog erg vaak bij stil hoe bijzonder het is dat mijn -8 met een korte operatie nu 0 en -0,25 is. Dankzij uitstekende techniek en deskundige artsen van de Focuskliniek. Controles erna gingen ook soepel. Ik zou deze behandeling bij de Focuskliniek absoluut aanbevelen. Vraag vooraf alle informatie - u bent in goede handen.

• Ik heb ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Wat fantastisch als je van jongs af aan slecht ziet en je dan geen bril meer nodig hebt. Wat een vakkundige oogartsen, wat een goede behandeling! En nog steeds word ik na 6 jaar snel geholpen wanneer er iets is. En ik hoef niet eens te betalen ...

• Ik heb ervaring met: Lensimplantatie of lenswissel

Dr. Gerards heeft bij mij lensimplantaten geplaatst. Het resultaat is geweldig! Nooit meer die bril en ik kan zelfs beter zien/lezen dan met bril. Super klantvriendelijke en servicegerichte medewerksters, echt top ervaring met de Focuskliniek.

Prima voldoende info

• Ik heb ervaring met: Ooglidcorrectie

Goede begeleiding van begin tot eind. Er wordt ook meegedacht. Tijdens de behandeling wordt alles goed uitgelegd, dat is heel prettig en voor je het weet ben je klaar. Ik had -7 en nu 100% zicht! ik zou het zo weer doen.

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Prima kliniek. Duidelijke uitleg. Perfect geholpen door goede artsen. Vertellen heel duidelijk wat er gaat gebeuren. Stellen je goed op je gemak. Als je instructies goed opvolgt gaat genezing zonder problemen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Behandeling verliep prima. accomodatie is netjes. Vervelend was dat de afspraken standaard later waren dan dat je wordt gemeld. Altijd 15-45 minuten wachten op je beurt dus. Na meerdere keren gaat dit wel irriteren. Opgegeven informatie wordt niet altijd naar geluisterd en wordt niet altijd genoteerd. Dit was echter wel van belang voor de handeling. Mogelijk als gevolg daarvan permanente complicaties opgelopen. Daarnaast twijfel of de opgegeven statistieken over mogelijke complicaties van ooglaseren kloppen. Daarmee twijfelachtig of de patientvoorlichting juist en volledig is.

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Prettige ervaring, professionele begeleiding, helaas is het resultaat bij 1 oog nog niet goed dus ben nog onder nabehandeling.

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

bijzonder Prettige ontvangst. professionele begeleiding. herstel viel mij persoonlijk wat tegen qua tijd

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Beste Willem, heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling. Het herstel verschilt per persoon, vervelend dat het bij u wat langer duurde dan u had verwacht. U bent gelukkig tevreden met het resultaat, dat vinden wij erg belangrijk!

Kort gezegd van begin tot eind top.

• Ik heb ervaring met: Ooglaserbehandeling

Beste Nuran, bedankt voor het compliment! Fijn dat u zo tevreden bent over ons, dat horen wij graag!

Schiedamse Vest 160 3011BH Rotterdam