Een perfecte instelling voor een ooglidcorrectie en meer .

Naar aanleiding van overhangende bovenoogleden wilde ik graag een ooglidcorrectie in de Focuskliniek . Vanaf het moment van een afspraak maken voor een intake-gesprek , via het vooronderzoek , het samen nemen van een beslissing en het samen vaststellen van een operatiedatum , de ontvangst voor de operatie , de operatie zelf , de communicatie daarna en het verwijderen van de hechtingen kan ik maar één ding zeggen : het was perfect ! Dr. Paridaens en zijn hele crew blinken uit in : effectieve en eerlijke informatie verstrekken over alle aspecten van de operatie , rust geven , betrokkenheid , respect , efficiëntie , meedenken , empathie , geduld , vriendelijkheid , en vakkennis . Mijn vertrouwen in een goede afloop van de ooglidcorrectie steeg bij elk contact en ik werd daarin absoluut niet teleurgesteld. Het uitstekende resultaat was na een paar dagen al zichtbaar . Heel hartelijk bedankt voor alle professionaliteit , de Focuskliniek is een absolute aanrader !

zeer correct

het bezoek ter plaatse is helemaal perfect. Vriendelijk, punctueel, deskundig. Enige verbeterpuntje zou kunnen zijn: bereikbaarheid per telefoon.

Uitstekend geholpen

Geweldig resultaat, kan niet beter en ben er heel blij mee.

Top arts Paridaens is een vakman. Vriendelijke medewerkers. Het resultaat mag er zijn. Zeker 10 jaar jonger.

Zeer vriendelijke ontvangst. Aangename, rustige omgeving. Prima uitleg voor en tijdens behandeling. Vertrouwd gevoel. Ben heel blij met resultaat.

Zeer deskundig en vriendelijk

Ik ben heel tevreden hoe ik behandeld ben door iedereen bij Focus. Fijn personeel dat voor je klaar staat met vriendelijk woordje en deskundig advies

Professioneel en mensgericht

Goede zorg van A tot Z. Goede begeleiding, uitleg, informatie en uitleg…en super lief serveerde cappuccino :-). Een fijn teken van “gastvrijheid”, maar ook dat je met naam begroet wordt ook al was je een jaar geleden voor het laatst. Operatie en nazorg erg professioneel en er is met veel zorg ook rekening gehouden met angst. Al met al ben ik super blij met alles! Dank nogmaals.

De informatievoorziening, de intake, de behandeling en (na)zorg is top.

Goede service en betrouwbaar advies

Ik heb inmiddels en jaar geleden mijn LASIK behandeling laten doen. Met mijn hoge sterkte (-7,5) vond ik het dus ook erg spannend. Het voortraject was aangenaam en geen enkele vraag werd onbeantwoord. Het proces was dus erg aangenaam en vertrouwd. De LASIK behandeling verliep ook vrij snel. De arts stelde mij ook gerust en er heerste een rustige en professionele sfeer tijdens de behandeling. Ik was in goede handen. Het controle traject verloopt tot nu voorspoedig en ze zijn ook altijd bereikbaar voor vragen.

Zeer positief!

Uitermate vriendelijke ontvangst. Rustige omgeving, uitgebreide voorlichting en heel goede persoonlijke behandeling.

deskundig

Na mijn lensvervanging zag ik pas de wallen onder mijn ogen. Wallen die voorheen door mijn bril werd verborgen. Na een consult bij dr. Paridaens werd de vetophopeing bij onder- en boven oogleden duidelijk. Tijdens 1 ingreep is de ooglid correctie gedaan, na mijn volle tevredenheid. De reden dat ik beide ingrepen bij de Focus kliniek heb gedaan is de deskundigheid en nauwe samenwerking met het oogziekenhuis. Mocht er iets gebeuren, wat niet is gebeurd, kon ik gelijk terecht bij het zoekenhuis, wat mij een veiliger gevoel gaf. Ook de na controles verliepen prima en ben nu helemaal klaar en ben tevreden met alles hoe het gegaan is.

Excellent, Dr.Paridaens

I am very happy with a result, very good experience, nice and friendly team. Thanks very much, you made me very happy. Pthose 1,6 mm, after OP perfect result.

100% beter dan verwacht. Alleen vriendelijke mensen, erg goed geholpen. Duidelijke uitleg over hoe en wat er gaat gebeuren. Top!

Een zeer positieve ervaring

Intakegesprek en vooronderzoek zijn zeer kundig en gedegen verlopen. Ingreep zelf was sneller dan verwacht gereed. Geen complicaties. Na 4 dagen een uitgebreide controle. Geweldig om weer volledig zicht te hebben.

Focuskliniek heeft mij veel vertrouwen gegeven en haviksogen!

Vanaf de allereerste keer dat ik bij Focuskliniek binnen stapte voelde ik mij zeker over mijn besluit om lensimplantaten te nemen. Ik werd elke keer bijzonder vriendelijk ontvangen door de dames van het secretariaat, zij werken professioneel en accuraat en zij stralen rust uit. Mijn arts, dokter van Rooij, heeft zeer veel ervaring. Tijdens de behandeling kon ik elke vraag stellen en hij gaf rustig antwoord. Ik vond het een zeer interessante ervaring, zonder pijn of andere narigheid, met als resultaat bijzonder goed zicht. Daarna ben ik drie jaar af en toe op controle geweest. Dat geeft absoluut vertrouwen. Ik heb Focuskliniek bij diverse mensen aanbevolen. Ontzettend bedankt dokter van Rooij en het team rondom Judith. Groet van een tevreden havik.

Super fijne geholpen. Nemen echt alle tijd voor je en stellen je gerust

Fijne ervaring en vertrouwd om mijn ogen en zicht te behandelen.

De informatie werd tijdens de controle zeer duidelijk uitgelegd. En de eerste genezingsperiode is gewoon heftig, dit beschrijven zij eerlijk. Wat mij om mijn gemak stelde dat zij eerlijk zijn en zo vertrouwde ik hun om mijn ogen te laseren. Verder zijn ze goed bereikbaar en altijd bereid om iedere vraag te antwoorden na de behandeling. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Vertrouwd, dichtbij en no-nonsense

Ik koos voor de Focuskliniek vanwege ervaringen van bekenden, maar ook omdat de Focuskliniek is gevestigd in de stad waar ik woon. Daarnaast vond ik de koppeling met het oogziekenhuis een prettige gedachte, mocht er onverhoopt toch iets mis gaan dan zijn artsen dichtbij. De ingreep zelf is klaar voor je weet en ik heb nauwelijks tot geen pijn gehad. Het herstel is heel voorspoedig verlopen, het enige vervelende was slecht slapen de eerste paar dagen door droge ogen en het moeten dragen van beschermende kapjes. Nu een maand later zijn m’n ogen van sterkte rond -5.50 naar 0 gegaan. Blijft wonderlijk, zeker de eerste dagen wilde ik nog een bril opzetten bij het opstaan. De medewerkers van de Focuskliniek zijn super behulpzaam en vriendelijk. Het enige minpuntje vond ik de administratie, die verliep soms wat rommelig.

Erg fijn

Overal erg goed mee geholpen en nog een snelle service ook!

Goed en kundig personeel die mijn ooglaserbehandeling naar tevredenheid hebben uitgevoerd en begelei

Alle afspraken die ik heb gehad, van vooronderzoek tot nacontroles na laseren van beide ogen, ben ik goed voorgelicht en begeleid. Iedereen is er vriendelijk en neemt de tijd voor je.

Hele fijne ervaring

Ik heb twee behandelingen ondergaan bij Focuskliniek. Beide keren vanaf het begin een fijne ontmoeting gehad. Zeer informatief en duidelijk. Zowel de behandelingen als de nazorg heb ik als erg prettig en persoonsgericht ervaren. Tevens heb ik altijd het gevoel gehad in goede handen te zijn bij de artsen, maar ook bij de andere medewerkers voor bijvoorbeeld vragen tussentijds e.d.

Geweldige service en kennis

Ik ben bij het oogziekenhuis gekomen voor een laserbehandeling. Na zeker wel 30 jaar lenzen was ik er helemaal klaar mee. Tijdens de verschillende vooronderzoeken liep het vanwege COVID perikelen wat rommelig met afspraken maken, maar er werd altijd zeer goed gecommuniceerd. De behandeling zelf is heel goed verlopen, er werd continue verteld wat er ging gebeuren en elke stap werd vooraf al besproken. Hierdoor was ik redelijk ontspannen voor wat toch wel een spannende operatie is. Het is allemaal pijnloos verlopen. De eerste week na de operatie was wel wat vervelend en pijnlijk, maar na die week ging het al gauw heel goed en kon ik dus ook scherp zien. Nu na ongeveer 4 maanden ben ik al weer helemaal gewend aan scherp zien zonder bril of lenzen. Is echt een waanzinnig gevoel om wakker te worden en gelijk goed te kunnen zien. Ik wil nog even de ontzettend vriendelijke dame bij de balie (volgens mij heet ze Judith) extra bedanken. Zij is echt altijd zeer vriendelijk en zodra je binnenkomt zorgt zij ervoor dat je je direct op je gemak voelt. Echt een klasse dame!!!!

Beter had ik niet kunnen wensen.

De "begeleiding" tijdens het hele traject was top. Je wordt goed bij de hand genomen en verteld wat er gebeurt en wat er van je verwacht wordt. Zeker tijdens de behandeling zelf die zo'n 5 minuten duurt is het fijn dat ze uitleggen wat er gebeurt terwijl het gebeurt zodat je ook nergens anders aan kan denken. Voor je het weet ben je de deur weer uit en mag je naar huis. Mijn herstel was top, ik heb maar een paar uur ongemak gehad en mijn zicht was na een week of 3 beter dan met bril/lenzen!

Uitstekend en zeer professioneel

Vanaf de eerste afspraak een heldere uitleg over de behandelprocedure resulterend in het gewenste eindresultaat. Ook de nazorg is prima in orde. Zeker een organisatie om aan te raden.

Hele fijne service m.b.t. het laseren van ogen.

Vorig jaar februari heb ik mijn ogen met succes laten laseren. Eerlijk is eerlijk: vlak na de laserbehandeling heb ik veel last gehad van overgevoeligheid voor licht. Ik ben mede hierdoor meermaals op controle geweest, elke keer ging dit op een hele fijne manier. Hier zijn ook geen extra kosten voor berekend. Ik heb geen dag spijt gehad, mijn zicht is nog nooit zo goed geweest! Ik wil de Focuskliniek zeker aanraden, er wordt echt de tijd voor je genomen.