M.b.t contact en levering goede ervaring m.b.t. kwaliteit minder

Contact en levering is zeer positief indien de klachten m.b.t uitstekende spijkers en nieten verholpen wordt dan is het wat mijn betreft 5 sterren maar gezien de ernst van de klacht op veiligheid van ons personeel kan ik nu maar tot 3 sterren komen .

Goede kwaliteit / prijs verhouding

Duidelijke afspraak en snel geleverd. Wij hadden 2e hands pallets besteld en deze zagen er goed uit.

pallets aanbieden die vervolgens niet geleverd kunnen worden.

Ik heb een order geplaatst en betaald voor 130 stuks pallets. Nu blijkt dat de aangeboden pallets niet geleverd kunnen worden. slechte zaak, ik heb het gevoel dat de webshop puur een lokker is om klanten aan te trekken.

over het algemeen een heel goede ervaring met Palletcentrale

heel goed

Snel, netjes en prijs/kwaliteit prima

Snel, netjes en prijs/kwaliteit prima

Goede service!

Goede service!

Wij zijn tevreden over de pallets die geleverd worden.

Wij zijn tevreden over de kwaliteit en de service die geleverd wordt bij het leveren van pallets alsook bij de afhaling van oude pallets.

Super tevreden

Mooie pallets, prachtig schoon, snelle levering. Uitstekende prijs-/kwaliteit verhouding. Kortom: super tevreden!

Ging goed!

Gaat altijd prima! Geen aan of opmerkingen

Topperdetop!

Snelle, correcte, vriendelijke bepaling, prijsafspraken en levering. Een aanrader om goed te worden geholpen in de keuze van de juiste paletten voor de gevraagde toepassing.

Duidelijke communicatie, goede levering

Duidelijke communicatie, goede levering.

Correcte prijs, vlotte levering

Palletcentrale levert prompt tegen concurrerende prijzen. De communicatie is helder. Ik zou ze bij iedereen van harte aanbevelen.

Goede prijs.

Blokpallets van €1,- besteld. Deze gebruiken we voor verzendingen en zijn voor dit doel perfect.

Prima, snel, netjes

Prima, snel, netjes

Mijn ervaring met de palletcentarale is buiten gewoon plezierig en correct.

Mijn ervaring met de palletcentarale is buiten gewoon plezierig en correct.

Naar verwachting

De samenwerking verloopt vooralsnog naar verwachting. Een snellere feedback m.b.t. ophaaldatum en een snellere feedback met het sorteerrapport zou een verbetering kunnen zijn.

GOEDE SERVICE

GOEDE SERVICE

Snelle reactie, goed geholpen

Je wordt snel en goed geholpen. Reactie op mail is snel.

Snel en goed

snelle en correcte levering

Snel pallets nodig, besteld op internet en dezelfde dag kunnen ophalen.

Voor een project had ons bedrijf snel pallets nodig. Op internet gezocht en de website van Palletcentrale gevonden. Op hun website bestelling geplaatst en betaald en dezelfde dag onze bestelling op kunnen halen.

Een heel positieve ervaring op elk vlak.

NV Dicalite Europe heeft heel positieve ervaringen met de Palletcentrale, dit zowel wat betreft de kwaliteit, de communicatie, administratieve afhandelingen... Kortom, geen enkele negatieve opmerking.

Doelgericht en snel

Levering op tijd, kwaliteit van goederen zijn prima. Enige puntje dat de chauffeurs weinig tot geen vorm van communicatie gebruiken.

Stapel kunststof pallets erg erg vies

pallets hebben buiten een storm meegemaakt: overal blaadjes etc, tussen, in , onder ,....

Snel accuraat en klantgerichte aanpak.

Prima leverancier om je producten te bestellen en af te halen.

Goede opvolging van order.

Vriendelijk en accuraat. Gaat wel eens iets fout, maar wordt opgelost. Goe product voor nette prijs.