spijtig dat er 2 soorten pallets zijn, verder tevreden.

tevreden

Helder en duidelijk

Goede afspraak, keurig nagekomen.

alles is verlopen zoals afgesproken

zeker kan ik palletcentrale aanbevelen, alles verloopt vlot en volgens afspraak.

Doen wat ze zeggen, top!

Goede ervaring!! Zelfs zonder twijfel op factuur betalen, volgende pallets zeker bij jullie!

Prima!

prima!

correcte en snelle service

groot aanbod aan soorten palletten. producten worden snel geleverd na bestelling

alles prima geregeld

zeer tevreden

Slechte klantvriendelijkheid

Niet aan de afspraken gehouden, asociale reactie nadien. Zeer ontevreden.

Wij vinden het jammer om terug te lezen dat u de situatie zo ervaren hebt. Al meer dan 50 jaar helpen wij vele klanten en wij hebben service hoog in het vaandel staan. Wij zijn veelvuldig met u in contact geweest. Wij hebben uw bestelling geleverd zoals afgesproken én volgens onze voorwaarden. U was ontevreden over de aflevering. De pallets waren niet op de juiste plek achterin de tuin weggezet. Echter u was niet thuis, zoals u zelf bevestigde. Er deed niemand open. Wij hebben u geprobeerd te bellen, maar u nam niet op. De plek achter in de tuin was niet aan ons gecommuniceerd. Onze eigen chauffeur heeft, na enige wachttijd, de pallets vervolgens netjes neergezet. Wat wij op foto's hebben kunnen zien. Toen u niet tevreden bleek hebben wij u aangeboden om de bestelling te annuleren, waarbij u het aankoopbedrag teruggestort zou krijgen. Echter wilde u de pallets graag houden. Het is fijn dat u met het product in ieder geval tevreden bent!

Top!!!

Vriendelijk aan telefoon, komen afspraken na.

snelle en goede levering

We hadden snel een goede levering in huis met kwalitatief goede pallets.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Goed.

Onze ervaring met dit bedrijf is goed.

afspraak is afspraak

zoals gezegd hierboven

Fijn bedrijf

Fijne en snelle service.

Goede service, helaas voldeed het product niet aan de verwachting

De pallets die ik had besteld hadden op de site geen geperste blokken onder de pallets maar vaste blokken. Deze geperste zijn te zwak voor het werk dat ik er mee doe. Verder levering ed netjes geregeld.

Snel, makkelijk via internet besteld en geleverd

Snel, makkelijk via internet besteld en geleverd

Alles netjes volgens afspraak

Vooraf telefonisch contact gehad. Duidelijke uitleg. Levering precies zoals aangegeven.

Goed voor elkaar, snel geleverd!

Weinig op aan te merken. Uitgebreid assortiment producten, snelle levering, aardige chauffeur, prima!

Prima geregeld, snelle levering

Buitengewoon perfect

Gewoon goed

Op tijd afgeleverd ,goed verpakt ,zeer goede kwaliteit pallets ,al met al oké

alles goed geregeld

alles goed geregeld

Afgeleverd volgens afspraak

Jammer dat het aflevertijdstip niet in korter tijdsbestek gegeven kan worden Wij boften want de levering kwam smorgens Verder prima en prima gebruikte pallets voor onze hooibalen

Goed, correct geleverd, kwaliteit oke.

Helemaal goed, voor herhaling vatbaar.

Prima!!

De pallets werden netjes en op tijd aangeleverd volgens afspraak. Pallets waren van prima kwaliteit. Prima leverancier!

Houtsnipweg 2

4780 LX Moerdijk