Waanzinnig

Mooi hoe een redelijk basic product (pallets....) zo professioneel en uitgebreid wordt verkocht. Zoveel keuze (breed en diep assortiment). Alles klopt: de bookingflow, informatie voorziening, betalingsafwerking en factuur. Helpdesk die ook meteen opneemt en rustig de tijd neemt voor advies. zo kan het ook! ga zo door. Nee, ik heb geen belang bij deze review.

een betrouwbaar adres voor mooie gebruikte en nieuwe pallets

Mijn ervaring met dit bedrijf is vanuit mijn werk (voeding)een zeer betrouwbare leverancier. met name Marley waar ik regelmatig contact mee heb is een zeer gedreven en fijn persoon om zaken mee te doen. de gemaakte afspraken worden goed nagekomen en mocht er onverhoopt iets niet correct zijn dan staat Marley gelijk voor je klaar!! prijstechnisch is het een partner die goed in de markt zit. dus met andere woorden, als u op zoek bent naar nieuwe of gebruikte pallets kunt u hier zeker terecht.

Nette behandeling van onze aanvraag

Naar aanleiding van een aanvraag een hele correcte behandeling, duidelijke uitleg, en een nette offerte ontvangen. In de toekomst zullen we zeker zaken gaan doen.

Professioneel, vriendelijk, goede prijs-kwaliteit.

Professioneel, vriendelijk, goede prijs-kwaliteit.

prettige samenwerking met persoonlijk contact

goed advies, snelle verwerking.

Goede service op tijd geleverd. Alleen gevraagd om allemaal dezelfde type pallets. Blijken er toch nog andere type tussen te zitten.

Perfecte service!

Snelle feedback en inplanning. Alles verloopt supervlot

Goed en betrouwbaar

Werk al een tijdje bij Palletcentrale. Ben hier zeer tevreden over. Zeer goede kwaliteit en stipte leveringen .

Onvoldoende

De pallets die ik wilde hebben konden achteraf niet geleverd worden, degene die ik nu heb zijn na 1x gebruik al kapot.

Dank voor uw reactie. Na uw beoordeling hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Wij vinden het erg belangrijk dat onze dienstverlening goed is en onze klanten tevreden zijn met de leveringen. Gelukkig bleek dat het grootste deel van de pallets goed bruikbaar was. Voor de 10 pallets waarbij dit niet het geval was hebben wij u een credit aangeboden. Problemen lossen wij op voor onze klanten. Beoordelingen gebruiken wij om onze kwaliteit verder te verbeteren!

Goede klantenservice die je prima op de hoogte houdt over de levering van bestelde pallets.

snelle levering

kwaliteit pallets is prima

Alles goed en snel geregeld!

Afspraak nagekomen

De goederen zijn geleverd conform de bestelling.

Geheel naar verwachting

Op tijd geleverd, goede communicatie en netjes afgeleverd op de afgesproken plaats.. Aanbevelingswaardig. Pallets voldoen aan de verwachting en in goede staat.

Top partij om zaken mee te doen. Snel, duidelijk, netjes en tegen de juiste prijs.

Zeer snelle en professionele service.

Na de bestelling ben ik direct gecontacteerd door de logistieke afdeling voor extra info m.b.t. laad/los mogelijkheden en openinguren. Deze heeft mij ook ingelicht naar de effectieve leverdatum.

Probleem goed opgelost

Na een bestelling van hergebruikte pallets bleek er een groot aantal kapot te zijn, waarschijnlijk door vervoer. Dit werd snel en goed opgelost door deze pallets zonder extra kosten in nieuw te leveren.

Slechte informatievoorziening en service.

Omdat ik na de gebruikelijke levertijd nog geen bericht van verzending had ontvangen, moest ik zelf bellen. De 20 nieuwe pallet waren kennelijk nog niet binnen, maar werden`binnen 1 of 2 dagen verwacht. Twee dagen later bel ik nog maar eens een keer en nu blijkt dat de nieuwe pallets er wel zijn, maar dat op men op de gebruikte pallets moest wachten en dat er bovendien minder binnen komen dan met had verwacht. Niet veel later krijg ik een mail waarin staat dat de pallets de volgende dag (donderdag) zullen worden afgeleverd. Omdat ik die dat veel afspraken heb en weinig thuis ben, bel ik de planning en krijg ene Merijn (of Marijn) aan de telefoon en vraag of de levering met 1 dag kan worden verzet naar vrijdag. Merijn geeft me kortaf en bijna boos te kennen dat de pallets al bij de expediteur staan. Ik zeg dat het niet mijn schuld is dat de zaken zo rommelig verlopen en vraag hem om toch maar even met de expediteur te overleggen. Nors stemt hij toe. Na 1,5 uur heb ik nog steeds niets gehoord en bel hem opnieuw, zeg dat ik nog niets heb gehoord en vraag of het nou geregeld is. Ik krijg kortaf als antwoord "ja dat is geregeld, dat wilde je toch?". Ik bedank schuchter voor de moeite. Tot mijn verbazing werd de hele partij toch op donderdag afgeleverd en niet, zoals beloofd, op vrijdag. Gelukkig was ik thuis en kon ik de pallets het erf op halen, want de vrachtwagen kon het erf niet op. Op basis van het gedrag van meneer Merijn én het feit dat hij me niet terug belde, vermoed ik dat hij die expediteur nooit heeft gebeld. Dus los van het feit dat informatie niet klopt (op welke pallets wachten we nou), zit er bij u op de planning iemand die er op basis van zijn manieren, gedrag en klantvriendelijkheid niet behoort te zitten, tenzij mijn order de uitzondering is de de regel bevestigt. Over de producten kan ik nog niets zeggen, want ik heb ze nog niet gebruikt.

Goedendag, Dank voor uw reactie. Uw feedback stelt ons in staat onze dienstverlening te verbeteren. De Palletcentrale wil al zijn klanten goed helpen en indien dit niet is gebeurd, doen wij er alles aan om dit te herstellen. Wij hebben u diverse malen telefonisch geprobeerd te bereiken maar vooralsnog helaas zonder succes. Wij hopen op korte termijn met u in contact te komen en uw ontevredenheid dan weg te nemen. De situatie die u schetst is iets wat wij ten alle tijden willen voorkomen. Wij hebben klanttevredenheid en goede service hoog in t vaandel staan. De afhandeling van uw bestelling is zeker niet conform onze standaard procedure. Uw reactie is dan ook intern besproken en zeer serieus genomen. Met vriendelijke groet, Team Palletcentrale

snelle service

fijn bedrijf!

Vriendelijk en behulpzaam en op tijd afgeleverd

Correcte behandeling en prima levering. Zeer tevreden.

Zie hierboven

Keurig en snel geleverd

Overzichtelijke en duidelijke website

Toppers

Alles in een keer goed.

Perfecte levering

Euro Pallets en opzetranden besteld. Snel gemakkelijk en volledig.

prima service!

we hadden wat 'specials' nodig. Dat leek eerst lastig, maar bleek toen toch mogelijk en snel en soepel geregeld en geleverd. Top service!