Echt een verademing !

Dit bedrijf is echt goed bezig. Geweldige begeleiding bij verkoop van pallets. Zeer correcte verzorging van de belading/afhaling en uiteindelijke administratieve afwikkeling.

geweldige service!!!

online zo besteld, en binnen een paar dagen al in huis.

deegelijk

Een puntje voor de volgende keer graag uniforme levering De zelfde pallet. in hoogte en draag balken en planken

Wij zijn blij dat u onze levering als Goed beoordeelt. Dank voor de feedback. Bij gebruikte pallets is het mogelijk dat de afmetingen iets verschillen. Bij onze producten proberen wij altijd zo goed mogelijk aan te geven wat u kunt verwachten. Wij gaan controleren of dit bij de door u bestelde producten ook het geval is.

zeer goed geholpen

goede behandeling

Goed geen problemen.

fantastisch

gegaan zoals afgesproken, netjes afgeladen en behulpzaam!

top service

snel geleverd en vakkundige chauffeur die een toegevoegde waarde is voor het bedrijf

Mooie 2e hands pallets snel geleverd

Mooie 2e hands pallets snel geleverd.

Snelle en vriendelijke service

Snelle en vriendelijke service, snel geleverd

Mooie pallets en snelle service

De pallets zijn van goede kwaliteit. Daarnaast geeft het bedrijf een snelle en prettige service.

spijtig dat er 2 soorten pallets zijn, verder tevreden.

tevreden

Helder en duidelijk

Goede afspraak, keurig nagekomen.

alles is verlopen zoals afgesproken

zeker kan ik palletcentrale aanbevelen, alles verloopt vlot en volgens afspraak.

Doen wat ze zeggen, top!

Goede ervaring!! Zelfs zonder twijfel op factuur betalen, volgende pallets zeker bij jullie!

Prima!

prima!

correcte en snelle service

groot aanbod aan soorten palletten. producten worden snel geleverd na bestelling

alles prima geregeld

zeer tevreden

Slechte klantvriendelijkheid

Niet aan de afspraken gehouden, asociale reactie nadien. Zeer ontevreden.

Wij vinden het jammer om terug te lezen dat u de situatie zo ervaren hebt. Al meer dan 50 jaar helpen wij vele klanten en wij hebben service hoog in het vaandel staan. Wij zijn veelvuldig met u in contact geweest. Wij hebben uw bestelling geleverd zoals afgesproken én volgens onze voorwaarden. U was ontevreden over de aflevering. De pallets waren niet op de juiste plek achterin de tuin weggezet. Echter u was niet thuis, zoals u zelf bevestigde. Er deed niemand open. Wij hebben u geprobeerd te bellen, maar u nam niet op. De plek achter in de tuin was niet aan ons gecommuniceerd. Onze eigen chauffeur heeft, na enige wachttijd, de pallets vervolgens netjes neergezet. Wat wij op foto's hebben kunnen zien. Toen u niet tevreden bleek hebben wij u aangeboden om de bestelling te annuleren, waarbij u het aankoopbedrag teruggestort zou krijgen. Echter wilde u de pallets graag houden. Het is fijn dat u met het product in ieder geval tevreden bent!

Top!!!

Vriendelijk aan telefoon, komen afspraken na.

snelle en goede levering

We hadden snel een goede levering in huis met kwalitatief goede pallets.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Goed.

Onze ervaring met dit bedrijf is goed.

afspraak is afspraak

zoals gezegd hierboven