Dank voor uw reactie. Na uw beoordeling hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Wij vinden het erg belangrijk dat onze dienstverlening goed is en onze klanten tevreden zijn met de leveringen. Gelukkig bleek dat het grootste deel van de pallets goed bruikbaar was. Voor de 10 pallets waarbij dit niet het geval was hebben wij u een credit aangeboden. Problemen lossen wij op voor onze klanten. Beoordelingen gebruiken wij om onze kwaliteit verder te verbeteren!
Goedendag, Dank voor uw reactie. Uw feedback stelt ons in staat onze dienstverlening te verbeteren. De Palletcentrale wil al zijn klanten goed helpen en indien dit niet is gebeurd, doen wij er alles aan om dit te herstellen. Wij hebben u diverse malen telefonisch geprobeerd te bereiken maar vooralsnog helaas zonder succes. Wij hopen op korte termijn met u in contact te komen en uw ontevredenheid dan weg te nemen. De situatie die u schetst is iets wat wij ten alle tijden willen voorkomen. Wij hebben klanttevredenheid en goede service hoog in t vaandel staan. De afhandeling van uw bestelling is zeker niet conform onze standaard procedure. Uw reactie is dan ook intern besproken en zeer serieus genomen. Met vriendelijke groet, Team Palletcentrale
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd