Zeer te vrede

Je werd goed te woord gestaan

Comfort fauteuils zorgt voor een comfortabele klanten behandeling.

Ik werd prima ontvangen. Kreeg een rondleiding door het pand en werd gewezen op de verschillende soorten relaxfauteuils . Men weet waar men over praat en ik ben prima geholpen. De relaxfauteuil werd op de afgesproken datum netjes afgeleverd. Na aflevering heb ik nog enige malen contact gezocht en werd altijd goed behandeld. EEN AANRADER!!!

Op afspraak gaan kijken ivm covid maatregelen. Goed geholpen en geadviseerd ook over de soort stof Stoel zelf opgehaald, onder verkoopprijs 1000 kwamen er anders bezorgkosten bij. Stoel heb ik nu 5 weken, bevalt ook heel goed. Handmatige bediening moest even wennen hoe ik stoel in ligstand kreeg. Dat lukt nu heel goed !

Gewoon goed

Vriendelijke mensen ,goede communicatie snelle levering en mooie kwaliteit/prijs.

prima service

Wij hebben sta-op stoelen, bank en stoel gekocht. Geweldig goed voorgelicht. Vriendelijke bediening, goed rekening gehouden met corona.

eerlijk en open

DE verkoper is heeft de tijd genomen om alles uitleggen en het geadviseerd in het leer soort. We zijn dik tevrede.

Schnell, kompetente Beratung und Lieferung.

Gerne kaufe ich dort wieder, kompetenter Berater (Herr Peter). Schnelle Lieferung! Alles zu unserer vollsten Zufriedenheit. Wir sind begeistert von diesem Team. Der Sessel Model Jesse ist der Hammer! Verarbeitung und Ausstattung lassen keine Wünsche offen. Auch die Lieferung von netten fröhlichen Leuten ausgeführt. 5 Sterne sind zu wenig hier müssten 10 Sterne vergeben werden.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Niet opdringerig maar wel deskundig advies voor een zeer goede stoel.

In een woord een geweldige zaak die een zeer goede en betaalbare fauteuil kan leveren. Verkoper is zeer deskundig en geeft de klant alle aandacht om tot de beste zitoplossing te komen. Wij zijn dan ook zeer tevreden over de fauteuils en bevelen deze zaak ook van harte aan.

Zéér tevreden

Via Google bij comfort fauteuils terechtgekomen. Goede voorlichting, komen afspraken goed na en informeren accuraat. Aflevering zorgvuldig, verpakkingsmateriaal wordt meegenomen.

prima service

ik ben zeer goed geholpen om mijn keuze te bepalen, en in de tussentijd van levering goed op de hoogte gehouden. ga er zeker terug indien nodig.

Ben je opzoek naar een relax fauteuil bent je hier op het juiste adres.

Zeer goede product kennis en goed op de hoogte van ergonomie. Ze hebben veel modellen in verschillende afmetingen staan zodat je zelf kunt bepalen welke hardheid en hoogte het beste bij je past. Twee Hukla Cosy Relax gekocht met alles er op en eraan. Keurig thuis bezorgd en geïnstalleerd, prima service. Fam. Peters

Goede service en top prijs.

Goede service en top prijs

Prijs kwaliteit en klantvriendelijkheid zeer goed.

Een goed advies met veel geduld en professionele uitleg omtrend de stoelen. Ondanks de coronatijd snel en goed afgeleverd aan huis. Top kwaliteit!

Super advies, snelle levering,prima service. De gekozen fauteuil zit formidabel.

Zie hierboven.

Geweldige service

Eerst geweldig geholpen in de winkel. Alle tijd om ons alles uit te leggen en geduld met mijn dementerende vader. Ook de levering binnen de afgesproken tijd en netjes afgeleverd tot in de kamer

Heel goed geadviseerd

Bezoek aan winkel was heel fijn en tijd genoeg gekregen om relaxstoelen te proberen. Goed geadviseerd over mogelijkheden en uitleg over stoffen en leer gekregen. Stoelen goed verpakt afgeleverd. Stoelen zitten heerlijk goede keuze.

Vriendelijke man komt afspraken na.

Situatie betreffende aankoop en levering : Ondanks communicatiestoornis in beginsel betreffende 5 jaar garantieperiode, heeft verkoper zonder in rekening te brengen 5 jaar garantie op de fauteuil gegeven. Verkoper is deskundig, open en eerlijk over de aankoop en is redelijk in prijs.

Ondanks de Corona tijd heeft Peter de moeite genomen om met enkele modellen aan huis te komen zodat wij toch een keuze konden maken. Prima advies gekregen en onze keuze was snel gemaakt. Stoelen werden netjes thuis afgeleverd en wij zitten heerlijk relax.

In Orde

Goede service, goed geleverd, vriendelijk, alles in orde

Uitstekende service - met ruime kennis en communicatie.

Door de pandemie online op zoek gegaan naar een comfort zetel, online terecht gekomen bij Comfort Fauteuils. Na een eerste contact uitgebreid overleg gehad over het wat wel en wat niet bestellen. Dit met een duidelijke technische onderbouwde uitleg. Bij levering ook een heel uitgebreide uitleg en instructie ontvangen. Zetel was volledig beschermd ingepakt en werd ter plaatse uitgepakt en door de leverancier op de juiste locatie gezet. Maw full service, dit voor een heel competitieve prijs.

Prima zaak

Goede uitleg bij aankoop van relax fauteuils. Ze nemen ruim de tijd voor de klant. Bezorgen van de fauteuils is goed en op de afgesproken en dag bezorgd. Betalen doe je nadat de fauteuils zijn afgeleverd. Zou er zo weer kopen.

Kundig en geduldige uitleg. Hierdoor hebben we een goede keuze kunnen maken. Ook de levering was heel goed. Alles heel prettig ervaren.

Goed geweest

Alles volgens afspraak ak

Goede duidelijke uitleg

Prima uitleg. Aanpassing stoelen goed geregeld. Vriendelijke bediening, komen afspraken na dus dik tevreden.

Alexander van Parmastraat 25

5923 CG Venlo-blerick

Over Comfort Fauteuils

Comfort fauteuils, relaxfauteuils en sta op stoelen met relax functie voor kwaliteit met de laagste prijzen.