klantvriendelijk zeer behulpzaam in een woord Super

klantvriendelijk zeer behulpzaam in een woord super.'

Verkopers met kennis

Bij Comfort Fauteuils kregen we een goede, duidelijke uitleg over de (on)mogelijkheden van de relaxfauteuils. Men heeft alle tijd voor je en geeft je alle ruimte om te proberen. Zo konden we de juiste keuze maken en zijn we heel erg blij met onze nieuwe relaxfauteuils.

Prettige ervaring, no nonsens aanpak, goede adviezen.

Hoewel wij geen afspraak hadden gemaakt kregen wij na binnenkomst toch de gelegenheid om alle stoelen uit te proberen, ondertussen uitgebreide informatie en advies gekregen over het zitten en constructie en gebruikte materialen van de stoelen. Ander voordeel er werd geen enkel druk uitgeoefend tot kopen. We hebben alle tijd gekregen om de voor ons juiste stoelen uit te proberen. Alvorens wij onze keuze hebben vastgelegd. Ook daarbij is het opvallend dat ook in financiële zin wij optimaal werden geadviseerd in onze keuzes. bestelling en levering is volgens plan verlopen. Een uitstekende ervaring en heel fijn en plezierig zitten als afsluiter van het proces.

Uitstekend op maat gesneden advies

Deskundig en prima advies. Uitstekende service.

Voor iedereen aan te bevelen.

Heel uitgebreide en zeer deskundige informatie in de winkel in Sittard. Hierdoor ontstaat een welbewuste keuze die perfect op de wensen aansluit. Levering was correct. Hele mooie, lekker zittende stoel, precies zoals we hem wilde hebben.

Prima advies

Goed advies. Geen aanbetaling. Goede levering.

Vriendelijke deskundige benadering klant.

Stoelen mooi op tijd geleverd. Uitstekende kwaliteit. Ben simpelweg tevreden.

mooie en fijne relax fautuil

goede en duidelijke uitleg bij aankoop en na de levering op de afgesproken tijd al helemaal gewend en tevreden over het zit comfort

Fijn contact in de showroom in Sittard. De stoelen zitten prima. Levering volgens afspraak.

Zeer duidelijke en uitgebreide uitleg voor de aankoop, goede prijzen en een goede service

Voor de aankoop van 2 Hukla zetels bij deze firma terecht gekomen. Na 2 uur uitgebreide uitleg wisten we zonder twijfel wat we gingen kopen. De levertermijn klopte en onze zetels werden snel geleverd. We zij er zeer tevreden over. ook de communicatie was zeer helder. Kortom : zeer goed bedrijf.

Snel deskundig advies

Showroom gaat mij boven brochures. Maatwerk en deskundig advies. Geen aanbetaling en leverdatum conform afspraak. Groot aanbod van Duitse kwaliteit.. Super tevreden.

Kwaliteit

Zowel de aankoop, informatie en de levering zijn zeer professioneel!

Super.

Houdt zich aan gemaakte afspraken.

Alle afspraken goed nagekomen, prachtige stoel geleverd

Alle afgesproken zaken rondom prijs, kwaliteit, levertijd, bezorging etc. helemaal goed verzorgd en nagekomen. Soms wel slecht telefonisch bereikbaar, maar bellen wel altijd terug.

Zeer goede voorlichting over verschil in relaxstoelen. Verschillende geprobeerd. Zeer behulpzaam in het kiezen van de juiste stoel voor mij. Hij is er ondertussen en ben er zeer tevreden over.

Draaifauteuil Cosey Relax (merk: Hukla)

Uitgebreid en deskundig advies gekregen. Er wordt geluisterd naar je wensen en op deze manier wordt er een stoel samengesteld. Afhankelijk van het merk stoel kun je kiezen uit verschillende armleuningen, onderstellen, stof of leer, wel of geen accu, enz. De hele gang van zaken als prettig ervaren. Levertijd van 7-8 weken is nagekomen. Stoel wordt thuis afgeleverd en geïnstalleerd. Er wordt geen aanbetaling gevraagd, en de prijs van de stoel is ook goed. Op de basisconfiguratie was een korting van toepassing, maar deze korting werd ook doorberekend naar de extra's. Ik kan deze zaak van harte aanbevelen!

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk op alle vlakken. Eerst en vooral luisterend oor. Dan een perfecte uitleg. Totaal niet opdringerig. De keuze blijft bij de klant. Gewoonweg super te breiden.

Super fijn geholpen

Ze waren bijna gesloten en toch ruimschoots de tijd genomen om onze moeder een goede uitleg te geven over een sta op stoel, netjes op tijd geleverd.

Snel geholpen

Door een ongeval had ik met spoed een sta op stoel nodig. Peter en Adrianne maakten het onmogelijke waar, binnen 1 dag had ik mijn sta op stoel thuis staan, dank hiervoor!

Zeer tevreden over de geleverde fauteuil.

Conform afspraak en snelle levering.

Geweldige sta op stoel Hukla

Afgelopen vrijdag thuis geleverd door Peter. Nu vanaf dag 1 zéér tevreden over deze aankoop. Gezien mijn lengte 1.90 mtr, perfecte zit, door verlengde beensteun en verhoogde rugleuning. In een woord GEWELDIG.

Vriendelijke medewerkers,alles goed uitgelegd een dikke pluim

In de winkel zeer goede uitleg ,veel mogelijkheden en correcte afhandeling

Snelle en goede aflevering van de relaxfauteuil

Overweldigend

Via de duidelijke website in contact gekomen met Comfort fauteuils. Daarna naar de showroom geweest en heel goed geholpen en voorgelicht en toen een mooie relaxstoel gekocht voor een goede prijs. We hebben hem nog maar pas maar mijn vrouw heeft hem al helemaal de hare gemaakt. Ik denk dat het niet lang zal duren voordat er een tweede stoel bij komt. Een tevreden familie.

Comfort Fauteuils, prima service en prijs.

In de zaak is veel keuze en wordt deskundige informatie vooraf gegeven. Vriendelijk personeel en goede prijs. Bedrijf komt zeer betrouwbaar over. Levering verliep conform gemaakte afspraak. Garantie documenten bij aflevering.

Alexander van Parmastraat 25 5923 CG Venlo-blerick

Over Comfort Fauteuils

Comfort fauteuils, relaxfauteuils en sta op stoelen met relax functie voor kwaliteit met de laagste prijzen.