Tevreden

Stoel zit goed.

Uw bewering berust helaas op een onjuiste aanname. Uw fauteuil is voorzien van een optionele hoogwaardige bekleding. We hebben u hierover reeds een mail verzonden met de prijslijst ter verificatie. Hopelijk kunt u uw beoordeling herzien. Het winkelmodel is nieuw en met volledige garantie aangeboden. U had onmiddellijk een sta op stoel nodig en wij zijn u hiermee van dienst geweest middels ons winkelmodel. Regulier 8 weken levertijd i.v.m. uitgebreide configuratie. Met vriendelijke groeten, Peter

geweldig

een hele goede service we hebben tot 3 of 4 x toe moeten veranderen voor het leveren peter maakte er geen enkel probleem van toppie ik raad het iedereen aan ook de mevrouw die ons de stoelen heeft verkocht nam al haar tijd en gaf een hele duidelijke uitleg bedankt hiervoor

Prima stoel en alles conform de afspraak verlopen.

Prima stoel en alles conform de afspraak verlopen.

Goed geïnformeerd

Mijn eerste ervaring is goed.

Heel tevreden

Heb nu de 2 de stoel gekregen,even mooi als de 1 ste.Superblij mee mooie stoelen

Bedrijf met ECHTE mensen, voor mensen.

Nou ik heb een sta-opstoel voor mijn moeder gekocht. Eerst voor de aankop zeer veel advies gekregen over welke maat wij voor haar moesten bestellen. En bij afleveren zeer goede uit leg gegeven, en niet op de tijd gelet. Ook om dat ze niet alles in 1 keer begrepen. En nu meteen de bank en nog een stoel er bij besteld. En bedrijf met ECHTE mensen, voor mensen.

goede uitleg, houd zich aan afspraken

concurrende prijzen

Prettige ervaring

Vriendelijk personeel en vakkundig

Prima levering fijne vent goed geholpen mooi alleen prijs kaartjes op de stoelen in de showroom

Vandaag bank en relax stoelen ontvangen. Levertijd klopte precies en ook over tijdstip van aflevering werd goed gecommuniceerd. Stoelen zitten erg fijn. Ik kan toch nog toe alleen maar heel positief zijn. Zowel over de stoelen als over Comfort-fauteuils!!

Goede uitleg,

Goed geholpen.

grandioze inzet , doch enige maartjes .

Zowel in de winkel als bij de levering verliep alles op 'rolletjes ' Personeel is zeer betrokken bij de verkoop en levering . Dachten geweldig met ons mee en spraken uit ervaring . Maartjes : De stoel heeft diverse functies waar we voor gekozen hebben [en betaald ] .MANOEUVREREN vind plaats door bediening van de 4 knoppen op de losse 'handy' . Kom dáár maar eens [in het begin] fatsoenlijk wijs uit, zodat je de gewenste stand bereikt . Een klus, waarbij de gelukstreffer een grote rol speelt . En dát zou niet moeten zijn . Er is weliswaar een instructie bij de aflevering, maar een PAPIEREN GEBRUYIKSAANWIJZING MET FIGURATIE ONTBREEKT HELAAS ! JAMMER DUS , tot nu toe gemiste kans . Speciaal voor ouderen vermindert dit het begingenot en dát hoeft niet . Zou ook een verkooppunt kunnen zijn . 0m ongelukjes te voorkomen moet de stoel in de 'stevige stand 'komen zodat de rolletjes de grond niet raken. Lukt nagenoeg niet, zeker op een gladde vloer een crime . Bij de programmering zou een beginstand moeten zitten met die 'vaste 'positie . De ontbrekende gebruiksaanwijzing krijgen we graag alsnog, al was het maar als goedmakertje en voor de moeite die ik namdit door te geven . Ben benieuwd naar Uw respons .

We begrijpen uw redenatie en gewenste aanvulling, reden dat we ook extra aandacht op de bediening hebben gegeven tijdens aflevering zoals u weet. Maar de functie staat afgebeeld op de bedieningsknop en u kunt niets fout doen. Aangaande het effect van wieltjes onder een sta op stoel, zeker op een harde vloer, is uitvoerig besproken maar was een nadrukkelijke wens van u. Mocht nog tekst en uitleg gewenst zijn of een vergelijk met ons demomodel dan bent u van harte welkom. M.v.g. Peter

Klantvriendelijk en behulpzaam

In de winkel kregen we alle tijd om de verschillende modellen uit te proberen. Van de verkoopster kregen we advies over welke fauteuil het beste bij onze wensen paste en was daarbij niet opdringerig. Ook de levering is perfect gelopen.

prima service nagekomen wat belooft is.

goede uitleg op tijd geleverd wat wil een mens nog meer

Aflevering naar te vredenheid

Ik ben voor nu te vreden.

Zeer tevreden over de service en persoonlijke aandacht

Advies op maat, persoonlijke aandacht zowel bij het kopen als bij de levering. Alles ging in gezamenlijk overleg

Prachtige stoelen

Hele mooie stoelen raad ik iedereen aan

Mooi, stevig, goed leer, lange garantie.

Twee prachtige stoelen van Hukla, eigenlijk mag je niet stoelen zeggen want het zijn echte fauteuils, goede kwaliteit, vrij stille motors. Zeer comfortabel, we genieten er elke dag van. Een minpuntje, de kleur is niet de kleur die we uitgezocht hadden, wij hadden de kleur van de drie fauteuils in de showroom uitgezocht, deze zijn een tint donkerder bruin. Ik weet wel dat ik geen op/of aanmerking heb gemaakt, de reden is dat ik niet nogmaals 8 weken wou wachten i.v.m. levertijd.

Met dank voor uw compliment willen we u graag aanbieden om de kleurstalen te komen halen zodat u zichzelf kunt overtuigen dat absoluut de juiste kleur is geleverd. U kunt ons ook gewoon bezoeken met de bijgeleverde staal in het mapje van de stoel om dit te verifiëren met ons showroommodel.

Geen praatjes gewoon goede uitleg

Wij hebben goede uitleg gekregen over voor en nadelen en niet opdringerig

Ik ben fantastisch geholpen door Maria. Ze wist precies wat voor stoel voor mij geschikt is. Ik ben er heel blij mee: lekker met mijn benen omhoog, met een warme plaid erover, geniet ik elke dag van het comfort.

Zeer correct

Goed advies, betrouwbaar in afspraken

Gewoon netjes en prettig

Professioneel,vriendelijk ,prijs zeer laag.

Zeer vriendelijk in de winkel en zeer professionele uitleg. De levering zeer goed verlopen en vriendelijk.

uitstekend !

In deze winkel krijg je zeer goed advies. Zij kijken welke fauteuil het best bij je past ivm je grootte en waar de fauteuil voor moet dienen. Verkoopster was top ! Zeer vriendelijk, zeer goed op de hoogte van alles. Prijzen vallen heel goed mee in vergelijking met andere winkels. Perfecte levering ! Een aanrader dus !!!!!

Kwaliteit in het advies en de stoelen!

Zeer deskundig advies bij de aankoop van de stoelen. Kwaliteit van de stoelen is prima.

Over Comfort Fauteuils

Comfort fauteuils, relaxfauteuils en sta op stoelen met relax functie voor kwaliteit met de laagste prijzen.