Goed product

Goede stoel,goede verkoper. Goede prijs.

Snel,correct en vakkennis

Snelle reactie op mijn telefoontje voor reparatie stoel. Gelijk een afspraak mogelijk binnen enkele dagen. Peter heeft rustig en duidelijk uitgelegd dat reparatie niet mogelijk was ivm verouderde stoel, 20 jaar. Hierop gelijk geschakeld naar nieuwe mogelijkheden en nog dezelfde week demo modellen kunnen bekijken op locatie verzorgingstehuis van mijn moeder. Nadat alle stoelen getest waren heeft mijn moeder nog dezelfde dag haar nieuwe stoel mogen ontvangen en laten plaatsen. Perfecte service en meedenken van Peter in onze situatie.

Een hele goede servies

Zeer goede service!

Zeer goede, aangename en vlotte service genoten! Na telefonisch contact een afspraak gemaakt. Goede uitleg gehad over de "Hukla" sta op zetels. Alle afspraken vlot nagekomen, vanaf bestelling tot de gratis levering.

geweldig goed

prettig, met goede vakkennis

Duidelijk adviserend, correct en betrouwbaar

Klantvriendelijke benadering!

Ein sehr kompetenter Mann vom Fach.

Alles hat perfekt geklappt. Leider hatten wir ein technisches Problem mit dem Sessel. Jedoch hat man auch das schnell, kostenlos und professionell gelöst. Danke nochmal an dieser Stelle.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Top aankoop!

Er werd in de toonzaal meer dan voldoende tijd voor ons gemaakt. We kregen o.a. duidelijke uitleg over de verschillende soorten bekleding. Scherpe prijs, vlotte levering en plaatsing. Alle verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Jammer dat er bij de 'verzorgingsproducten' van de zetel geen Nederlandse uitleg zit. (leve het internet)

goed informatie en goede service

Gewoon top, afspraak is afspraak zonder gedoe !!!

Betrokkenheid en vriendelijkheid

Het persoonlijk contact is door mij als zeer goed ervaren. Niet te lui om zelfs even langs te komen met een demo model. Goed en duidelijk van het begin tot het eind!! Zo hebben wij de beste stoel voor de beste prijs.

het kon niet beter

Uitstekende kwaliteit Vriendelijke mensen

Zowel bestelling, als bezorging in één woord perfect

Goed gesprek vooraf, goede uitleg en goed luisterend oor naar onze wensen.

Een professionele, correcte en kwalitatieve zaak, met passie voor relaxzetels!

Aangename, warme zaakvoerder. Correcte prijs, kwaliteit materiaal en professionele service. Twee relaxzetels gekocht en mijn man en ik zijn heel tevreden.

Neemt de tijd voor de klant

Neemt de tijd om zoveel mogelijk info in te wonnen en zo de juiste stoel aan te bieden , en is niet opdringerig en bied he ook nog andere opties om over na te denken.

Heel fijn geholpen , top service tegen scherpe prijs.

Eigenaar heeft heel veel expertise

fijne winkel met klantvriendelijke deskundige medewerker

Bedankt voor de goede service. Heel vriendelijk. Top.

zeer goed

Bij de aankoop goede uitleg over diverse producten en merken. Voldoende (zit) test mogelijkheden aanwezig om te vergelijken. Prijstechnisch heel concurrerend, waarschijnlijk wel de goedkoopste. Tot nu toe een betrouwbare indruk en komen beloften van levering en service na. Het "ouderwets" gevoel: klant is koning.

Zeer prettige benadering van de klant.

Ruim de tijd gekregen om het juiste model stoel uit te kiezen en daarbij zeer prettig geholpen door Adrianne en Peter. De levering was conform de afspraak en de stoelen werden keurig uitgepakt en geplaatst. Ze zitten heerlijk . Een echte aanrader.

Geweldige stoel

Stoel zit heel lekker. Heel goed advies gekregen. Hele vriendelijke mensen

Geweldige stoel

Stoel zit heel lekker. Heel goed advies gekregen. Hele vriendelijke mensen

Goed en vriendelijk contact en service. Snelle levering en duidelijke uitleg. Prijs en kwaliteit zijn zeker aan te bevelen.

Goed passend advies waarmee we nu een fijne stoel hebben voor een goede prijs.

Goede service. Ze houden zich aan de gemaakte afspraken.

Alles verliep correct en volgens afspraak.

Zeer vriendelijke ontvangst en met kennis van zaken een duidelijke uitleg gegeven bij de aankoop. Levering werd volgens afspraak gedaan. Positieve ervaring.

Uitstekende ervariing en goede service!

Zeer te vreden

Ben zeer tevreden . komen afspraken goed na. Optijd geleverd. Zeker een aanrader. Zeer tevreden met mijn prachtige nieuwe stoelen

Over Comfort Fauteuils

Comfort fauteuils, relaxfauteuils en sta op stoelen met relax functie voor kwaliteit met de laagste prijzen.