Excellent!!

Recommend!!

Lieve en deskundige verloskundigen

Het kiezen van een verloskundige praktijk is best lastig. In Almere heb je er meerdere zitten. Na het lezen van hun website heb ik besloten om een afspraak te maken voor een intake. Dit was mij zo goed bevallen. Ik ben blij dat ik voor het geboorte-atelier heb gekozen! De verloskundigen zijn allemaal enorm lief, meegaand, meedenkend, behulpzaam en deskundig. Ze hebben enorme geduld en helpen goed mee als je ergens mee zit of tegen aan loopt tijdens de zwangerschap. Tijdens de bevalling hebben zij goed rekening gehouden met mijn wensen. Ik raad het geboorte-atelier zeker aan, vooral al je echt persoonlijke aandacht wilt en geen nummertje wilt zijn. Speciale dank aan Angelique, Samar, Liduine en Korian.

Goede en fijne verloskundige bureau

Hele lieve verloskundige! Enige minpunt is dat ik paar keer ben gebeld om afspraken te verplaatsen. Even complimenten naar de verloskundige Samar! Zij heeft mij fantastisch geholpen tijdens mijn bevalling.

Zorgvuldig, toegankelijk en vriendelijk

Bij het geboorte atelier een hele positieve ervaring gehad met mijn laatste zwangerschap. Ook de gesprekken bij de coach was ondersteunend en maakte het compleet als je net even wat meer nodig hebt, een echte aanrader!

Betrokken verloskundigepraktijk!

Tijdens mijn zwangerschap fijn begeleid door deze praktijk. Jonge vrouwen die erg betrokken zijn. Uiteindelijk ben ik ivm aanhoudend minder leven overgenomen door het ziekenhuis dus helaas niet bevallen met hulp van de verloskundige maar toch contact gehouden met hoe het ging in de laatste periode. Misschien een klein aandachtspunt: soms waren de controles wat beknopt. Het zou fijn zijn om wat extra informatie te krijgen over bijvoorbeeld het trimester waar je in zit. Dit hoeft natuurlijk ook niet lang te duren.

Geweldig geholpen!

Mijn ervaring bij het geboorte atelier was zo fijn de vrouwen die mij hielpen stonden altijd voor je klaar. Het maakte niet uit wat voor vraag je had ze luisterde altijd met je mee.

Ontzettend prettig

Van begin tot einde een top begeleiding, ondersteuning en support. Ik had het niet anders willen meemaken. De persoonlijke benadering zorgde ervoor dat ik mij ontzettend prettig voelde in de meest kwetsbare periode van mijn leven. Bedankt voor alles! En hopelijk tot baby nummer 2.

Heel goed!

Ik voelde mij thuis, begrepen en gehoord.

Fijne,persoonlijke begeleiding.

Ondanks dat ik medisch was heb ik een ook een fijne begeleiding gehad van Angelique. Goed, fijn en begripvol contact.

Fijne dames

Goede ervaring! Zijn hele leuke mensen. Ze denken goed met je mee en nemen je vragen en gevoel serieus. Je wordt meteen gezien als je denkt dat er wat is. Goede heldere begeleiding tijdens de bevalling. Helaas werd ik werd ik het ziekenhuis medisch maar zelfs de overdracht verliep helder en rustig door mijn weeën heen. Binnekort gaan ze ook zelf de medische echo's doen en dan is het perfect.

Ik ben maar 1 keer naar de praktijk geweest en daarna doorgestuurd naar ziekenhuis, ik vond super lief en aardig dat jullie toch telefonisch contact met mij hadden gehouden ❤️

Nemen de tijd om echt te luisteren, en zijn super lief.

In mijn korte tijd van mijn zwangerschap die ik daar liep, ben ik altijd goed geholpen. Luisteren echt naar jou, en kijken ook echt of met jou en de baby alles goed gaat.

Betrokken en goede verloskundigen

Wegens dat ik medisch was liep ik in het ziekenhuis. Maar omdat het Geboorte atelier in mijn kraamweek de controles zou doen vond ik het toch fijn om een keer langs te komen. Maar ze hebben voor mij controles ingepland mijn gehele zwangerschap. Dit zodat ik hopelijk iedereen een keer gezien had voordat ik moest bevallen. Echt top!

Voor mijn tweede zwangerschap wederom begeleid door de verloskundigen van het geboorte atelier. Zeer fijne en kundige collega’s, ik kon altijd zeer laagdrempelig terecht en werd niet als een nummer behandeld. Zeer vriendelijke en kundige mensen. Ook traden en wat milde complicaties op waar direct adequaat op werd gehandeld. Al met al hebben wij zeker niets te klagen gehad over de afgelopen 9 maanden. Zou zeker het geboorte atelier aanraden voor nieuwe zwangere.

Super goed geholpen

Ben fijn geholpen tijdens mijn zwangerschap en bij mijn bevalling

Top praktijk

Staan altijd voor je klaar, beantwoorden al je vragen en denken graag met je mee. Ook met mijn bevalling ben ik onwijs goed begeleid, zeer tevreden met elke verloskundige die ik heb gehad. Allemaal onwijs lief en begripvol!

Persoonlijke zorg

Zo fijn om geholpen te worden door het geboorte atelier. Persoonlijke zorg, niets is teveel of te gek. Als jij je bezwaard voelt met al je vragen of onzekerheden, vegen ze dat in een keer van tafel “want je kan nooit teveel vragen. Beter te vaak bellen dan in onzekerheid zitten”. Dank jullie wel, dames van het geboorte atelier. Heel blij dat ik deze zwangerschap met jullie mocht delen en door jullie geholpen mocht worden!

Voelde mij prettig tijdens bezoek of telefonisch contact

Prettig in de communicatie, staan open en bieden een luisterend oor. Kon met vragen terecht ook buiten kantoor tijden indien dit nodig was.

Professionele begeleiding.

Ik ben bij twee zwangerschappen door het Geboorte Atelier begeleid. Beide keren zeer tevreden. Fijne, zorgzame en empathische professionals die met je meedenken.

Prettig en leerzaam

Het was een zware bevalling voor mij. Maar ondanks de verloskundige is alles goed verlopen. Er zijn wat nieuwe dingen wat er bij kwamen kijken. Maar in het algemeen heb ik een positieve ervaring met iedereen van het Geboorte-atelier.

Heel fijne open praktijk met goede zorg.

Hele fijne warme praktijk met leuke verloskundigen. Helaas ben ik op het laatst toch medisch geworden en ik was eigenlijk verdrietig niet te mogen bevallen met deze verloskundigen, maar in het ziekenhuis. Alsnog werd ik gevolgd en wekelijks gebeld en tijdens de kraamtijd bleven ze langskomen. Ze hielden dus alsnog verbinding met me. Heel erg dankjewel voor jullie warme zorg!

Prima, mocht ik ooit nog zwanger worden, kies ik wederom voor jullie!

De verloskundige zijn allen top waar ik mee te maken heb gehad, ze hebben goed met mij meegedacht en waren bereid om zoveel mogelijk te doen om toch thuis te bevallen wat uiteindelijk niet is gelukt, maar hier konden zij niks aan doen.

Alles super

Super Fijn!

Wij hebben een super fijne ervaring bij het geboorte atelier gehad gedurende onze zwangerschap. Wat een lieve en bekwame meiden, stuk voor stuk. We willen nooit meer anders!

Al 3 keer fijn begeleid

Stuk voor stuk bekwame en lieve dames die je door je zwangerschap en bevalling heen helpen. De afspraken lopen soms wat uit waardoor ik voor m'n gevoel soms lang op mn beurt moest wachten, maar dat is wat mij betreft ook een sterkte. Er wordt namelijk echt tijd voor je genomen.

Edvard Munchweg 33 1328MB Almere

Over Verloskundigenpraktijk Het Geboorte-atelier

Verwondering, vreugde, hoop, twijfel, vertrouwen? Je kunt van alles voelen, alles is mogelijk. Je zoekt in elk geval een verloskundige om je verder te helpen. Je bent bij ons aan het goede adres! Het Geboorte-atelier is een vrijgevestigde verloskundigenpraktijk op het grensgebied tussen Almere Stad en Almere Buiten.