Goede zorg, goed bereikbaar

Goede zorg, goed bereikbaar, overzichtelijk clientenportaal met alle gegevens en echo’s. Heel betrokken professionals, waardoor de zwangerschap ontspannen is verlopen.

Zeer vriendelijke en deskundige verloskundigen

Wij zijn enorm te spreken over alle verloskundigen, mevrouw die de echo’s doet en de mevrouw bij de receptie! Ga zo door!

Super !

Op de dag van de versloskundige zetten we graag het geboorte atelier in het zonnetje door hun zeker bij iedereen aan te raden. Wij zijn erg tevreden, vandaar dat wij ook voor ons tweede kindje weer terug zijn gekomen. Daarin speelt Samantha voor ons een grote rol. Zij geeft ons een vertrouwd gevoel, begeleidt op een fijne manier en haar deskundigheid is waarneembaar. Super!

Great support, mentally and professionally

I would highly recommend everyone who is about to start a family to come to het atelier. I really enjoyed everything that they helped me along my pregnancy period. Especially when I was about to start the delivery, everything was so organized and I felt really secured during the whole progress. Thank you!

Great midwifery practice

I'm really satisfied

Hele fijne zwangerschap gehad bij het geboorte atelier, waarbij alle verloskundigen even lief zijn.

Ik voelde me op mijn gemak

Uitstekende begeleiding tijdens mijn zwangerschap en bevalling

Ik heb de zorg als heel prettig ervaren. Er wordt naar je geluisterd en met je meegedacht. Ook tijdens de bevalling en daarna ben ik goed begeleid.

Zeer kundig

Goede begeleiding tijdens me zwangerschaps periode. Samenwerking met Goud Echo was erg goed en makkelijk af te stemmen. Alleen veel afwisseling van collega's , maar over het algemeen zijn evenkundig.

Tevreden

Tevreden.

Werd elke afspraak super goed geholpen, echo's werden duidelijk uitgelegd. Als ik belde met een probleem werd ik gelijk terug gebeld door een verloskundige.

Excellent

Very kind midwifes,very professional,was a great experience with them.I really recommend!

Met een warm gevoel kijk ik terug op de mooie tijd bij het geboorte atalier

Ik ga jullie missen :-( Het was ook veel te kort. Je voelt je als persoon echt gezien. Dat is niet overal zo. Want ik ben overgestapt. Had ik dat maar veel eerder gedaan! Alle meiden, maar Korian in het bijzonder was super lief, rustig en betrokken. Het was daarom een fijne verassing dat uitgerekend zij bij mijn bevalling was. Ik kijk hier heel positief op terug. Lieve Korian jammer dat het laatste stukje in het ziekenhuis je er niet meer bij was. Maar dat neem ik je niet kwalijk. Je bent een topper!!! Dankjewel voor alles!

Fijne en zorgzame mensen

Ondanks dat ik een moeilijke zwangerschap heb gehad, ben ik super blij met alle zorgen. Alle dames staan voor je klaar en helpen je overal doorheen. Ook tijdens de bevalling maken ze het zo prettig mogelijk voor je. Goeie sfeer en echt kundige mensen.

Fijne, vertrouwde en hart voor de mens

Ze bieden goede zorg aan en geven luisterend oor wanneer nodig. Ik heb mijn opvolging bij deze praktijk als prettig ervaren. Er werken ervaren verloskundiges

Fijne ervaring gehad, ik zal iedereen het geboorte atelier aanraden

Fijne ervaring

Heb goeie ervaringen met het geboorte Atelier! De dames die ik allemaal heb meegemaakt hebben me goed geholpen. Bij mijn eerste dochtertje zat ik ook bij het Geboorte Atelier en bij mijn tweede dochtertje wilde ik ook graag naar hen. Ze denken goed met je mee en nemen ook de tijd voor je als je met vragen e.d. zit.

Vanaf moment één zijn we goed begeleid.

Vanaf de afspraak tot het eind hebben wij het als heel fijn ervaren. Altijd het gevoel dat we serieus werden genomen. Kregen professioneel advies en begeleiding tijdens zwangerschap en bevalling. Een leuk team met persoonlijke aandacht. Bij een (eventuele) tweede zwangerschap kiezen wij weer voor het geboorte atelier.

Prachtige bevalling gehad

In de nacht moeten bellen naar de verloskundige en ze was snel bij ons thuis. Super goede begeleiding gehad tijdens bevalling en meteen een goed gevoel. Tijdens de zwangerschap bijna alle controles in het ziekenhuis gehad, maar toch nog regelmatig contact gehouden met de praktijk. Hierdoor wilde ik graag alsnog thuis bevallen wat gelukkig gelukt is!

Heel fijn

Super goede vriendelijke begeleiding

Super lieve mensen met kennis die van begin tot eind erg betrokken zijn en er alles aan doen om er een positieve ervaring van te maken. We hebben goeie begeleiding gehad in elke fase van de zwangerschap, bevalling en de tijd daarna.

Super goede ervaring

Alle verloskundigen nemen alle tijd voor je om je gerust te stellen bij onrust en om alle vragen te beantwoorden. Er werd altijd naar mij geluisterd! Top praktijk. Bij de volgende zwangerschap kies ik weer voor Het Geboorteatelier!

Goed ervaren

Goed ervaren, ondanks ik elk keer een nieuwe gezicht zag. Sommige verloskundige kwamen professioneel over maar sommige minder.

Beter kan naar mijn mening niet! Voor mij een 10 uit de 10!!

Bij de volgende baby wil ik niemand anders meer!!

Over Verloskundigenpraktijk Het Geboorte-atelier

Verwondering, vreugde, hoop, twijfel, vertrouwen? Je kunt van alles voelen, alles is mogelijk. Je zoekt in elk geval een verloskundige om je verder te helpen. Je bent bij ons aan het goede adres! Het Geboorte-atelier is een vrijgevestigde verloskundigenpraktijk op het grensgebied tussen Almere Stad en Almere Buiten.