Wij hebben niet het gevoel gehad alsof we werden gehoord.

Wij hebben in onze kraam week opstart problemen met onze zoon gehad, van geel zien tot ruim 7,5% afvallen en het niet erin krijgen van zijn flessen. Wij hebben hier meerdere keren contact over opgenomen, maar hadden niet het idee dat we werden aangehoord of dat er wat met ons gevoel werd gedaan. Ook hebben wij de eerste dag dat jullie kwamen niks vernomen dat er iemand langs zou komen, en de communicatie met de kraamhulp verliep ook niet soepel. Erg jammer, wij hebben gister 6 november ons eindgesprek gehad over het algemeen maakte onze zoon een prima doorstart in de loop van deze week alleen zijn kleur was nog geel. We moesten vandaag 7 november een terugkoppeling geven over de kleur van onze zoon nog steeds geel. Gelukkig hadden we vandaag iemand aan de telefoon die ons wel wou aanhoren, met als gevolg dat we met spoed naar het lab toe konden. Hierin jammer dat wij de hele week zijn aangehoord en hier niks mee is gedaan, en dat het op de laatste dag wel kan. Wij hebben de laatste 2 verloskundiges in onze week als zeer prettig ervaren, lief voor onze kleine en ook het hondje bij ons thuis. Wat hierin dan wel weer minder was, was dat wij iedere dag iemand anders hadden die bij ons de huisbezoeken deden. Het is denk ik fijner om het bij 1 a max 2 personen te houden, dan loopt ook hierin de communicatie weer soepeler.

Wij zijn erg tevreden over de gegeven zorg.

De zorg bij Verloskundigenpraktijk Het Geboorte-atelier hebben wij als erg prettig ervaren. Ik voelde mij vertrouwd en gehoord. De zorg tijdens de bevalling was ook goed, ik voelde mij op mijn gemak.

Top verloskundigen

3x bij het geboorte atelier gelopen en alle keren als zeer positief ervaren. Iedereen is vriendelijk, denken mee en zijn heel kundig.

Hele goede begeleiding tijdens de zwangerschap gehad

Wij zijn heel blij met de service van het team van Het Geboorteatelier. Alles werd duidelijk uitgelegd en ze waren altijd bereikbaar voor vragen vanuit ons.

Prima praktijk tijdens zwangerschap

Ik ken deze praktijk al lang want ik ben hier 9 jaar geleden onder controle geweest. Toen was deze praktijk nog kleinschalig en kende je de verloskundigen. Inmiddels is het Geboorte-atelier erg groot geworden, waardoor er niet zoveel persoonlijke aandacht is. Bij de geboorte van mijn oudste dochter kreeg ik een persoonlijk geschreven geboorteverhaal, nu moest ik tot twee keer aan toe vragen om mijn geboorteverslag, ook stond er geen geboorteverhaal. Begrijpelijk dat er meer gezichten te zien zijn gezien de grootte van de praktijk, maar jammer dat de kleinschaligheid weg is. Misschien is het een idee om tijdens de kraamtijd rekening te houden wie er visite doet (wie heb je gezien tijdens de zwangerschap?) en dat je die verloskundige een visite laat doen. Ook n.a.v. Mijn bevalling had ik nog wel een telefoontje verwacht van de paktijkmanager om mijn bevalling te evalueren, en hier lering uit te halen voor de toekomst. Ik zie dat de mensen die hier werken betrokken zijn bij hun werk en de zaken serieus nemen tijdens de zwangerschap maar in vind vooral de nazorg heel nihil.

Goede en vriendelijke begeleiding

Werd geluisterd naar wat mijn wensen waren. Ze gaven mij het gevoel van vertrouwen. Vanaf het moment van mijn weeën heeft de verloskundige mij weten gerust te stellen en heeft ons op een fijne manier naar de bevalling begeleid.

Zeer attent, zorgzaam en professioneel!

Professioneel en hebben alles in huis. Zelfs 20 weken echo wordt intern gedaan. Tevreden met de praktijk en blij met onze zoon!

Super fijne begleiding tijdens de zwangerschap en bevalling!

Wij zijn echt super geholpen door de verloskundigen van Het Geboorteatelier!

Geweldig.

Ik voel mij als mens behandeld en niet als nummer. Het voelt bij hun zoveel persoonlijker en gerustellender. Ik heb nu 2 meiden door hun op de wereld laten helpen en beide ervaringen waren geweldig. Ik kijk er met een fijne herinnering op terug.

Een liefdevolle ervaring!

Alle verloskundige bij ‘t geboorte atelier heb ik als goed ervaren! Ze zijn erg liefdevol, geduldig en voeren hun taken professioneel uit. Geboorte Atelier is zeker een aanrader en zal er zelf ook terugkomen als dat nodig zal zijn.

Midwifes unable to tell when water broke

Took 2 midwifes, 2 emergency phone calls from my side, and actually a referral to the hospital to figure out in 24 hours that my water broke. Very disappointing! I don't recommend since there are too many midwifes, every time you will see a new person and won't be able to build trust with a single person. Even postpartum I was checked by a midwife I never seen before...

Persoonlijk, warm, goede communicatie en begeleiding

Twee keer begeleid door het Geboorte Atelier, beiden keren als heel prettig ervaren. Kundig, maar ook heel persoonlijk en warm.

Heel mooie ervaringen

Ik heb mij tijdens mijn zwangerschap zeer goed verzorgd en geadviseerd gevoeld. De geboorte van onze dochter vond spontaan thuis plaats en Lidwine was een engel en ik voelde me de hele tijd heel veilig en verzorgd. Ik kan het Geboorte Atelier 100% aanbevelen!

Zeer tevreden en zeker aanrader

3 zwangerschappen begeleidt door geboorte atelier en iedere keer zeer betrokken, de verloskundigen zijn erg kundig en zij vragen keer op keer hoe echt met je gaat. Assistente is heel aardig en goed bereikbaar zowel via de mail als telefonisch. Erg dankbaar en blij met de zorg die ik heb ontvangen

Heel erg vriendelijk

Heel erg vriendelijk, vol kennis en erg flexibel

Fijne mensen Fijn parkeren Flexibel Betrokken top

Super fijne begeleiding

Heel fijn en deskundig contact met de verloskundige. Wij waren weer in zeer goede handen bij het Geboorte Atelier.

Fijne verloskundige praktijk

Beide zwangerschappen bij het geboorte atelier geweest, fijne consulten en echo’s gehad. Dankjewel Korian voor het begeleiden van de badbevalling in het Flevoziekenhuis.

Completely satisfied with the service

Completely satisfied with the service and would definitely recommend to my friends and acqaintance too

Ik ben zo blij dat ik voor het geboorte atelier heb gekozen!

Ik ben altijd netjes te woord gestaan en goed geholpen. Ik heb volgens mij elke verloskundige gezien (locatie Almere) en het waren 1 voor 1 allemaal top meiden die je altijd goed helpen en er voor je zijn!

Top verloskundigenpraktijk!

Bij onze vorige en deze bevalling is nogmaals gebleken dat deze verloskundigenpraktijk uit deskundige en professionele zorgverleners bestaat. Ze hebben allemaal een warme en vriendelijke persoonlijkheid. Er wordt altijd goede en kwalitatieve zorg verleend. De zorg is cliëntgericht en effectief. Wij zijn ontzettend tevreden en raden dit verloskundigenpraktijk aan een ieder aan!

Ik ben echt tevreden

De hele team was echt hulpzaam. Ik kon altijd bellen en ze waren altijd in staat om te helpen.

Heel erg fijn!

Fijne begeleiding gehad tijdens de zwangerschap. Als ik ergens onzeker over was, was er altijd iemand die mij te woord stond en gerust kon stellen. De bevalling samen met Angelique als heel erg prettig ervaren. Ze straalde zoveel rust en kundigheid uit dat ik er alle vertrouwen in had. Ze vertelde duidelijk wat ze ging doen en coachte waar nodig. Ook na de bevalling fijne begeleiding gehad. Mocht er ooit nog een 3e kindje komen dan zou ik geen andere verloskundige willen.

Betrokken en professioneel

Mijn ervaring met Het Geboorte-Atelier is heel positief. Alle verloskundigen zijn heel fijn en kundig. Geen vraag is te gek en ze stellen je gerust. Ze letten goed op hoe het met je gaat en bieden adequate hulp als het minder goed gaat. Hun betrokkenheid gaf me rust en vertrouwen tijdens en na mijn zwangerschap. Bij een eventuele volgende zwangerschap zal ik zeker weer bij Het Geboorte-Atelier terecht willen!

Een absolute aanrader voor tijdens je zwangerschap en bevalling!

Het geboorteatelier heb ik ervaren als een zeer kundige, warme en pro-actieve verloskundigen praktijk. Ze laten je volledig in je waarde met je eigen keuzes maar laten je, indien nodig, ook de andere opties zien/horen. Tijdens de bevalling ook heel blij geweest met de begeleiding die precies paste bij wat ik nodig had. Al met al dus ontzettend tevreden en zou hier ook voor een eventuele volgende keer weer terug gekomen.

Over Verloskundigenpraktijk Het Geboorte-atelier

Verwondering, vreugde, hoop, twijfel, vertrouwen? Je kunt van alles voelen, alles is mogelijk. Je zoekt in elk geval een verloskundige om je verder te helpen. Je bent bij ons aan het goede adres! Het Geboorte-atelier is een vrijgevestigde verloskundigenpraktijk op het grensgebied tussen Almere Stad en Almere Buiten.