Geweldig!

Wat een fijne mensen! Ik heb vanaf dag 1 een fijn gevoel gehad bij het geboorte atelier! Ik zal ze dan ook bij iedereen aanraden! Echt een fijne tijd gehad!

Fijne verloskundige praktijk

Zeer kundige verloskundige praktijk! Voelde me erg op mijn gemak.

Professionele geboortezorg

Wat ben ik blij om de overstap te hebben gemaakt naar Het Geboorte-atelier. Hier hebben ze echt tijd voor je! Wij zijn enorm goed geholpen tijdens mijn zwangerschap. Tijdens mijn kraamweek een fijn gesprek gehad om alles na te bespreken. Ik voelde mij enorm op mijn gemak! Dankjewel voor de geweldige zorg!! Mochten wij een tweede kindje krijgen hopen wij weer bij jullie te komen! (Gezien de misschien doorgaande plannen van het kabinet....)

Nu de 2de keer en weer super tevreden , geheel niks te klagen.

Super lieve dames, die met alles met je meedenken. Niet alleen op vakkennis maar ook op persoonlijk niveau. Ik raad ze dan ook volledig aan , aan aanstaande mama's en papa's.

Geweldige begeleiding van begin t/m de bevalling

De begeleiding tijdens de zwangerschap was zeer goed, het maakte niet uit bij welke verloskundige je kwam, de kennis en kunde is bij iedereen zeer hoog. Ook zijn de dames super lief en meegaand. De bevalling thuis is begeleid door Bibi en de stagiaire Sara. Ze lieten mij lekker mijn gang gaan en hadden goed door wanneer het moment van persen ging beginnen. Tevens hebben ze samen met kraamverzorgster Rosy (kraamvogel) heel goed gezorgd dat mijn man ook goed begeleid en in de gaten gehouden werd. Dit hebben wij beide als heel prettig ervaren. Beide dames zijn echt gemaakt voor dit vak. Dus Sara maak je opleiding af en je zal ook een goede en kundige verloskundige gaan worden!

Betrokken en vriendelijk!

Ik heb een fijne ervaring gehad bij het Geboorte-Atelier. Ik ben vriendelijk geholpen en vond degene die bij mij op bezoek kwamen erg betrokken.

Prettige en fijne ervaring!

Dit was voor ins de 2e keer dat wij bij het geboorte atelier kwamen! Wij ervaren beide keren als zeer prettig en fijn! Alle dames zijn aardig en helpen je goed! Je kan alles kwijt en ze willen je ook overal mee helpen buiten dit om voelde wij ons bij elke dame op ons gemak! Wij raden het geboorte atelier zeer aan!

Geweldige

Goei ervaring leuk verloskundige

Fijne verloskundige, Heel begripvol en geruststellend

Weinig contact met de verloskundige gehad aangezien ik een medisch traject had in het ziekenhuis. Na mijn bevalling kwam een verloskundige thuis. Zo een fijne dame. Erg geruststellend en helpend in de problemen waar ik tegenaan liep. Als zeer fijn ervaren.

Top verloskundige praktijk

Ik ben erg bij met de verloskundigen van het geboorte atelier. Zowel bij mijn eerste zwangerschap als bij de tweede. Jammer van alle corona maatregelen maar daar kunnen zij natuurlijk niets aan doen! Wel jammer dat ik tijdens mijn bevalling een verloskundige kreeg van een ander bureau die ik niet eerder had gezien (uiteraard door overmacht).

Top ervaring

Hele fijne verloskundige praktijk met allemaal top vrouwen! Voelde snel vertrouwd, goede begeleiding en nemen alle tijd. Ook fijn dat er meerdere locaties in Almere zijn.

Super verloskundige

Heel veel steun gehad aan Liduine tijdens de bevalling. Ze wist precies waar ik behoefte aan had.

Ik zou het iedere zwangere vrouw aanraden!

Mijn ervaring met het geboorteatelier is ontzettend positief. Vlak voor mijn zwangerschap heb ik een miskraam gehad en ook tijdens deze pittige periode ontzettend goed begeleid en ondersteund. Toen ik gelukkig weer opnieuw zwanger werd was ik enorm onzeker en ook hier werd rekening mee gehouden. Lichamelijk was het best een zware zwangerschap en ook tussendoor kon ik altijd even bellen en overleggen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en ik voelde me echt serieus genomen. Mijn bevalling verliep uiteindelijk wat anders dan gepland waardoor ik na een uur persen thuis met persweeën toch nog naar het ziekenhuis moest. Alle lof voor Samar die me zo goed heeft bijgestaan en Liduine die me zo goed door de vreselijke autorit heeft heen gecoacht! Ook bleven ze in het ziekenhuis toen het daar werd overgenomen tot onze kleine meid Kenzi geboren was en gelukkig alles oké was. Hartstikke bedankt voor alles toppers!

Iedereen is betrokken en zorgzaam. Ik voelde me begrepen en gesteund in mijn zwangerschap.

Fijne, betrokken verloskundigen

Ik ben gedurende mijn zwangerschap ontzettend fijn ondersteund door de verloskundigen van het geboorte atelier! Ze zijn goed bereikbaar en nemen je erg serieus. Ook als je ongerust bent mag je altijd even langs komen.

Fijne persoonlijke zorg

Ik ben onwijs goed geholpen door de verloskundigen van Het Geboorte-atelier. Het was persoonlijk en er werd echt naar je geluisterd.

Zorgzaam en kundige dames

Ik kan alleen maar positief zijn over de het geboorte-atelier. Van begin tot eind zijn ze steunend geweest. Zelfs als ik onnodige zorgen had, namen ze me echt serieus. Ik kan het iedere zwangere vrouw aanraden om zich hier aan te melden.

Ontzettend betrokken en ingespeeld op mijn persoonlijke situatie

Ze luisteren naar je en passen hun zorg aan op je persoonlijke situatie. Erg fijn dat je nooit het gevoel krijgt dat je onnodig ongerust bent o.i.d. Heel erg betrokken en liefdevolle mensen.

Altijd vakkundig geholpen

Altijd vriendelijk en professioneel geholpen. Zeker een aanrader. Iedereen was super lief en vakkundig. We hadden geen betere praktijk kunnen kiezen!

Erg fijne communicatie en zorgverlening.

Als ik contact opnam met een vraag werd hier goed antwoord opgeven en of actie op ondernomen. Voelde erg fijn !

Fijne, persoonlijke zorg waar je die het meest nodig hebt!

Wij voelden ons direct op onze plek bij het Geboorte-atelier. Alle dames zijn professioneel en heel erg betrokken bij jouw zwangerschap. Er wordt goed met je meegedacht en geluisterd naar jouw wensen rondom de zwangerschap en de bevalling. Mede hierdoor heb ik een hele fijne thuisbevalling gehad zoals ik die graag wilde.

Betrokken, toegankelijk en heel kundig.

Ik zou ze aanraden aan elke zwangere vrouw in Almere.

Fijne verloskundige praktijk

Goede begeleiding bij de zwangerschap. Iedereen is erg lief en betrokken. In verband met medische redenen moest ik voor alle controles en afspraken over naar het ziekenhuis, ondanks dat hielden ze contact met mij en kreeg ik regelmatig de vraag hoe het ging tijdens de zwangerschap. Na de bevalling ook fijne controle gehad.

Goed gezorgd

Goed gezorgd

Wat een enorme betrokkenheid!

Wat hebben wij een enorm fijne, persoonlijke en betrokken begeleiding gehad. De collega’s zorgen allemaal stuk voor stuk voor deze fijne ervaring.

About Verloskundigenpraktijk Het Geboorte-atelier

Verwondering, vreugde, hoop, twijfel, vertrouwen? Je kunt van alles voelen, alles is mogelijk. Je zoekt in elk geval een verloskundige om je verder te helpen. Je bent bij ons aan het goede adres! Het Geboorte-atelier is een vrijgevestigde verloskundigenpraktijk op het grensgebied tussen Almere Stad en Almere Buiten.