Alles onder één dak met goede en professionele zorg, zowel tijdens als na de bevalling.

Erg tevreden

Good

Good

Wij hebben de zorg van het geboorte atelier als zeer prettig ervaren. Medewerkers zijn zeer kundig en betrokken. Houden contact ondanks dat ik medisch werd. Nemen de tijd voor je en zijn allemaal super lief!

Super fijne ervaring gehad

Zo blij met geboorte atelier alles werd goed geregeld. Ik voelde me erg op me gemak. Word goed geluisterd en altijd een fijne sfeer. Super lieve mensen het voelde altijd vertrouwd om binnen te komen lopen.

Mooi Ommoord terug te kijken

Het was erg fijn om onder behandeling te zijn bij geboorte atelier. De sfeer is daar fijn en bij het vragen van advies kreeg je ook duidelijk antwoord. Ook werd je serieus genomen op het moment dat je denkt dat de bevalling begint. Ik zou bij een 2e kindje weer terug willen komen.

Super blij met alles!

Het is de beste keuze van allemaal geweest, het personeel is supervriendelijk, ze hebben me heel goed behandeld, ook een gezellige en zeer mooi ingerichte plek. Ik zou het zeker aanbevelen! Hartelijk dank voor alles!

Fijn en huiselijk.

Ik ben wat later in mijn zwangerschap bij het geboorte atelier gekomen. Ik heb het altijd ervaren als een fijne en voor al huiselijke plek. De verloskundigen die ik heb gehad waren allemaal prima.

Hele fijne verloskundigenpraktijk

Ik heb wederom (nu ons 2e kindje) de begeleiding van de verloskundigen van het geboorte atelier heel fijn ervaren. Omdat ik medicijn was en in het ziekenhuis moest bevallen waren zij er tijdens de bevalling niet bij. Maar de controles tijdens de zwangerschap en na de bevalling waren heel deskundig en prettig. Ik heb me altijd op mijn gemak gevoeld. Dankjulliewel!

Fijne verloskundige praktijk!

Wij zijn echt super geholpen door de verloskundigen van Het Geboorteatelier tot ongeveer 34 weken daarna over naar het ziekenhuis ivm medisch bevalling bij ons tweede kindje keizersnee.

Fijn en professioneel geholpen

Na 5 jaar weer terug voor begeleiding van onze tweede kindje tot ongeveer 34 weken daarna over naar ziekenhuis ivm medisch bevalling door bij 1ste kindje keizersnee. Heb de consulten als fijn ervaren werd naar me geluisterd en meegedacht. Ook bij de echo goed geholpen

Heel fijne begeleiding

Wij hebben twee zwangerschappen bij Het Geboorte-atelier doorlopen en dat is heel goed bevallen! Vooral tijdens de tweede zwangerschap, waarbij we tussentijds aan het ziekenhuis werden overgedragen, zijn we heel goed begeleid. Na de afspraken in het ziekenhuis werd er geïnformeerd hoe het met ons ging en dat vonden wij heel attent! Gelukkig konden we weer terugkeren naar de zorg van Het Geboorte-atelier. De tweede bevalling werd ongepland een thuisbevalling en ook hier hebben wij de begeleiding als heel prettig ervaren.

Een verloskundige praktijk waar er naar je geluisterd wordt

Onze ervaring bij het geboorte atelier hebben wij als positief ervaren. De verloskundige zijn allemaal vriendelijk en kundig. Tijdens mijn zwangerschap heb ik me altijd gehoord en gezien gevoeld als er iets was of als ik het niet vertrouwde. Na een vorige heftige bevalling in het ziekenhuis heb ik dit keer een hele fijne poliklinische bevalling gehad. Er was rust en alle ruimte om mijn eigen gevoel te volgen waardoor dit echt een hele fijne ervaring was.

Leuke mensen en alles is erg georganiseerd. Ben altijd goed geholpen!

Altijd goed geholpen

Ik heb een hele goede ervaring met het geboorte atelier. Ze antwoorden altijd snel op mails. Iedereen is heel aardig die er werkt. En ik ben bij mijn bevalling vooral echt geweldig geholpen. Ik heb daar zo’n goede ervaring aan over gehouden, dat was zonder Angelique niet gelukt. Heel erg bedankt!

Persoonlijk en laagdrempelig

De praktijk was tijdens mijn zwangerschapsperiode best druk en vol maar ondanks dat voelde het wel of je met al je vragen altijd kon binnenstappen en er voldoende tijd was voor de controles. Door de drukte werden er wel vaak verloskundige ingehuurd waardoor ik niet alle gezichten vooraf had gezien toen de bevalling begon. Ik vond dit niet zo erg want stuk voor stuk (inhuur of vast) doen de verloskundige bij jullie het werk met passie.

Hele fijne praktijk!

Ik ben ontzettend goed begeleid door het Geboorte Atelier tijdens mijn zwangerschap en tijdens mijn bevalling. Hele aardige en kundige verloskundige. Ook het contact met hen verliep heel goed. Ze zijn goed te bereiken via de telefoon en mail.

Prettige verloskundige! Warme ervaring.

Ik was Zwanger van mijn derde kind en voor de tweede keer bij het geboorte atelier. Ze hebben veel oog voor je en nemen je serieus. Mijn eerste bevalling was nogal traumatisch ze doen er echt alles aan om het voor jou vertrouwd en gemakkelijk te laten voelen.

Geweldige ervaring!

Door de rust, zekerheid en kennis die onze verloskundige had, hebben wij een onwijs mooie en snelle thuis bevalling gehad. Fijne adviezen en zorg gekregen tijdens de consults maar ook zeker tijdens de bevalling. Veel dank dank daarvoor en een ervaring om nooit te vergeten! Ik zou iedereen het Geboorte Atelier aanraden, heel veel kennis, lieve dames, en een hele fijne sfeer.

Top zorg

Goede zorg gedurende hele zwangerschap en daarna. Alle medewerkers begeleiden je naar wat je nodig hebt en aangeeft, zonder hun eigen visie door te drukken (dat vond ik echt heel prettig). Jouw beleving en visie wordt volledig gerespecteerd en naar gehandeld. Ik kan iedereen het geboorte atelier aanbevelen!

Hele fijne verloskundige praktijk

Wij hebben de tijd bij het geboorte atelier als zeer fijn ervaren. Fijn dat de echo's daar gemaakt kunnen worden, er word tijd voor je genomen en naar je geluisterd, en leuke medewerkers.

Betrokken medewerkers met kennis maar wel veel gezichten

Betrokken medewerkers, goede inschatting gemaakt tijdens bevalling, te veel verschillende gezichten, reactie op mail snel, contact telefonisch moeizaam, nazorg voldoende, wel enkel telefonisch.

Leuke mensen en een fijne begeleiding

Vanaf het eerste moment een fijn contact met de dames van het Geboorte Atelier. Begeleiding gedurende de zwangerschap is erg prettig. Ze staan voor je klaar als je vragen, twijfels of andere zaken wilt bespreken.

Prima ervaren

Was prima komen hun afspraken na. Mooie zwangerschap gehad.

Zeer nuttige begeleiding voor mijn (eerste) zwangerschap en bevalling

Wij bedanken alle verloskundigen die betrokken zijn geweest bij onze eerste zwangerschap, met alle informatie en hulp vanaf het allereerste begin tot aan de bevalling en de herstelperiode. Afgezien daarvan ben ik erg tevreden met hun snelle reactie, elke keer via e-mail of telefoontjes. Alles was altijd zeer zorgvuldig verzorgd. Echt een aanrader verloskundigen!

Zeer professioneel en betrokken

Leuke, ervaren en empatische professionals. Ze denken met je mee en je voelt je gehoord en gezien!

Over Verloskundigenpraktijk Het Geboorte-atelier

Verwondering, vreugde, hoop, twijfel, vertrouwen? Je kunt van alles voelen, alles is mogelijk. Je zoekt in elk geval een verloskundige om je verder te helpen. Je bent bij ons aan het goede adres! Het Geboorte-atelier is een vrijgevestigde verloskundigenpraktijk op het grensgebied tussen Almere Stad en Almere Buiten.