Klantvriendelijke rijschool, goede begeleiding.

Super toffe instructeurs

Lessen zoals het hoort en volledig voorbereid naar het examencentrum. Direct geslaagd voor 2 verschillende rijbewijzen.

Formidabele instructeur, een geweldige ervaring!

Ik volgde lessen in het kader van het code 372 motorrijbewijs. Ik startte zonder enige ervaring en was in het begin toch een beetje nerveus. De instructeur stelde me onmiddellijk gerust. De vaardigheden werden op een zeer rustige wijze, stap voor stap aangeleerd. Hierbij werd voortdurend gepolst naar hoe ik ieder onderdeel ervaarde en of er vragen waren. De instructeur was bijzonder geduldig, wat maakte dat ik nooit druk heb ervaren. Verder was hij ook zeer goed op de hoogte mbt aankoop van uitrusting, motor,... Tot slot was ook het materiaal van de rijschool zeker in orde. Hierbij wil ik wel als tip meegeven dat wanneer je een grotere kleding maat hebt, je best zelf een outfit voorziet. Hoe dan ook het was een geweldige ervaring!

Een geweldige ervaring

Had al enkele maanden ervaring en kon al goed rijden, maar voor ik mijn praktijk zou doen wouden we paar lessen bij de rijschool om te zien of amles goed ging en om het parkeren onder de knie te krijgen en dat hebben ze zeer goed gedaan bij de rijschool super vriendelijk en behulpzaam. Echte aanrader

Best trainer. Best car. 100% satisfied.

Danny Jannssens is really the best trainer. He has given me the correct guidance. I would say 80% reason for my success in the driving exam is due to his advice. I would recommend Mercator to all my friends.

met rust en vertrouwen je examen in!

IK heb op een vlotte manier leren auto rijden met een instructeur die de kalmte in de auto on bewaren en mij zo een aangename en redelijke snelle tijd heeft geleerd om een schakelauto te besturen. Ik ben daarom ook erg tevreden over de rijschool en mijn rij-instructeur Sven.

Heel fijne rijlessen met goede instructeurs

Zeer veel geleerd in 20u

prima opleiding, goeie instructeur

zowel schriftelijk als praktijkopleiding gevolgd voor rijbewijs C. Alles werd zeer duidelijk uitgelegd en tijdens praktijklessen werd er aandacht geschonken aan de punten die voor mij belangrijk waren. Edward heeft met het nodige geduld mij veilig door verkeer en examen geloodst. Super ervaring !

Heel goede rijschool !

Ben zeer te vrede met de begeleiding Heldere uitleg met tekeningen. De instructeur neemt de tijd om alle stof door te nemen + persoonlijke aandacht voor de leerling. je voelt je er vertrouwd en op je gemak.

Uitstekend verlopen

Leerzaam

Er werden goede tips gegeven, en geduldig omgegaan met ‘stressvolle’ situatie.

Fijne ervaring

Autorijden word aangeleerd op een fijne manier. Rustige mentor die je tips geeft en motiveerd.

8u lessen , prima begeleiding & rijbewijs C1!

Vlotte, snelle en behulpzame mensen waardoor alles in 1 klap mooi netjes geregeld was. Dito begeleider met een pak relevante ervaringen die hij maar wat graag deelde. Met zo een ondersteuning en begeleiding zou het zonde geweest zijn om niet te slagen. 1e x examen en direct geslaagd voor het rijbewijs C1 . Dank u wel ! @Topservice @ doe zo verder

Heel leuk en leerzaam

Ik keek uit naar elke les en heel vriendelijk mensen

Heel tevreden van Rudi De Wever in Zaventem.

Super service aangeboden door Rudi De Wever in Zaventem!

Top instructeur ( Bram)

Heel geduldige man die me onmiddellijk op mijn gemak stelde. Prima uitleg en prima begeleiding naar het excamen centrum. Bedankt Bram

Geslaagd

Met ervaren begeleider Sven heb ik 20 uur les gevolgd. Zeer aangenaam persoon die zich alle tijde volledig inzet voor de leerling. Zeer aangename ervaring!

Uiteindelijk toch geslaagd

Ik heb hier, na vier buizen, mijn tweede reeks van 6 uur rijschool gevolgd. Er werd echt naar mij geluisterd en specifiek geoefend op de problemen die ik had. Zo heb ik ook mijn zelfvertrouwen op de weg teruggevonden. Met succes, want ik ben ondertussen geslaagd.

Top en zeer leerrijk

Interessante lessen, aangename rij instructeur

Top.

De lesgever was zeer begripvol en kon je op een rustige manier raad geven en zeggen op welke manier je het beste de oefeningen moet doen. Wanneer je eens iets fout deed dan kwam hij je corrigeren op een rustige manier. Ook de dames aan het onthaal waren zeer vriendelijk. Zo is het prettig om lessen te komen volgen. Doe zo verder.👍👍👍

Hoopvol

Na al een hele reeks lessen genomen te hebben, klaar voor het examen, na 2 maal proberen nog steeds niet geslaagd. Drie instructeurs verder ben ik nu toe aan mijn vierde en dan heb ik ze allemaal gehad. Nog twee examinators te gaan. Mijn zelfbeeld heeft een serieuze deuk gekregen en echt aanmoedigend is het niet. Zoals ik er nu naar kijk is en wordt dit voor mij geen succesverhaal. Examencentra werkt met 2 maten, 2 gewichten. Er mogen geen instructeurs met hun leerlingen op het priveparcour, maar na mijn laatste 'onterechte' nederlaag konden we vaststellen dat een concurrerende rijschool dit wel mocht. Als dit kan, is alles mogelijk voor sommige. Vraag mij, indien ik ooit slaag en het ooit goed genoeg is, binnenkort nog eens mijn mening. Ik geef ze graag. Ik investeer hier veel Geld, energie, zelfrespect en toewijding in, maar krijg er momenteel alleen maar empathische examen robots voor terug. Indien ik het hele parcours privéterrein succesvol afgrond en ik de week erna dezelfde kleine fout maak in het verkeer... WAT zegt dan mijn examen nog? Hoopvol dus.

Aangepast aan de individuele noden

De rij-instructeur speelde zeer goed in op mijn sterkere en zwakkere punten. Iedere les kon ik mijn grenzen verder leggen en ook op moeilijke punten of in onverwachte situaties werd overlopen wat de beste manier was om mee om te gaan. Ten slotte werden ook nuttige tips gegeven om goede gewoontes aan te kweken en te onderhouden

Professionele, op maat aangepaste hulp

Ik ben 57, heb een rijbewijs maar reed een hele tijd niet. Ik volgde 7 lessen ter opfrissing. Dat was een HEEL goede beslissing, want ik wist wel wat niet goed ging, maar kreeg nu duidelijk advies en begeleiding wat ik er concreet aan doen kon. De instructeurs werkten ook aan mijn zelfvertrouwen en waren geduldig en begrijpend, ondanks dat mijn leerproces waarschijnlijk anders is dan de gemiddelde andere leerling! Ik vond de kennismaking met de elektrische wagen ook heel waardevol.

Ik heel goed voetballen

Ik vind het fijn om les te volgen bij jullie.

Zeer leerrijk en heel goeie lesgevers

Alles wat ik leerde bij theorie werd heel goed omgezet in bij de praktijk met extra en zeer nuttige tips. De instructeurs die ik persoonlijk heb gehad waren allemaal top en het was ook super om verschillende info van instructeurs te krijgen. Je krijgt ook veel complimenten bij iets moeilijkere rij situaties waardoor mijn motivatie er altijd was. Ik raad Mercator sowieso aan !

Blijde Inkomststraat 80

3000 Leuven