dat je snel leert hoe je moet rijden

ik leerde veel van mijn rijbegelijder

Een rustige en leerrijke ervaring!

Eén dag voor mijn examen had ik tijd om nog 1 uur tezamen met de rijinstructeur (Vital) alles op te frissen! Het was de rustigste en liefste man die ik ooit ben tegengekomen. Nog nooit voelde ik me zo klaar voor mij examen. Dankzij hem ben ik dan ook geslaagd! Ongelooflijk goede tips! Dankuwel!

Super!!

Goede uitleg, veel geduld, vriendelijk,.. super rijschool!

Prima rij-instructeur. Goede ervaring.

Goede behulpzame rij-instructeur. Alles prima verlopen. Rijschool zeker aan te raden!

zeer goed

ze vertellen heel goed uit als ik fout doet dan zeggen zo beter is zelfs vijf keren ze waarschuwing voorrang van rechts en snelheid zeer belangrijk

Proffesioneel

Very satisfying experience

Very good

• Would you recommend us? Yes

Vriendelijke geëngageerde instructeurs die er alles aan doen om je klaar te stomen voor het examen

Leren autorijden was voor mij geen evidentie en een werk van lange adem. Zonder de doorzetting en het enthousiasme van de instructeurs had ik het al lang opgegeven. Maar nu heb ik een rijbewijs!

zeer leerrijk en een aanrader

Mijn lesgever Roland is een zeer rustig persoon die op een kalme manier mij door de lessenreeks (2 X 4 uren) heeft geloodst. Ik combineer mijn rijopleiding met een eigen begeleiding en deels begeleiding met de rijschool (vooral voor de maneuvers correct aan te leren en de fouten van mijn begeleider weg te werken). Na mijn begeleiding met de rijschool kan ik enkel zeggen dat Mercator een goede keuze was.

Goede en duidelijke instructies die je de basis geven op een zeer korte opleiding

Goede en duidelijke instructies van rijinstructeur Dirk. Had door zijn ervaring heel geode tips voor de manoeuvres en tijdens de ritten op de weg. Oefenterrein misschien wat aan de kleine kant, maar hier leer je dan ineens ook weer je voertuig in te schatten tijdens het bewegen van de ene oefening naar de andere. Bus aan de oude kant. Je moet je in het begin meer concetreren op de slechte techniek dan op de baan. Geeft ook tijdverlies tijdens de manoeuvres.

Lang, maar met goede begeleiding en afloop

Ik moest meer uren les volgen, wat me eerst niet de juiste voldoening gaf. Ik wou echter in 9 u klaar zijn voor mijn voorlopig rijbewijs A. Ik kreeg het professioneel advies dat dit niet gunstig leek voor mij en ik meer gebaad zou zijn met meer uren praktijk. Dit bleek correct. De flexibiliteit van zowel de planning, alsook van de lesgevers is een echte stimulans. De medewerkers gaan echt ver om het hun cursisten met een goed gevoel de baan op te sturen, waarvoor mijn oprechte dank.

Rustig leren rijden.

Zelf leerde ik rijden met mijn ouders, dit gaf me veel stress om te rijden en had ik veel stress wanneer ik moest rijden. Door jullie lessen heb ik leren rijden op een rustige manier zonder te moeten stressen. Jullie geven goede lessen. Het geld is het zeker waard!

Ik heb de lessen heel goed ervaren.

De instructeur heeft mij heel goed geholpen. De uitleg was heel duidelijk.

Plezier gevonden in het autorijden zonder spanning

Ik had geen enkele ervaring in het besturen van een auto en was dan ook er nerveus in het begin. De leraar heeft mij tot onstspanning gebracht en stapsgewijze de knepen van het vak aangeleerd. Ik heb nu plezier in het autorijden en zal de volgende maanden vele kilometers afleggen om klaar te staan voor mijn finale proef om een definitief rijbewijs te bemachtigen.

Op een leuke/duidelijke/relaxte manier heel leerrijk.

Ik vond het een heel aangename ervaring, ik heb er heel veel uit geleerd wat uiteraard ook de bedoeling is. Maar het is me beter bevallen dan dat ik had gedacht. Met dank aan Sven, hele leuke en goede instructeur! 1 klein opbouwend kritiekpuntje. Administratief gezien had ik persoonlijk graag sneller reactie gehad op mails. Maar voor de rest is alles prima verlopen. Ik ga nog vrienden van me doorverwijzen naar Mercator Rijschool.

Goede ervaring rijschool Rotselaar

Vriendelijk onthaal en goede rijlessen gekregen voor mijn rijbewijs Am

Efficiënte en heel degelijke opleiding.

Het was heel fijn om met een gemotiveerde instructor te rijden, die de lat hoog legt en niet snel tevreden is. Dit is soms frustrerend tijdens de lessen, maar zorgt er wel voor dat je op scherp moet staan en niet onderuit kan zakken. Resultaat: geslaagd voor rijbewijs C bij de eerste poging. Merci Edward !

top

vriendelijk goede rijschool ben zeer tevreden bedankt

Goede instructeurs en materiaal!

Heel leerrijk

Ik had eerder al rijlessen genomen bij een andere rijschool, maar bij Mercator was het voor mij veel leerrijker en was er veel meer aandacht op het rijden en de foutjes. Ik was wel geschrokken toen mijn rijinstructeur gas bijgaf op momenten dat ik mij niet comfortabel voelde in de verkeersituatie, ik vond dit heel onveilig en ik schrok er enorm van.

Leerrijke en toffe ervaring

Zeer goed geholpen.

Toprijschool op alle gebied!

Rij-instructeur (Vital) was schitterend, niveau van de lessen zeer hoog.

Enkel goede ervaringen voor, tijdens en na de rijlessen

Professioneel en volledig advies bij inschrijven. Gestructureerd lessenschema op maat met rijinstructeur Gerrit!

Leerrijk en zeer nuttig

Werd meteen op mijn gemak gesteld door instructeur, kreeg veel nuttige tips en veel kansen om uit te proberen!

Blijde Inkomststraat 80 3000 Leuven