Zeer tevreden! In 20u tijd alles geleerd.

Ik volgde 20u rijles bij rij-instructeur Gert. Het was heel fijn om meteen de baan op te kunnen en toch stap voor stap alles te leren. Gert legde steeds alles rustig uit en gaf na elke les feedback op een positieve en motiverende manier. Niet enkel het praktische werd geoefend, maar ook het theoretische werd herhaald en duidelijk gemaakt adhv concrete voorbeelden in het verkeer. Zo leerde ik niet alleen rijden op zich, maar kreeg ik ook inzicht in het verkeer en de werking van een wagen. Ik ben een zeer tevreden klant!

Top service in centrum Leuven

Ik ben zeer goed geholpen in deze rijschool. Mijn instructeur Gert was heel professioneel en aangenaam in de omgang. Het leren ging super vlot en ik voelde me altijd veilig. Ik kan iedereen aanraden om in deze rijschool hun lessen te nemen!

Zeer goede en vriendelijke begeleiding, en instructeurs die u klaarmaken voor het examen

Ik heb in de zes lessen enorm veel geleerd door de vaardigheden van de instructeur.

Zeer leerrijke rijervaring

Zeer behulpzaam, vriendelijk en de instructeurs zeggen wat ze moeten zeggen.

Geen examen kunnen afleggen wegens Corona

Ik heb nog geen examen kunnen afleggen

Ze laten je op je gemak voelen, wat zeer belangrijk is.

Ze hebben verschillende manieren om iets uit te leggen, wat handig is. (Bv; speelgoed auto’s ) Ze geven je ook complimenten, uit positieve ervaringen leer je!

Niet van toepassing les geannuleerd

Niet van toepassing

Goed, zelfzekerder...

Had heel veel schrik om te beginnen met de rijlessen omdat ik een zwaar auto-ongeluk heb gehad als ik 16 jaar was... De rijinstructeur heeft mij daarbij wel geholpen en gerustgesteld. Ook al ben ik er nog niet, ik zie het volledig in orde komen. Al heb ik ondertussen 2 lessen gehad, lig nu stil met de corona crisis, dus ikzelf vind wel dat dat 2 verloren lessen zijn geweest aangezien we sowieso 3 weken, of waarschijnlijk zelfs nog langer, stilliggen... Maar daar kunnen jullie natuurlijk ook niets aan doen.

Uitgesteld

Het Coronavirus nam het stuur van mij over. Ik hoop snel weer te kunnen oefenen.

In 20 uur heb ik bijna alles goed geleerd van het rijden

Ik heb veel geluk gehad met mijn rij instructeur. Zo heb ik op een goede manier leren rijden.

Prettige ervaring

Goede instructrice

Alles was duidelijk

Ik moet 6 uurrijles volgen na 2 maal niet te slagen op mijn praktisch examen. Ik heb Kim toegewezen gekregen als begeleider, sympathieke kerel en probeert het beste eruit te halen. Wegens ziekte heeft Kurt dan een les overgenomen. Zee spontane en aangename kerel. Daar vond ik het wel spijtig dat ze precies niet overlegd hebben van wat mijn werkpuntjes waren. Maar heb me toen zeker en vast geamuseerd en wat geleerd. Nu door het corona virus is mijn rijexamen afgelast. Spijtig maar dit is een geval van overmacht. Had gehoopt omdat dit 1 op 1 is dat nog net ging mogen. Maar ja, nu wachten op een nieuwe datum en zorgen dat ik er klaar voor ben XP

zeer professionele instructeurs

zeer professionele instructeurs

professioneel, verantwoord en gemoedelijk

Klein van gestalte en al wat gevorderd in leeftijd (bijna 50) wou ik toch mijn jeugddroom een kans geven. Ik kreeg drie verschillende lesgevers, elk met een eigen stijl maar alle drie professioneel, geduldig, gemoedelijk, verantwoord en geruststellend. Door de coronacrisis heb ik nog geen examen kunnen afleggen. Ik was er echter erg op gebrand. Eén ding weet ik zeker, die droom laat ik niet meer los. Merci !

Zeer leerrijk

Alles op zijn tempo dus super! Dit is wat nodig is om goed te kunnen evolueren dus niets aan te passen

Aangename en leerrijke ervaring

Aangename en leerrijke ervaring

Super leuke rijlessen!!

Ik ben ENORM tevreden over mijn instructeur Didier. Hij leert me heel goed rijden en het is nog plezant tegelijkertijd. De uren vliegen voorbij en ik vind het haast jammer dat mijn 20 uren er bijna opzitten... :( alvast bedankt Mercator, maar vooral aan Didier: danku danku danku!!

professioneel, verantwoord, gemoedelijk

Ik ging met mijn 30j opgeborgen puberdroom Mercator binnen met een klein hart en korte beentjes. De familiale, gemoedelijke sfeer in combinatie met verantwoordelijke en professionele ingesteldheid van de lesgevers deed me snel aan zelfvertrouwen winnen en bracht mijn droom tot leven.

Een plezante en comfortabel lesomgeving

Ik heb al bij verschillende rijscholen les gevolgd, maar mercator is de enige waar ik mij echt op mijn gemak kon voelen.

Enorm behulpzame instructeurs die zich aanpassen aan de persoonlijkheid en ervaring van de chauffeur

Zeer aangename en nuttige lessen. Elke les was de perfecte combinatie van professionaliteit, veilig leren rijden en de nodige dosis aan humor. Ik zou het zeker aan iedereen aanbevelen.

Leerrijk

Ik heb in 1 les veel bijgeleerd

Goede rijlessen van een sympathieke begeleider.

De rij-instructeur was zeer vriendelijk, geduldig en gaf goede lessen.

Goede lessen

Instructeur was heel competent, had veel geduld en legde alles goed uit. Na 20u had ik een goed gevoel over mijn toekomst in de auto.

Aangenaam!!

Mijn ervaring bij Mercator rijschool was zeer dik in orde!! De instructeurs waren ongelofelijk sympathiek waardoor ik me helemaal op mijn gemak voelde. Bovendien konden we direct terecht bij Mercator voor extra lessen!

Fijne eerste ervaring met motorisch voertuig.

Het was een zeer fijne ervaring met lesgevers die je gerust stellen en waar er ook vaak plaats is voor humor. Super hard bedankt hiervoor ik heb er van genoten!