Meten met twee maten. Zeer slechte ervaring gehad

Enkele maanden geleden had mijn vrouw een Terugkommoment. Het terugkommoment is een verplichte opleiding van 4 uur die u 6 tot 9 maanden na afgifte van uw definitief rijbewijs B moet volgen in België. Helaas kwam er iets tussen en heeft ze weken van tevoren gebeld om de afspraak te verzetten. Rijschool Mercator had hier geen begrip voor en legde haar een boete op van 54 euro wegens het verplaatsen. Ze heeft een nieuwe afspraak gekregen per mail, namelijk op 10 november. Mijn vrouw woont inmiddels in Nederland en is om 6 uur in de ochtend vertrokken om op tijd (13:00 uur) aanwezig te zijn. Daar aangekomen met het openbaar vervoer werd ze verteld dat de rijschool zich vergist heeft in de datum en haar Terugkommoment in december is en niet vandaag november. Eenmaal bijna thuis aangekomen werd mijn vrouw gebeld dat ze vandaag in de avond toch kan komen indien zij wenst. Zij is terug gegaan en bij aankomst werd ze verzocht om de boete wegens het verzetten van de afspraak van vorige keer te betalen en anders mocht ze niet deelnemen. Mijn vrouw heeft de betaling voldaan. Na afloop heb ik mijn vrouw opgehaald (2 uur heen en 2 uur terug) omdat ze laat in de avond klaar was. Ik heb de rijschool een mail gestuurd om onze gemaakte vervoerkosten te voldoen omdat we door hun vergissing extra kosten (de geleden moeite buiten beschouwing gelaten) hebben moeten maken. Helaas worden wij compleet genegeerd. Ik irriteer me er wel mateloos aan omdat we 54 euro hebben moeten betalen toen we weken van tevoren het afspraak hebben verzet, maar als de rijschool zelf een afspraak niet nakomt (omdat ze zich vergist hebben in de datum) dan mogen ze er zomaar mee wegkomen? Waarom worden wij compleet genegeerd?

The Best ( Mercator )

Ik ben dankbaar voor de omstandigheden waardoor ik heb getraind met de beste leraar (HENRI PIERRE FOBE) die me training, advies en volledige ondersteuning heeft gegeven en dit heeft geleid tot het behalen van mijn rijbewijs D. Bedankt(HENRI PIERRE FOBE) voor je geduld, charmante persoonlijkheid en toewijding om te werken.Het was een eer om van je te leren, en als ik een ervaren en top chauffeur wordt, is het aan jou.We are the best love the rest.

Aangenaam verrast na terugkommoment, bedankt Henry Pierre!

Laat ons nu eerlijk zijn, niemand gaat met veel zin naar het verplicht terugkommoment na het behalen van je rijbewijs. Maar lesgever, Henry Pierre, “HP”, kan je met zijn enthousiasme, energie en grondige kennis van zaken overtuigen over het nut van deze sessie. Praktijkoefeningen, de gevaren op de weg bespreken, hoe je deze kan voorkomen alsook even stilstaan over verkeersagressie bij bestuurders en veel meer. Ik ben niet iemand die snel een recensie schrijft maar ik heb zelden zo een goede lesgever tegengekomen die dit met passie en vol overtuiging doet!

Zeer tevreden! In 20u tijd alles geleerd.

Ik volgde 20u rijles bij rij-instructeur Gert. Het was heel fijn om meteen de baan op te kunnen en toch stap voor stap alles te leren. Gert legde steeds alles rustig uit en gaf na elke les feedback op een positieve en motiverende manier. Niet enkel het praktische werd geoefend, maar ook het theoretische werd herhaald en duidelijk gemaakt adhv concrete voorbeelden in het verkeer. Zo leerde ik niet alleen rijden op zich, maar kreeg ik ook inzicht in het verkeer en de werking van een wagen. Ik ben een zeer tevreden klant!

Top service in centrum Leuven

Ik ben zeer goed geholpen in deze rijschool. Mijn instructeur Gert was heel professioneel en aangenaam in de omgang. Het leren ging super vlot en ik voelde me altijd veilig. Ik kan iedereen aanraden om in deze rijschool hun lessen te nemen!

Zeer goede en vriendelijke begeleiding, en instructeurs die u klaarmaken voor het examen

Ik heb in de zes lessen enorm veel geleerd door de vaardigheden van de instructeur.

Zeer leerrijke rijervaring

Zeer behulpzaam, vriendelijk en de instructeurs zeggen wat ze moeten zeggen.

Geen examen kunnen afleggen wegens Corona

Ik heb nog geen examen kunnen afleggen

Ze laten je op je gemak voelen, wat zeer belangrijk is.

Ze hebben verschillende manieren om iets uit te leggen, wat handig is. (Bv; speelgoed auto’s ) Ze geven je ook complimenten, uit positieve ervaringen leer je!

Niet van toepassing les geannuleerd

Niet van toepassing

Goed, zelfzekerder...

Had heel veel schrik om te beginnen met de rijlessen omdat ik een zwaar auto-ongeluk heb gehad als ik 16 jaar was... De rijinstructeur heeft mij daarbij wel geholpen en gerustgesteld. Ook al ben ik er nog niet, ik zie het volledig in orde komen. Al heb ik ondertussen 2 lessen gehad, lig nu stil met de corona crisis, dus ikzelf vind wel dat dat 2 verloren lessen zijn geweest aangezien we sowieso 3 weken, of waarschijnlijk zelfs nog langer, stilliggen... Maar daar kunnen jullie natuurlijk ook niets aan doen.

Uitgesteld

Het Coronavirus nam het stuur van mij over. Ik hoop snel weer te kunnen oefenen.

In 20 uur heb ik bijna alles goed geleerd van het rijden

Ik heb veel geluk gehad met mijn rij instructeur. Zo heb ik op een goede manier leren rijden.

Prettige ervaring

Goede instructrice

zeer professionele instructeurs

zeer professionele instructeurs

professioneel, verantwoord en gemoedelijk

Klein van gestalte en al wat gevorderd in leeftijd (bijna 50) wou ik toch mijn jeugddroom een kans geven. Ik kreeg drie verschillende lesgevers, elk met een eigen stijl maar alle drie professioneel, geduldig, gemoedelijk, verantwoord en geruststellend. Door de coronacrisis heb ik nog geen examen kunnen afleggen. Ik was er echter erg op gebrand. Eén ding weet ik zeker, die droom laat ik niet meer los. Merci !

Zeer leerrijk

Alles op zijn tempo dus super! Dit is wat nodig is om goed te kunnen evolueren dus niets aan te passen

Aangename en leerrijke ervaring

Aangename en leerrijke ervaring

Super leuke rijlessen!!

Ik ben ENORM tevreden over mijn instructeur Didier. Hij leert me heel goed rijden en het is nog plezant tegelijkertijd. De uren vliegen voorbij en ik vind het haast jammer dat mijn 20 uren er bijna opzitten... :( alvast bedankt Mercator, maar vooral aan Didier: danku danku danku!!

professioneel, verantwoord, gemoedelijk

Ik ging met mijn 30j opgeborgen puberdroom Mercator binnen met een klein hart en korte beentjes. De familiale, gemoedelijke sfeer in combinatie met verantwoordelijke en professionele ingesteldheid van de lesgevers deed me snel aan zelfvertrouwen winnen en bracht mijn droom tot leven.

Een plezante en comfortabel lesomgeving

Ik heb al bij verschillende rijscholen les gevolgd, maar mercator is de enige waar ik mij echt op mijn gemak kon voelen.

Enorm behulpzame instructeurs die zich aanpassen aan de persoonlijkheid en ervaring van de chauffeur

Zeer aangename en nuttige lessen. Elke les was de perfecte combinatie van professionaliteit, veilig leren rijden en de nodige dosis aan humor. Ik zou het zeker aan iedereen aanbevelen.

Leerrijk

Ik heb in 1 les veel bijgeleerd

Goede rijlessen van een sympathieke begeleider.

De rij-instructeur was zeer vriendelijk, geduldig en gaf goede lessen.

Goede lessen

Instructeur was heel competent, had veel geduld en legde alles goed uit. Na 20u had ik een goed gevoel over mijn toekomst in de auto.